ارسطویی با بیان اینکه وارد سومین سال تنش آبی پیاپی شدیم، گفت: حجم مخازن در پایان شهریور ماه ۴۱۴ میلیون مترمکعب بوده و در شهریور سال ۱۴۰۰ این عدد معادل ۵۰۳ میلیون مترمکعب ثبت شده است که اختلاف آن حدود ۸۹ میلیون مترمکعب کسری مخزن را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرکز بر تغییر مسیر منابع و ترویج توسعه زنجیره‌های ارزش می‌تواند به ایران کمک کند تا پتانسیل اقتصادی خود را به حداکثر برساند و اتکا به یارانه‌های ارزان انرژی را در بلندمدت کاهش دهد.
کسری بودجه آمریکا اعلام شد
داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد که کسری بارندگی در پربارش‌ترین استان کشور یعنی گیلان به ۱۹۹ میلی‌متر رسیده است.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح درباره لایحه مهارت‌آموزی سربازان گفت: اولویت در استخدام، کسری خدمت ۲ ماهه تا تسهیل در اشتغال پذیری سربازان از جمله نکات این لایحه است.
روز یک‌شنبه (۱۴ می / ۲۴ اردیبهشت) بیست‌وهشتمین دوره انتخابات پارلمانی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ترکیه در ۸۱ استان این کشور برگزار شد. کسی نمی‌داند ناظم جهان بە چه کسی رای می‌دهد، اما او امیدوار است کە طوطی زیبایش خوش اقبال باشد. بنابر آمار‌های اولیه ارائه شده از سوی خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، پس از شمارش ۸۲ درصد آرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور ۵۰.۳ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو نامزد ائتلاف ملت: ۴۳.۹۱ درصد آرا را کسب کرده اند.
در کسری از ثانیه و بدون رمز دوم شارژ بخرید
کسری نوری از زندان عادل‌آباد شیراز آزاد شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از تعیین تکلیف پرونده کسری نوری خبر داد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از مشمول عفو شدن ‎کسری نوری خبر داد و گفت: پرونده اختلاف در صلاحیت این متهم به صورت خارج از نوبت رسیدگی به محاکم دادگستری استان فارس عودت داده شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از مشمول عفو شدن ‎کسری نوری خبر داد و گفت: پرونده اختلاف در صلاحیت این متهم به صورت خارج از نوبت رسیدگی به محاکم دادگستری استان فارس عودت داده شد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در برهه ای که تحریم ها وجود دارد نمی توان با راه حل های گذشته نرخ ارز را کنترل کرد و باید به فکر راه های جدید برای کنترل نرخ ارز باشیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سخاوتمندانه کسری بودجه تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌ها را تأمین کرد.
مدیر دفتر بهره ‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ‌ای تهران از کسری ۸۲ میلیون متر مکعبی مخازن سدهای پنجگانه تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.
رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی تهران گفت: سال آینده سازمان تامین اجتماعی با کسری بودجه ۲۱۴ هزار میلیاردی مواجه می شود.
محمدرضا پورابراهیمی در واکنش به گزارش «چرخش بودجه‌ای نمایندگان مجلس» استدلال خود را درباره کسری ۴۰۰همتی بودجه۱۴۰۱ تشریح کرد. به اعتقاد او، تراز عملیاتی بودجه بر اساس منابع پایدار مجموعا ۶۰۰همت در مقایسه با هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر مجموعا حدود ۱۰۰۰همت، بیانگر کسری بودجه عملیاتی حدود ۴۰۰همت است.
حاجی بابایی با اشاره به گزارش مشترک کمیسیون برنامه و بودجه و سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون ۱۰۰ درصد منابع دولت در بودجه محقق شده است و کسری بودجه در سال ۱۴۰۱ نداریم.
روحانی عنوان کرد: سال ۹۲ بودجه‌ای که دولت به مجلس داده بود ۳۸ درصد کسری داشت. ما سروصدا نکردیم.
در سال ۲۰۲۲ افزایش قیمت نفت و گاز در بازار جهانی باعث شد تا ترکیه نتواند طرح خود برای کاهش کسری حساب جاری را اجرایی کند.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: معاونت فناوری وزارت علوم با کسری اعتبارات ۱۸ هزار میلیارد ریالی مواجه است، ضمن آنکه برای سال ۱۴۰۲ به بودجه ۲۳۰۰ میلیارد تومان نیاز است.
«یکی دیگر از اتفاقاتی که در چند سال اخیر در مورد بودجه رخ داده و بسیار نامبارک نیز بوده، انتشار اوراق قرضه است. در سال گذشته مشاهده می‌کنید که دولت با درآمد حاصل از انتشار اوراق بدهی هزینه‌های جاری خود را پوشش داده. این در حالی است درآمد‌های این اوراق باید صرف پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری شود، اما در ایران دولت‌ها تنها با انتشار اوراق به فکر پوشش هزینه‌های جاری خود و جبران کسری بودجه خود هستند. این موضوع بسیار غلط است و به نوعی انتقال بدهی به آینده محسوب می‌شود.»
یک کارشناس انرژی در خصوص قرارداد سوآپ گاز روسیه گفت: سوآپ گاز روسیه می تواند کمبود تولید گاز کشور را جبران کند بنابراین قرارداد گاز با روسیه فراتر از سوآپ است.
عضو شورای شهر تهران گفت: ۳۵ تا ۴۰ میلیون متر مکعب کسری ذخایر آب زیرزمینی داریم و به ۱۷۵ میلیون متر مکعب در سالهای آینده خواهد رسید
دیوان محاسبات کشور برشی از گزارش تفریغ بودجه شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ منتهی به پایان شهریور ماه را منتشر کرد که روند میزان کسری بودجه کاهشی بوده است.
معاون وزیر نفت با بیان اینکه تلاش کردیم تا ۳ ماه آینده ۴۵ میلیون مترمکعب بیش از پارسال گاز تولید کنیم، گفت: کسری گاز در زمستان امسال از ۲۲۰ میلیون مترمکعب به ۱۹۰ میلیون مترمکعب کاهش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ