داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد که کسری بارندگی در پربارش‌ترین استان کشور یعنی گیلان به ۱۹۹ میلی‌متر رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرتضی پورعلی‌گنجی دو بار تا آستانه باز کردن دروازه تراکتور پیش رفت.
دارنده برنز وزنه‌برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه‌ها و رکوردهای خودش هستند.
سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کسری بیش از ۶۰ درصدی بارش در استان تهران در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۲، اعلام کرد: میزان تبخیر از منابع تأمین‌کننده آب حدود یک متر بوده است.‌
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت:تا ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه عرضه دام در جایگاه‌های تعیین شده تهران برای قربانی کردن ادامه خواهد داشت.
نشریه ال پائیس معتقد است رئیس جمهور فرانسه این بار نمی تواند رویای کیلیان امباپه برای پیوستن به رئال را خراب کند.
رامین رضاییان بار دیگر چالش جدیدی را در تیم ملی دنبال می‌کند و تورنمنت کافا البته برای او یک اتفاق ویژه نیز به همراه داشت.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ خردادماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۰ خرداد را بخوانید.
باشگاه یوونتوس در تلاش است تا بار دیگر رای کسر امتیاز علیه خود را شکسته و به جمع 4 تیم برتر سری A برگردد.
اولین بار در ماه مه 2022 بود که در مجموع 11 باشگاه (یوونتوس، ناپولی، جنوا، سمپدوریا، امپولی، پارما، پیه‌زا، پرو ورچلی، پسکارا، نوارا و کیه‌وو) و 61 مدیر همگی با رد اتهام مواجه شدند.
اولین بار سال ۱۳۷۷ و در دوره اصلاحات بود که انتخابات شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، این دوره از مدیریت شهری با موضوعات عجیب و غریبی روبه‌رو شد؛ موضوعاتی مانند اختلاف بر سر انتخاب شهردار، قصه جالب خواندن استعفای الویری از شهرداری، ترور حجاریان و... و در آخر اختلافات داخلی اصلاح‌طلبان به انحلال نخستین دوره شورای شهر تهران منجر شد.
اگرچه جم به شهر باران های شدید معروف است، اما اینبار بطری آب به داخل ورزشگاه جم شروع به بارش کرد!
یحیی دو بار جام قهرمانی لیگ را آورد، اما در جام حذفی موفق نبود. او کورس قهرمانی فصل قبل را هم باخت و این فصل در حالی که ۸ و ۵ امتیاز از دیگر مدعیان قهرمانی جلو افتاده بود به یکباره وا داد تا آن‌هایی که او را ترسو و محتاط می‌خواندند و می‌گفتند جگر ندارد با صدای محکم‌تری از گل‌محمدی انتقاد کنند.
سازمان هواشناسی از کاهش ۴۰۰ هزار کیلومتر مربعی مساحت برفی در کشور و کسری بارش حدود ۱۴۰ تا ۱۸۰ میلیمتری در برخی استان‌ها خبر داد.
در حالی که بارش‌های پاییز امسال در کشور ۴۰ درصد کمتر از نرمال بود ولی بارندگی‌های فرانرمال دو ماه نخست زمستان سبب شد تا حدود ۶۰ درصد از این کسری جبران شود.
کبری رفیعی در خصوص شدت بارش ها گفت: بارش ها در تهران تا شب ادامه دارد اما از ساعاتی دیگر این بارش ها خفیف می شود.
یکی از بازیکنان خوب و با کیفیت خارجی که به تازگی وارد لیگ برتر ایران شده، تورس مهاجم سابق اوساسونا بوده که به تیم فولاد ملحق شده است.
این بار موضوع کاملا بیرون زمین است، سندسازی و جعل برای نشان دادن سود بیشتر برای خریدهای بزرگ‌تر! ماجرا عدم رعایت فیرپلی مالی فوتبال اروپاست.
موضوع این است که مشخصا فروش اموال و انتشار اوراق نوعی منبع درآمد موقت محسوب می‌شود و نمی‌توان برای هزینه‌های ثابت و پایدار، روی آن‌ها حساب باز کنیم. اما متاسفانه مجلس در دوره‌های مختلف به این نکته توجه نداشته و هر بار به هزینه دولت افزوده است و بودجه‌هایی را به تصویب رسانده که در نهایت به کسری بودجه شدید ختم شده است. زیرا همین فروش اموال انتشار اوراق را به دلیل آسیب‌های جانبی که دارد، نمی‌توان به صورت دائم انجام داد
جوردی آلبا، بازیکن بارسلونا، می‌گوید تصمیم متئو لاهوز برای اخراج او اشتباه بوده است.
ممدریش و اکبر مشتی و مش محمدعلی از بنیانگذاران بستنی سنتی در تهران بودند و مرحوم محمد صالحی معروف به مش ممد آب بند، از آن‌ها فوت و فن بستنی درست کردن را آموخت و اولین کسی بود که از سال ۱۳۱۰در شمیران بستنی درست کرد. برای همین به او مش ممد آب‌بند می‌گفتند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دولت حقوق کارمندان را بین سال اضافه کند، چرا که منابع تامین آن مشخص نیست و بار مالی دارد.
سعید لیلاز: شما می‌گویید که این ملت دارد له می‌شود، من می‌گویم که این ملت زیر بار سوءمدیریت و فساد له می‌شود. از روز ازل اختراع پول در تاریخ ایران تا پایان محمدرضا پهلوی ما ۴۲۰ میلیارد تومان تجمعی نقدینگی درست کرده‌ایم، الان در هر دو ساعت این مقدار را تولید می‌کنیم. یعنی آنقدر این دستگاه فاسد شده که بدون ایجاد روزی ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی نمی‌تواند ادامه حیات بدهند، همه‌اش هم کسری بودجه نیست، یک‌سومش کسری بودجه است، بقیه‌اش عین دزدی است، عین دزدی است.
به حکایت تصاویر منتشره در جراید کثیرالانتشار کشور ساختمان نوساز مترو پل آبادان در کسری از ثانیه، عظمت ساخت وساز غیر مجاز و پوشالی آن بر سر ده‌ها مرحوم و صد‌ها مصدوم آبادانی و خانواده‌های این عزیزان فروریخت و ملتی را در غم و ماتم از دست دادن این عزیزان فرو برد و بار دیگر داغ دل خانواد‌های پلاسکو را تازه کرد.
هرچند این اثر ارزش یک بار دیدن را دارد، می‌توانست به مراتب بهتر از آنچه شاهدش هستیم ساخته شود و با توجه به بار دراماتیک داستان، ظرفیت بالقوه‌ای تبدیل شدن به یک شاهکار را داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ