فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح درباره لایحه مهارت‌آموزی سربازان گفت: اولویت در استخدام، کسری خدمت ۲ ماهه تا تسهیل در اشتغال پذیری سربازان از جمله نکات این لایحه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به ازای هر سال خدمت امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر نیز دو ماه کسر از خدمت لحاظ می‌شود.
کسر از خدمت سربازی، حمایت از پسادکتری، کمک به تجاری سازی محصولات، حمایت تا سقف ۳۰۰میلیون از استارت اپها بخشی از حمایت های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه فناوری های دفاعی به شمار می رود.
بهروز بهزادی نوشت: انتظار داشتم کسی یا کسانی بیایند سپاسگزار من باشند که ۵۶ سال از زندگی‌ام را صرف خدمت به وطن در هیات روزنامه‌نگار کرده‌ام و چه کسی هست که نداند این کار من فقط عشق است و عشق است و عشق و مابه‌ازایی ندارد تا آنجا که بعد از این همه سال در خانه‌ای اجاره‌ای می‌نشینم و با سیلی صورت سرخ می‌کنم. اینک من مانده‌ام و به قول رییس دادگاه که «سابقه‌دار» شده‌ام.
کسانی که مهارتی را قبل از اینکه وارد دوران سربازی شوند، طی کرده‌اند، از ۲ ماه کسری خدمت برخوردار می‌شوند و در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه‌ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.
سخنگوی وزارت دفاع از تصویب لایحه مهارت‌آموزی و اشتغال‌پذیری کارکنان وظیفه در دولت خبر داد و گفت: ۲ ماه کسری خدمت سربازی، دریافت تسهیلات اشتغال و اولویت استخدام از مزایای این لایحه برای سربازان در صورت کسب مهارت است.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: حریفان ما در مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، بهترین بازیکنان آسیا و اروپا را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتند، به خدمت گرفته‌اند و به تیم‌های قدری تبدیل شده‌اند.
این تسهیلات صرفا به سربازان وظیفه حین خدمت اعطاء می‌شود و این افراد می‌توانند با ارائه مدارک لازم به یگان خدمتی از کسر خدمت سربازی استفاده کنند.
افزایش میزان کسر خدمت سربازان دارای فرزند
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: سربازان وظیفه حین خدمت تا پایان سال ۱۴۰۴ به ازای تعداد فرزندان می‌توانند از تسهیلات کسر خدمت جدید بهره مند شوند.
خاتمی یادآور شد: جمعی که سرکار آمدند خادم ملت هستند و می‌خواهند به مردم خدمت کنند. کسی که خطا می‌کند، چون قصد خدمت دارد اجر دارد. گرانی‌ها را منکر نیستیم، اما بخشی از این گرانی‌ها بخاطر این است که ما در حال جنگ اقتصادی هستیم. ما با دشمنانی طرف هستیم که نسبت به انقلاب و موفقیت‌های آن کینه دیرینه دارند و ۴۴ سال است که برای ممانعت از موفقیت و پیشرفت کشور توطئه‌های زیادی را اجرا کرده اند.
رای جوانان در انتخابات ترکیه تاثیرگذار خواهد بود چرا که بیش از ۶ میلیون جوان برای اولین بار رای می دهند. فرض غالب این است که رای دادن جوانان در خدمت اردوغان نخواهد بود.
رای جوانان در انتخابات ترکیه تاثیرگذار خواهد بود چرا که بیش از ۶ میلیون جوان برای اولین بار رای می دهند. فرض غالب این استکه رای دادن جوانان در خدمت اردوغان نخواهد بود.
با توجه به اینکه تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه با تعطیلات عید سعید فطر همزمان شده است، مطابق سنوات گذشته، تاریخ اعزام به اولین روز کاری تغییر می‌یابد.
داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران نیز در ایام تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ دایر خواهد بود و در روز‌های غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ۱۶/۳۰ ارائه خدمت خواهد کرد. همچنین داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) روز‌های غیر تعطیل از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ۱۳ فعال خواهد بود.
سردار تقی مهری اظهار کرد: در گذشته سربازان غایب این امتیاز را نداشتند که از مزایای کسر خدمت پدر در زمان حضور در جبهه‌های جنگ بهره‌مند شوند.
آیت‌الله نوری همدانی گفت:‌ امروز آنچه مهم است مردم هستند، و باید مسئولان امر به این موضوع عنایت ویژه‌ای داشته باشند. باید شرایط اقتصادی آنان سر و سامان پیدا کند. بخشی از مسئولان در حال تلاش و کوشش هستند اما باید خدمت رسانی بیشتری به مردم صورت بگیرد. خدمت و رسیدگی به وضع آنان در اولویت کار مسئولان باشد.
رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران گفت: هر کس در جهت ناامنی و اغتشاش در کشور حرکت کند در جهت خواست دشمنان نظامی اسلامی گام برداشته است
زارع پور گفت: دشمن بیشترین توان خود را بر این حوزه متمرکز کرده است و با اقدامات کوری همچون حملات «منع خدمت توزیع‌شده» (DDOS) تا ترور اجتماعی و تخریب پلتفرم‌های ایرانی به دنبال ناکارآمد و نا امن جلوه دادن پلتفرم‌های ایرانی است.
سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد کارکنان وظیفه متأهل فراری که بعد از تاریخ یکم آذر ۹۹ خود را به یگان خدمتی معرفی کنند، می‌توانند از کسر خدمت تأهل به مدت دو ماه بهره مند شوند.
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از خدمت رسانی صد نفر از نیروهای اعزامی این سازمان در دو شیفت کاری در شهر کاظمین به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
وزیر صمت گفت: هر کسی که بتواند شرایطی همچون داشتن خدمات پس از فروش و انتقال فناوری با ورود خودروی خارجی را انجام دهد، می تواند خودرو وارد کند و منحصر به خودروسازان نیست.
آمار بالای سکته مغزی در ایران؛ سردرد شایع ترین بیماری مغز و اعصاب
عملا بخش عمده‌ای از آنچه تحت عنوان ارز ترجیحی پرداخت می‌شد، در خدمت جریان فساد و رانت بود. در واقع هم هدررفت منابع کشور را داشتیم هم یارانه‌ها به مردم نمی‌رسید؛ لذا به منظور جلوگیری از ادامه این وضعیت تصمیم گرفته شد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ