یک کارشناس اقتصادی گفت: در برهه ای که تحریم ها وجود دارد نمی توان با راه حل های گذشته نرخ ارز را کنترل کرد و باید به فکر راه های جدید برای کنترل نرخ ارز باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرکز بر تغییر مسیر منابع و ترویج توسعه زنجیره‌های ارزش می‌تواند به ایران کمک کند تا پتانسیل اقتصادی خود را به حداکثر برساند و اتکا به یارانه‌های ارزان انرژی را در بلندمدت کاهش دهد.
کسری بودجه آمریکا اعلام شد
داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد که کسری بارندگی در پربارش‌ترین استان کشور یعنی گیلان به ۱۹۹ میلی‌متر رسیده است.
سمنان- دبیر هیات رئیسه‌ مجلس گفت: با توجه به اهمیت آموزش و پرورش مجلس تاکید دارد که سکاندار این وزارتخانه باید «در تراز این جایگاه» باشد لذا اجازه ورود به هر کسی را نخواهیم داد.
کسری نوری از زندان عادل‌آباد شیراز آزاد شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از تعیین تکلیف پرونده کسری نوری خبر داد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از مشمول عفو شدن ‎کسری نوری خبر داد و گفت: پرونده اختلاف در صلاحیت این متهم به صورت خارج از نوبت رسیدگی به محاکم دادگستری استان فارس عودت داده شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از مشمول عفو شدن ‎کسری نوری خبر داد و گفت: پرونده اختلاف در صلاحیت این متهم به صورت خارج از نوبت رسیدگی به محاکم دادگستری استان فارس عودت داده شد.
مدیر دفتر بهره ‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ‌ای تهران از کسری ۸۲ میلیون متر مکعبی مخازن سدهای پنجگانه تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.
رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی تهران گفت: سال آینده سازمان تامین اجتماعی با کسری بودجه ۲۱۴ هزار میلیاردی مواجه می شود.
خطیب نماز جمعه تهران تاکیدکرد: عدم شفافیت در بودجه آغاز ناکارآمدی ها و نا ترازی ها است، یکی از دلایل کسری بودجه این عدم شفافیت است.
عدم تحول جدی در احکام بودجه و افزایش کسری تراز عملیاتی از نقاط منفی این لایحه است. همچنین از نقاط مثبت لایحه بودجه امسال، می‌توان به کاهش مالیات تولید، تهاتر نفت برای پرداخت بدهی و اجرای پروژه‌های زیرساختی و مالیات بر خام‌فروشی عنوان کرد که از اقدامات مثبتی است که در سال گذشته مجلس به بودجه اضافه کرد و امسال به لایحه اصلی نیز اضافه شده است.
مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود، نرخ تورم نسبت به سال ۱۴۰۱ کمتر، ولی همچنان بالای ۴۰ درصد باشد. ضمن اینکه با وجود نرخ رشد اقتصاد پایین و نرخ تورم بالا کاهش نرخ فقر دور از انتظار خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود نسبت کسری تراز عملیاتی به مصارف عمومی منفی ۲۵ درصد باشد.
محمدرضا پورابراهیمی در واکنش به گزارش «چرخش بودجه‌ای نمایندگان مجلس» استدلال خود را درباره کسری ۴۰۰همتی بودجه۱۴۰۱ تشریح کرد. به اعتقاد او، تراز عملیاتی بودجه بر اساس منابع پایدار مجموعا ۶۰۰همت در مقایسه با هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر مجموعا حدود ۱۰۰۰همت، بیانگر کسری بودجه عملیاتی حدود ۴۰۰همت است.
وزیر صمت با بیان اینکه تورم باعث شده مردم پیشرفت ها را در زندگی خود احساس نکنند، گفت: کسری تراز تجاری واردات و صادرات به ۱.۳ میلیارد دلار کاهش یافته است.
«سوئلا براورمن» چندی پیش همزمان با روی کاری «لیز تراس» - نخست‌وزیر - به عنوان وزیر کشور انگلیس به جای پریتی پاتل انتخاب شده بود.
نخست وزیر انگلیس به‌رغم درخواست نمایندگان محافظه‌کار پارلمان این کشور از وی برای استعفا، گفت که قصد چنین کاری را ندارد.
بوریس جانسون، نخست‌وزیر پیشین انگلیس به همراه همسرش، کری جانسون، ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ، محل کار و سکونت نخست‌وزیری هستند. بوریس جانسون بعد از انجام واپسین سخنرانی خود، برای ارائه استعفانامه‌اش به ملکه الیزابت دوم به سوی قلعه بالمورال، اقامتگاه ملکه در اسکاتلند، پرواز کرد. حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که لیز تراس، رهبر این حزب، نخست‌وزیر بعدی انگلیس خواهد بود. خانم تراس سومین نخست‌وزیر زن تاریخ انگلیس خواهد بود.
می‌خواهیم شما را با یک هنر دیرینه که به مرور مدرن شده است، آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با انواع آینه کاری، آینه دکوراتیو، آینه تراش آشنا کنیم، آشنایی به تنهایی برای استفاده از این هنر در طراحی داخلی منزل کافی نیست، برای همین شما را با مزایای این هنر آشنا می‌کنیم تا دکوراسیون برازنده خانه خود را بسازید.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،‌ حوزه سیاست خارجی دولت سیزدهم را به عنوان نقطه مثبت این دولت برشمرد و در عین حال گفت: اگر دولت می خواهد در ادامه راه کاری انجام دهد، باید فکری برای رابطه با جهان کند. نمی شود مدیر یک روزنامه، سیاست خارجی ما را تعیین کند یا اینکه چهار تا آدم افراطی رابطه ما با جهان را تعریف کنند آن هم افرادی که هیچ درک درستی از منافع ملی و درد مردم ندارند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در حد تراز انقلاب اسلامی است تاکید کرد: با وجود تحریم و فشار حداکثری به کوری چشم دشمنان، توان نظامی جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است.
آش بلغور یکی از انواع آش‌های سنتی کشورمان است که برای تهیه آن از ترکیب بلغور گندم با حبوبات، کشک و سبزی آش استفاده می‌شود.
روز گذشته سه شنبه مورخه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ برخی از اهالی رسانه بازدیدی را از شرکت پتروشیمی پلی پروپیلن جم در عسلویه داشتند و در این بازدید، نشستی صمیمانه ای را با مهندس حمید مرادی مدیرعامل این شرکت برگزار کردند. گفتگوی جذاب با مدیرعامل جم پیلن را در ادامه بخوانید.
روز گذشته، نرخ دلار در صرافی‌ها با افت حدود ۱۲۰۰ تومانی همراه شد و در کانال ۳۱ هزار تومان جای گرفت. روندی که در صورت تدبیر بانک مرکزی برای افزایش سقف ۲۰۰۰ دلاری برای نیاز ارزی مردم در سرفصل ۲۴، احتمال تعدیل بیشتر شاخص ارزی را تقویت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ