مارکو وراتی که در جریان تساوی 1-1 پاری سن ژرمن مقابل بنفیکا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد در پایان مسابقه با خبرنگاران صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه‌های قطری و عزبستانی دوئل ویژه‌ای برای خرید مارکو وراتیدهافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن دارند.
مارکو وراتی ساعاتی پس از قطعی شدن جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن با متنی احساسی از او خداحافظی کرد.
یورگن کلوپ معتقد است مارکو وراتی می تواند جانشینی مناسب برای فابینیو در لیورپول باشد.
وقتی عکسی تاریخی ثبت می‌شود، عکاس یک کادر خاص با توجه به هنر و چیزی که می‌خواهد بیان کند، می‌بننند، اما در ورای این کادر برخی چیز فنا می‌شوند و هرگز دیده نمی‌شوند.
انرژی جدیدترین گوشی هواوی را یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی تأمین می‌کند. در بالای نمایشگر یک ناچ به‌چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.
ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس روی کاغذ مشخصات بسیار جذابی دارد. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی نمایشگر آن هم ۱۲۰ هرتزی است. در بخش دوربین هم یک سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی قرار دارد. اما وب‌سایت DxOMark می‌گوید این گوشی در رده ۷۴ ام تمام گوشی‌هایی قرار می‌گیرد که آن‌ها بررسی کرده‌اند.
تروور ورتی، یکی از نویسندگان این مقاله و دیرینه‌شناس دانشگاه فلیندرز گفته: «عقاب قدرتمند گاف، بسیار بزرگ بوده؛ بزرگتر از هر عقاب دیگری از هر قاره دیگر؛ تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که به اندازه بزرگترین عقابی که در گذشته در جزایر نیوزیلند و کوبا یافت شده بود و منقرض شده و حدودا ۱۳ کیلوگرم وزن داشته.»
مارکو وراتی، ستاره پاری سن ژرمن، مسئولیت شکست برابر بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا را بر عهده گرفت.
مارکو وراتی، ستاره پی‌اس‌جی، که به همراه سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از دیدار با بایرن شرکت کرده بود گفت همه بازیکنان این تیم آماده بازی بزرگ با بایرن و کاملا امیدوار به صعود هستند.
دامغان - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از راه اندازی نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی در دامغان خبر داد و گفت: این نیروگاه به صورت خانگی و با تسهیلات بانکی احداث و افتتاح شده است.
گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.
شیائومی رسماً اعلام کرد که سری ردمی نوت ۱۲ را در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان ماه) در کشور چین معرفی خواهد کرد.
مارکو وراتی، ستاره پاری سن ژرمن، معتقد است که کیلیان امباپه هیچ مشکلی در این باشگاه ندارد و شایعات کذب است.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد موتورلا قصد دارد یک موبایل با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی و تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۲ به بازار عرضه کند.
گوشی هواوی Nova 10 SE با دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ ۶۶ واتی رسماً معرفی شد.
گزارش‌ها نشان می‌دهد گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شوند.
شارژ سریع ۲۱۰ واتی شیائومی قادر است در مدت ۸ دقیقه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را از صفر تا صددرصد شارژ کند.
مارکو وراتی، ستاره پی اس جی، می‌گوید شخصیت سرخیو راموس و لئاندرو پاردس باعث ایجاد درگیری بین آنها شده است.
اوپو به تازگی گوشی هوشمند اوپو A57s را در اروپا معرفی کرده است. آخرین گوشی سری A این برند ویژگی‌های مهمی مانند صفحه نمایش بزرگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، بلندگو‌های استریو و شارژ سریع ۳۳ واتی را به همراه دارد.
طبق گزارشی جدید ادعا می شود آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس از شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می کنند. این امر نشان دهنده جهشی قابل توجه نسبت به پشتیبانی از شارژ ۲۰ واتی در سری قبلی آیفون است.
مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، مدعی شد لیونل مسی جریان بازی با موناکو را تغییر داده است.
زمانی که توافق برجام در سال ۲۰۱۵ منعقد شد، بیش از دو سال مذاکرات فشرده و رو در رو میان ایران و آمریکا انجام شده بود که تا حدی موجبِ ایجاد اندک اعتمادی میان این دو کشور شده بود. وزیر خارجه دولت "جان کری"، بیش از هر رهبر و سیاستمدار خارجیِ دیگر، وقت خود را با "جواد ظریف" می‌گذراند. این جنس از ارتباط در نوعِ خود در مورد موضوعاتی ورای توافق اتمی نیز راهگشا بود.
ویوو Y22s تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی تغذیه خواهد کرد.
منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ