شیائومی رسماً اعلام کرد که سری ردمی نوت ۱۲ را در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان ماه) در کشور چین معرفی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایر لورکوزن اعلام کرد یوسیپ استانیشیچ را با قراردادی قرضی و یک ساله از بایرن مونیخ به خدمت گرفته است.
با موافقت باشگاه پرسپولیس، مهاجم جوان این تیم به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
حکیم زیاش، بازیکن مراکشی، به گالاتاسرای پیوست.
ردمی روی این تبلت نمایشگری ۱۱ اینچی با پنل LCD، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را قرار داده است. حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش به ۴۰۰ نیت می‌رسد و نسبت کنتراست آن ۱۵۰۰:۱ است. این تبلت از مرجع TUV Rheinland تأیید کنترل انتشار نور آبی هم دارد.
ردمی امروز از تبلت مقرون‌به‌صرفه و خوش‌قیمتی به نام پد SE پرده برداشت که از یک باتری غول‌پیکر ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند.
این گوشی هوشمند ردمی به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت 144 هرتز مجهز شده است که حداکثر روشنایی برابر 2600 نیت دارد. این دستگاه از تراشه PixelWorks X7 بهره می‌برد تا کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد.
تلویزیون‌های جدید ردمی قیمتی کمتر از ۳۵۰ دلار دارند و از پنل ۴K و نسبت تصویر به بدنه ۹۷ درصدی بهره می‌برند.
ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس روی کاغذ مشخصات بسیار جذابی دارد. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی نمایشگر آن هم ۱۲۰ هرتزی است. در بخش دوربین هم یک سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی قرار دارد. اما وب‌سایت DxOMark می‌گوید این گوشی در رده ۷۴ ام تمام گوشی‌هایی قرار می‌گیرد که آن‌ها بررسی کرده‌اند.
گوشی آینده پوکو شباهت زیادی به گوشی‌های سری ردمی K ۶۰ دارد؛ محصولاتی که در ژانویه امسال روانه بازار چین شدند. روی پنل پشتی گوشی پوکو یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بزرگ به‌چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
هافبک خلاق استقلال در دیدار با نساجی مرز صد بازی را رد می کند و از این بابت مسابقه فردا برایش ویژگی خاصی دارد.
با وجود اینکه برخی کارشناسان بر این باور هستند که آلودگی در کلانشهرها به ویژه شهر تهران به واسطه مصرف مازوت رقم می خورد، اما مسئولان مرتبط با این حوزه تا حدودی چنین ادعایی را رد می کنند.
سفیر روسیه در صربستان اعلام کرده است که ناتو احتمالا درخواست صربستان برای استقرار نیروهای خود در کوزوو را رد خواهد کرد.
دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه برخی اظهارات رسانه‌ای مبنی بر تحت بازداشت بودن ۱۴ هزار نفر در ایران در جریان اغتشاشات را رد کرد و گفت: چنین مساله‌ای اصلا صحیح نیست.
امیرعبداللهیان گفت: ما مخالف جنگ هستیم و تحویل پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ با اوکراین را قویا رد می کنیم.
لاروسا مانند ملونی در حالی که ماهیت خودکامه رژیم موسولینی را رد می کند، سطحی از ابهام را در مورد ریشه های نئوفاشیستی حزبش حفظ کرده است.
احمد عاقل سفیر فلسطین در بغداد گفت که قانون جرم انگاری روابط با رژیم صهیونیستی که در پارلمان عراق تصویب شد، ثابت کرد که عراق در کنار مردم فلسطین است و وجود رژیم صهیونیستی را رد می کند.
گزارش‌ها نشان می‌دهد گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شوند.
منبع اصلی ادعای انفجار ردمی 6A حساب کاربری MD Talk YT در توییتر است که تصویری دل‌خراش از فرد فوت‌شده را به‌اشتراک گذاشته است.
قیس سعید، رئیس جمهور تونس خطاب به مقامات آمریکایی گفته است که کشورش هرگونه مداخله در امور داخلی دیگران را رد می کند.
پوکو M4 5G روز گذشته در بازار‌های جهانی عرضه شد. این گوشی هوشمند اولین بار در اواخر ماه آوریل در هند عرضه شده بود. این دستگاه همان ردمی نوت 11E بهینه شده با طراحی پنل پشتی متفاوت، دوربین سلفی بهتر و اندروید ۱۲ می‌باشد. پوکو M4 5G مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G این برند است.
برند ردمی در چند روز گذشته از ورود گوشی هوشمند ردمی K50 اکستریم ادیشن به چین خبر داده بود. دیروز، این شرکت تایید کرد که این دستگاه امروز (۱۱ آگوست) در چین رونمایی خواهد شد و پس از معرفی این دستگاه احتمالا با نام ردمی K50 اولترا معرفی می‌شود.
گوشی هوشمند ردمی K50 اکستریم ادیشن به زودی در چین رونمایی خواهد شد. تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به کار رفته در این دستگاه آن را به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند بازار تبدیل خواهد کرد.
گمانه زنی هایی در خصوص بازگشت من به استقلال وجود دارد و‌ من قویا این ابهامات و هرگونه تماس باشگاه استقلال با خودم را تا این لحظه رد می کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ