تروور ورتی، یکی از نویسندگان این مقاله و دیرینه‌شناس دانشگاه فلیندرز گفته: «عقاب قدرتمند گاف، بسیار بزرگ بوده؛ بزرگتر از هر عقاب دیگری از هر قاره دیگر؛ تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که به اندازه بزرگترین عقابی که در گذشته در جزایر نیوزیلند و کوبا یافت شده بود و منقرض شده و حدودا ۱۳ کیلوگرم وزن داشته.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
عقاب جنگی از بزرگترین و قدرتمندترین شکارچیان قاره آفریقا است. طول بال این پرنده باشکوه تا ۲.۶ متر می‌رسد و با وزن ۶ کیلوگرم با پر‌های تیره و تاج متمایز قابل تشخیص است. پر‌های سفید شکم دیگر ویژگی متمایز این شکارچی بی‌نظیر است.
با این چنگال‌ها و ظاهر خوفناک، عقاب هارپی نامش را از مخلوقی اهریمنی از افسانه‌های یونان باستان گرفته است که نیمی زن و نیمی پرنده شکاری بود.
دروازه بان سابق پرسپولیس با انتشار تصویری همه را غافلگیر کرد.
با یک نگاه می‌توان تفاوت بزرگ سوخو ۴۷ را با دیگر جنگنده‌های متوجه شد. بالا‌هایی رو به جلو که در کمتر هواپیمایی دیده می‌شوند.
اینکه یاد و خاطره ات از دوران پرشکوه ورزشی ات بیشتر به چشم بیاد، یعنی راه را درست رفته اید.
سحابی گسیلشی عقاب یا M۱۶ در فاصله ۶۵۰۰ سال نوری از ما و در صورت فلکی مار (Serpens) قرار دارد. وسعت این سحابی ۲۰ سال نوری است و با دوربین دوچشمی قابل مشاهده است. این تصویر با استفاده از نوردهی طولانی و عمیق گرفته شده و ترکیبی از سه رنگ است که توسط گوگرد (زرد)، هیدروژن (قرمز) و اکسیژن (آبی) منتشر شده است.
مراسم تشییع و خاکسپاری پهلوان خلیل عقاب، با حضور هادی چوپان برگزار شد.
عکسی از خلیل طریقت‌پیما معروف به خلیل عقاب در حال کشیدن اتوبوس را مشاهده می‌کنید. او چند روز پیش در ۹۹ سالگی درگذشت.
پابلو فورنالس، هافبک وستهم با ضربه عقربی مقابل بورنموث گلزنی کرد.
تصویر جالبی از هادی چوپان در کنار پهلوان خلیل عقاب در فضای مجازی منتشر شد.
عقاب تبریز در آستانه صعود به لیگ دسته دوم قرار گرفته است.
یک عقاب کنجکاو که احتمالاً به فناوری علاقه داشته است با دزدیدن پهپاد یک عکاس، از خود عکس سلفی گرفت!
علیرضا بیرانوند با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در دیدار مقابل استقلال، به رکورد بیشترین کلین‌شیت گلرهای پرسپولیس در دربی خواهد رسید.
در درون کوه میان‌ستاره‌ای طلایی‌رنگ، ستاره‌ها پا به جهان هستی می‌گذارند. در واقع این کوه ستونی از گاز و غبار در سحابی زیبای عقاب است.
از پوستر رسمی دیدار ایران و آمریکا رونمایی شد.
بازیکن الجزایری تیم ملی قطر در صحنه گل اول تیم سنگال اشتباه مرگ باری انجام داد که همین امر منجر به شکست عنابی ها شد.
صالح حردانی با یک حرکت دیدنی در بازی با ذوب آهن، می‌توانست زیباترین پاس گل فصل را به ثبت برساند.
صالح حردانی با یک حرکت دیدنی در بازی با ذوب آهن، می توانست زیباترین پاس گل فصل را به ثبت برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ