براساس آمار وزارت خزانه‌داری آمریکا، بدهی ملی این کشور برای نخستین بار از مرز ۳۱ تریلیون دلار عبور کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرام عظیمی دو ماه بعد از حضورش در راس فدراسیون شطرنج از مشکلات متعدد به ویژه در بخش مالی صحبت کرد.
در برنامه هفتم آمده که دولت می‌تواند بدهی به صندوق توسعه ملی را با دادن میادین به صندوق توسعه صاف کند. ما یک‌سری میادین جدید به صندوق بدهیم که چه؟ اصلا منطقش چیست؟ دولت باید همان‌طور انضباط مالی در خود ایجاد کند با اوراق، با صرفه‌جویی در مصارف ارزی، با هر چیزی کم‌کم بدهی صندوق را بپردازد، چه ربطی دارد که میادین بدهد؟ این باعث می‌شود دولت‌ها برای صندوق توسعه ملی بدهی ایجاد کنند. دوران خودشان هم کوتاه‌مدت است. صندوق توسعه ملی این کاره نیست.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: بر اساس یکی از مصوبات این کمیسیون، بدهی صندوق توسعه ملی توسط دولت پرداخت می‌شود و برداشت از میادین مشترک نفتی افزایش می‌یابد.
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از غیبت بهروز عطایی سرمربی تیم در آمریکا و افت بدنی به عنوان دلایل اصلی شکست برابر فرانسه در هفته دوم لیگ ملتها نام بردند.
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: وزارت برق عراق تمام مطالبات گازی ما را پرداخت کرده و اکنون بدهی گازی این کشور به ایران صفر است.
یانیک کاراسکو با اشاره به قهر کردن تیبو کورتوا از تیم ملی بلژیک گفت کاپیتانی را باید با شخصیتت نشان بدهی؛ بازوبند فقط یک چیز جزیی است.
شرکت ملی نفت ایران با ۱۶۸۳ هزار میلیارد تومان بدهی و ۱۹۴۳ هزار میلیارد تومان دارایی، بدهکارترین و پردارایی‌ترین شرکت دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده است.
فرزین در رابطه با میزان ارزی که در اختیار مردم است، گفت: در سرقتی که از ۱۱۶ صندوق بانک ملی صورت گرفت، برآوردی از میزان ارزی که در این صندوق‌ها بود، وجود دارد. بر اساس این برآورد و در نظر گرفتن تعداد تمام صندوق‌های کشور بنظر می‌رسد حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم و در صندوق‌ها باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای سازوکاری پرداخت بخشی از بدهی دولت به صندوق توسعه ملی را تعیین کردند.
مهاجم استقلال معتقد است بدهی به استراماچونی یک پروژه ملی است و باید برای رفع آن تلاش کرد.
رییس فدراسیون شطرنج در حالی استعفا کرده که این فدراسیون درگیر مشکلات زیادی است.
قهرمان سابق تیم ملی بوکس گفت: حسین ثوری برای بوکس ایران کار بنیادی نکرد و حالا این رشته با 5 میلیارد بدهی در برهوت است.
هت‌تریک جنجال‌سازی‌های جواد خیابانی در این جام اما، همین دیروز رخ داد؛ جایی که او با انتقاد شدید از کارلوس کی‌روش مدعی شد: «اگر یک چوب کبریت روی نیمکت تیم ملی ایران بود، ما می‌توانستیم آمریکا را شکست بدهیم.»
یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران انتقاداتی را به تاکتیک تیم ملی در جام جهانی وارد کرد.
تیم ملی ایران در حالی از جام جهانی حذف شد که ملی پوشان در بازی مقابل انگلیس و آمریکا شکست خورد.
وزیر کار گفت: تعهد دولت در ایجاد یک میلیون شغل تا پایان سال حتماً محقق خواهد شد و چه بسا بیش از این میزان شغل هم ایجاد شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فردا روز خیلی خاصی است و می‌خواهیم بازی خوبی مقابل آمریکا انجام بدهیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فردا روز خیلی خاصی است و می‌خواهیم بازی خوبی مقابل آمریکا انجام بدهیم.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سطح واقعی فوتبالیست‌های ایران را در بازی مقابل ولز دیدیم و با این برد، مسیر صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی هموار شد.
براساس آمار وزارت خزانه‌داری آمریکا، بدهی ملی این کشور برای نخستین بار از مرز ۳۱ تریلیون دلار عبور کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه آموزش و سامانه ملی از دستاوردهای مهم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی است.
«سارا جکسون»، محقق بخش انستیتوی ملی سرطان آمریکا، گفت: «پس از کنترل عواملی مانند سیگار کشیدن، مصرف الکل، رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مشکلات پزشکی رایج که خطر ابتلاء به سرطان را افزایش می‌دهد، سوگیری جنسیتی در اکثر سرطان‌ها وجود داشت.»
نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری
نامزد‌های کسب کرسی ریاست در آخرین روز مهلت نام نویسی به همراه نواب رئیس پیشنهادی به ساختمان فدراسیون هجوم بردند و از طرف دیگر، کمیته فنی جلسات طولانی و فشرده خود را برای تعیین سرمربی جدید و عزل اسکوچیچ برگزار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ