قهرمان سابق تیم ملی بوکس گفت: حسین ثوری برای بوکس ایران کار بنیادی نکرد و حالا این رشته با 5 میلیارد بدهی در برهوت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور امنیت ملی دوران ریاست جمهوری پیشین آمریکا بر این باور است که سیاست دولت فعلی این کشور در ارتباط با اوکراین تنها شکست کی‌یف را به تأخیر می‌اندازد.
تهران- ایرنا- پنج سال پس از خروج از یونسکو در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، ایالات متحده اوایل ماه جاری اعلام کرد که می‌خواهد به این سازمان بازگردد.
روزنامه جوان نوشت: علیرضا دبیر در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچگاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است. شاید هم اینقدر پشت گرمی و اتکا دارد که به خود اجازه می‌دهد هر کاری دلش خواست انجام دهد و هرچه دلش خواست بگوید.
یکی از اعضای ارشد تیم حفاظت سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری گفت: محافظ یاد شده عضو تیم حفاظت از آقای خاتمی نبود و جزو نیروهای حفاظت فیزیکی از ساختمان ریاست جمهوری بود. او به خاطر دیدگاه‌هایی که نسبت به آقای خاتمی داشت، قصد داشت او را ترور کند و در این راستا از چند تن از مراجع نیز مترصد دریافت حکم شرعی بود.
محمود احمدی نژاد که در دوران ریاست جمهوری خود به دیدار تیم ملی رفته بود گفت: باید با یکدیگر مهربان باشیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه با اقدامات احتمالی روسیه در دوران ریاست دوره ای بر شورای امنیت سازمان ملل متحد، مقابله خواهد کرد.
روسیه اعلام کرده است که در دوران ریاست شورای امنیت سازمان ملل به عنوان یک میانجی صادق عمل کند.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، ایران و شبه نظامیان متحدش ۸۳ بار به مواضع نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه حمله کرده‌اند.
فرمانده واحد دفاع هوافضای آمریکای شمالی تایید کرد که بالون‌های چین در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، دست کم سه بار بر فراز آمریکا به پرواز درآمده بودند.
سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رقیب او در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا خواهد شد.
سرپرست نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال در دوران ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم، امروز در گفت‌وگویی به دفاع از عملکرد فدراسیون در آن دوره پرداخت.
یکی از مقامات سابق کاخ سفید در دوران تصدی ریاست جمهوری سابق این کشور، از اتفاقات جدیدی در روزهای منتهی به شورش ششم ژانویه پرده برداشت!
در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد هم این اقدام با کلید واژه «سیاه نمایی» در دستور کار قرار گرفت. به عبارت ساده‌تر حالا سیاه نمایی دهه ۸۰ دولت نهم با نام اخباری با آثار «سوء اجتماعی» ظهور و بروز پیدا کرده است
مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ امروز در یاداشتی اذعان کرد: تحریم‌ها فقط آثار خودتوهمی ایجاد می‌کنند؛ به انقلاب فرهنگی در سیاست‌های تحریمی نیازمندیم.
روزنامه واشنگتن پست ضمن برشمردن دروغ های جو بایدن در دوران ریاست جمهوری اش نوشت: شاید بهترین لقب برای وی پینوکیو باشد!
روزنامه واشنگتن پست ضمن برشمردن دروغ های جو بایدن در دوران ریاست جمهوری اش نوشت: شاید بهترین لقب برای وی پینوکیو باشد!
مراسم پایان دوران ریاست جمهوری میشل عون از دقایقی پیش در کاخ ریاست جمهوری لبنان آغاز شد.
رئیس‌جمهور چین برای ورود به حزب کمونیست و به‌دست‌گرفتن رهبری چین، دوران پرفرازونشیبی را طی کرده است.
رئیس‌جمهور چین برای ورود به حزب کمونیست و به‌دست‌گرفتن رهبری چین، دوران پرفرازونشیبی را طی کرده است.
دوران ریاست جمهوری عبداللطیف رشید به عنوان رئیس جمهور جدید عراق ، امروز دوشنبه بطور رسمی با برگزاری مراسمی در کاخ السلام در منطقه سبز بغداد، آغاز شد.
با پایان دوران ریاست جمهوری برهم صالح، عبداللطیف رشید از امروز دوشنبه به طور رسمی به عنوان رئیس جمهور جدید عراق، آغاز به کار کرد.
با پایان دوران ریاست جمهوری برهم صالح، عبداللطیف رشید از امروز دوشنبه به طور رسمی به عنوان رئیس جمهور جدید عراق، آغاز به کار کرد.
دوران مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال به سر آمد و قرار است تا علی فتح‌الله‌زاده یک بار دیگر روی صندلی ریاست باشگاه بنشیند.
رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری اش به شاه اردن پیشنهاد کرده است که کنترل کرانه باختری را بر عهده گیرد، پیشنهادی که او را تا مرز سکته برده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ