مهاجم استقلال معتقد است بدهی به استراماچونی یک پروژه ملی است و باید برای رفع آن تلاش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، تاکید کرد هدفی جز گلزنی به کروز آزول در لحظه‌ای که پشت ضربه ایستگاهی در دقیقه 4+90 ایستاد نداشت.
وی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت برای پیشرفت کشور است، عنوان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب امسال زودتر از دیگر سال‌ها به موضوع انتخابات پرداختند، در این باره سخن گفتند و راهبردهایی را در 4 حوزه مطرح فرمودند، بدین معناست که انتخابات باید به فضای عمومی کشور کمک کند و از این فضا نیز کمک بگیرد. البته برخی تلاش دارند انتخابات را که یک فرصت برای کشور است به تهدیدی علیه کشور تبدیل کنند.
صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی گفت که این تیم برای برپایی یک اردو، راهی خارج از کشور می شود.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد و باخرز می‌گوید: تندروها منافع ملی را از بین برده و کشور را به این روز انداخته اند که نه آینده ای برای ما هست و نه آینده ای برای بچه هایمان. یک اقلیت شیپور به دست روی منبر و یک اقلیت شیپور به دست کف خیابان هر بلایی می خواهند سر منافع ملی و امنیت کشور می‌آورند. چرا جلوی آن ها نمی ایستیم؟ مگر مملکت فقط مال این هاست؟ مملکت مال مردمی است که این روزها اجاره خونه ندارند. برای مایحتاج ‌زندگی به مشکل برخورده اند.
نساجی در فصلی که گذشت، اصلا روند خوبی در بازی های لیگ برتر نداشت و اگر نتایج هفته های ابتدایی نبود، چه بسا این تیم در هفته های پایانی باید برای بقاء در جمع تیم های لیگ برتری می جنگید!
آرش رضاوند می‌گوید برای آنها فرقی ندارد چه تیمی به فینال می‌رسد چراکه باید برنده و قهرمان شوند.
به نظر می رسد علیرضا دبیر بعد از 4 سال بار دیگر باید در یک رقابت انتخاباتی نسبتا سخت شرکت کند.
فدریکو والورده باید منتظر یک محرومیت بین چهار تا 12 جلسه ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باشد.
دروازه‌بان نساجی مازندران مدعی است که برای بررسی عملکرد یک دروازه‌بان نباید به کلین شیت نگاه کرد و واکنش‌ها را باید ملاک قرار داد.
محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با کارنامه‌ای روشن از مصاف برابر مربیان خارجی تا ساعاتی دیگر باید تیمش را به مصاف تراکتور خمس بفرستد.
هافبک نساجی معتقد است که تیمش می‌توانسته مقابل استقلال برنده باشد و 3 امتیاز به جای یک امتیاز دشت کند.
گل زودهنگام مهدی طارمی با اخراج بازیکن پورتو با دو گل حریف پاسخ داده شد.
نیک‌بین با طرح این پرسش که فرماندهی جنگ اقتصادی در دولت کیست؟ مخبر، خاندوزی، رضایی، شورای عالی اقتصادی یا فرزین؟ گفت: چه کسی مسئولیت این اوضاع اقتصادی را دارد؟ یک نفر باید در این رابطه پاسخ دهد؛ پس کسانی که اختیارات دارند نباید فرافکنی کنند.
استفانو پیولی بعد از شکست 4-0 مقابل لاتزیو اعتراف کرد که در حال حاضر اشکالات زیادی در تیمش وجود دارد.
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از انشای حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی، بدهکاری خود را به باشگاه نساجی پرداخت کرد.
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از انشای حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی، بدهکاری خود را به باشگاه نساجی پرداخت کرد.
استقلال بعد از دیدار با نساجی حالا باید در یک مسابقه مهم به مصاف گل گهر در سیرجان برود. تیمی که با حضور در رده دوم جدول نشان داد یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل از بازی ها است.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال می گوید که قطعا تیم او فردا دروازه نساجی را باز خواهد کرد.
پل پوگبا پس از یک ماه فیزیوتراپی در نهایت به این نتیجه رسید که زانویش را جراحی کند. مدیران یوونتوس یک ماه پیش به او توصیه کرده بودند تا زمان را تلف نکند و حالا هم از او عصبانی هستند.
تمیروف دیروز قراردادش را بست در دقایقی هم که آمد یک پاس گل داد که توپش باید تبدیل به گل می شد
ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر هنوز برای انجام یک مسابقه لیگ برتری فوتبال به طور کامل آماده نیست.
همایش سراسری رؤسا و معاونین شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری و تبیین سیاست ها و اولویت های بانک با حضور مدیر استان برگزار شد.
دو هفته قبل، سازمان بورس و اوراق بهادار راهکارهای سه‌گانه‌ای را در راستای نزدیک‌تر شدن صندوق‌های پالایش یکم و دارا یکم به ارزش ذاتی خود در هیئت مدیره جمع‌بندی و پیشنهاد کرد اما این صندوق‌ها همچنان زیر قیمت NAV معامله شده و خریداران هنوز هم در ضرر به سر میبرند.
شروع بارش‌های تابستانی «مانسون» چند روز اخیر در استان یزد سبب جاری شدن سیلاب و روان آب‌ها در این شهر و اختلال در روند زندگی مردم شد، همچنین اکثر مسیرهای شهری، زیرگذرها و مسیرهای مواصلاتی این استان مسدود و موجب تخریب چندین خانه قدیمی در محله «اکبرآباد» شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ