سرمربی تیم والیبال پیکان از احتمال جذب دو بازیکن خارجی توسط این تیم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
استقلال پس از پیروزی روز گذشته، امروز یک دیدار دوستانه را برگزار می کند.
صنعت نفت موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل برابر فولاد به پیروزی برسد و باخت هفته اول را فراموش کند.
رسولی بیان کرد: «من فکر می‌کنم اولاً این بدعت بی‌سابقه است هرچند که در دوره اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد سابقه داشت که او در میان انتخابات مرحله اول و دوم مجلس، انتخاب به عزل پورمحمدی کرد، اما این رفتار ناشی از ناهماهنگی میان وزیر وقت کشور با رئیس دولت بود، اما تا جایی که به یاد دارم هیچ‌کدام از وزرای کشور سابق تا این حد واضح دچار انفعال نشده‌اند. به نظر من آنچه رخ داده نشانه بارزی است بر ناتوانی ستاد منطقه‌ای دولت و توفق و برتری تحقق خاص و مطالبات زیادی‌خواهانه نمایندگان مجلس که باعث تاسف است.»
سپاهان بزودی قرار است یک بازی دوستانه در کشور روسیه برگزار کند.
بازی تراکتور و پرسپولیس برای خانم‌ها ممنوع
لاپیزیش در سومین دقیقه از سوپرکاپ فوتبال آلمان دروازه بایرن مونیخ را باز کرد.
دیدار تیم های آرسنال و ناتینگهام فارست با نیم ساعت تاخیر و از 15.30 شروع خواهد شد.
پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، هشدار داده که جدایی او به غنوان بازیکن آزاد باعث اخراج بسیاری از این باشگاه خواهد شد.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که در دیدار پرسپولیس وجود داشت حتما دیدار استقلال برابر ملوان هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
استادیوم کاظمی امروز میزبان یک دیدار دوستانه خواهد بود.
در روزی که ورزشگاه آزادی شبیه یک ساختمان نیمه کاره بود اما تونل ورودی با نورهای رنگی و دیوارهای طراحی شده تزئین شده بود.
مدافع پرسپولیس می‌گوید به جای میزبانی بدون تماشاگر بهتر است به شهرستانی بروند که بتوانند از هواداران‌شان بهره ببرند.
پس از پیروزی دلچسب حمیدرضا نداف بر حریف ویتنامی، سینا مقیمی نیز دومین بازی ایران را با برد پشت سرگذاشت.
از نخستین شهرآورد برگزارشده در ورزشگاه آزادی، دقیقا نیم قرن می‌گذرد و این استادیوم همچنان گزینه اول برای میزبانی مهم‌ترین بازی فوتبال باشگاهی ایران است.
فجر سپاسی در هفته سی‌ام لیگ یک و در برابر دریا بابل نمایش متفاوتی به نسبت هفته‌های گذشته داشت و با یک پیروزی دلچسب در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باقی ماند.
ستاره سال‌های نه چندان دور فولاد، یکی از تماشاگران ویژه بازی فولاد و نساجی بود.
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
دیدن بازیگوشی توله شیرها در حیات وحش صحنه ای دلچسب و کمیاب است. شما در این ویدئو می توانید بازی بامزه چند توله شیر را مشاهده کنید.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی نوشت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی‌پوش فوتبال ⁧ ایران⁩ انتظار می‌رفت.
مجید عیدی با زدن گل سوم به فولاد حکم پیروزی دلچسب ملوان مقابل شاگردان نکونام را امضا کرد.
تیم ملی والیبال ایران، جدال صدرنشینی و صعود از گروه را از آرژانتین و دفاع و پاسور قدرتمندش برد و حالا در دو بازی آسان‌تر به حضور در دور بعدی قهرمانی جهان می‌اندیشد‌. تیم ایران تا اواسط ست دوم بازنده محض بود؛ اما ...
فرهاد کاظمی که مدتی است از فوتبال دور است و گویا فعلا هم قصد بازگشت ندارد. او شرایط فوتبال را راضی کننده و دلچسب نمی بیند‌.
معاون تولید خودرو گروه صنعتی ایران خودرو از کاهش ۶۰ درصدی ضایعات خطوط سواری شامل بدنه، رنگ و سالن‌های مونتاژ در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش ضایعات که بخش اصلی آن حاصل تولید بدون کسری و عبورمستقیم است، یکی از مصادیق افزایش بهره‌وری در ایران‌خودرو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ