صنعت نفت موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل برابر فولاد به پیروزی برسد و باخت هفته اول را فراموش کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
آندری کراماریچ در آستانه بازی با هلند گفت، سخت‌ترین بازی ممکن را در پیش دارند اما برای بردن جام، باید سخت‌ترین تیم‌ها را شکست داد. او از مودریچ نیز تمجید کرد.
طرح دوباره نام مسعود کشمیری مجالی برای این پرسش هم هست که آیا نفوذ محدود به او و دو نفر دیگر بود یا ممکن است دیگرانی هم بوده باشند منتها به جای ترور و بمب‌گذاری و حذف اشخاص در پی آن که مسیر را به سوی دیگری سوق دهند؟
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.
بازی برده را به لهستان باختیم؛ افسوس بزرگ والیبال
دولت در شرایطی که مردم با تورم بالای ۵۰ درصد مواجه هستند، جمعیت زیر خط فقر دو برابر شده و با مسائلی مثل تشدید فقر مسکن و فقر غذایی به دلیل روند فزاینده تورم مواجه هستیم، عملاً بخش بزرگی از مسئولیت‌ها را از سر خود باز کرده و نظام اقتصادی جدیدی به وجود آورده که دست‌کم در ۸۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. این وضعیت می‌تواند به یک موقعیت فاجعه‌بار منجر شود.
تساوی هوادار و فولاد نتیجه‌ای نه چندان خواستنی برای سرمربی سرخپوشان اهوازی بود.
ما بازی می‌کنیم تا ببریم. به همه حریفان احترام می‌گذاریم اما از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. حتی اگر با رئال مادرید بازی کنیم. فردا هم بازی می‌کنیم تا پیروز شویم اما همه چیز در فوتبال ممکن است.
خیبر در خوزستان بازی برده را باخت، وداع با صعود
بازیکنان استقلال خوشحالی خود در پایان بازی را با تشویق ایسلندی جالبی به نمایش گذاشتند و پیروزی را جشن گرفتند.
اشتباه اونانا، دروازه‌بان اینتر، در دقیقه 90 بازی امشب مقابل سالرنیتانا که باعث شد نراتزوری برد را با تساوی عوض کند باعث شده او با انتقادهای شدید از سوی هواداران مواجه شود.
تیم فوتبال آلومینیوم در دیدار برابر پیکان به تساوی رسید و مسی های کرمان در تهران یک امتیاز از هوادار گرفتند.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری که با دو گل از حریف جلو بود در نهایت به تساوی رسید و دو امتیاز حیاتی را از دست داد.
مجیدی بازهم بازی برده را باخت؛ اینبار به یک پرسپولیسی!
میلانو که از میلاد عبادی پور بهره می برد به تلخ ترین شکل ممکن از صعود به فینال کاپ ایتالیا باز ماند.
تیم پر ستاره ایفاسرام اردکان در یک بازی بسیار مهم‌موفق به شکست فولاد سیرجان شد.
شاید غیرمنتظره‌ترین اتفاق ممکن در هفته هجدهم بازی کردن احمد گوهری مقابل آلومینیوم اراک بوده باشد.
ملی پوش اسنوکر ایران در مسابقات مسترز شکست خورد و از صعود به دور بعدی این رقابت‌ها بازماند.
بازار مسکن در محله یافت آباد قیمت ها کمی متعادل به نظر رسیده اما باز هم بازار مسکن در این منطقه در رکود به سر می برد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم در بازی نخست جام جهانی برابر انگلیس دنبال تساوی بوده است، گفت: ممکن است به خاطر گل‌های این بازی در کتاب رکوردها باشیم!
علیرضا فغانی هم چنان در دوحه بسر می برد و این بدین معنی است که ممکن است یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را سوت بزند.
مهاجری نوشت: سیستم حکومتی اگرچه ممکن است ظاهرا عقب‌نشینی کرده، اما بازی را برده و نتیجه را مال خود کرده است. از آن سوی نیز افرادی که دنبال سبک زندگی خاص بوده‌اند بدون آنکه دست به لجاجت بزنند به آن دست یافته‌اند
تیم فوتبال اتحاد کلباء در بازی برگشت از جام ابوظبی، با نتیجه پنج بر یک شکست خورد.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ