لاپیزیش در سومین دقیقه از سوپرکاپ فوتبال آلمان دروازه بایرن مونیخ را باز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمپدوریا با پیروزی مقابل سودتیرول در ضربات پنالتی کار خود را در کوپا ایتالیا شروع کرد.
مسائل مربوط به بندهای قرارداد و مالیات باعث شد تا سه بازیکن فولاد مجوز حضور در دیدار امروز را نیافتند.
مهاجم جدید تیم ملی شانس زدن گل در نخستین بازی خود با پیراهن ایران را از دست داد.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی‌ها سه هفته حساس را در پیش رو دارند گفت: سه بازی سخت استقلال باقی مانده اما در نیمه نهایی جام حذفی با خوش شانسی مواجه شده‌اند.
سرمربی آلومینیوم امیدوار است تیمش در چهار مسابقه پایانی لیگ برتر نتیجه بگیرد.
باوجود شروع اردوی تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل ازبکستان هنوز شرایط برای سفر دو لژیونر و یک مربی تیم ملی به ایران و حضور در این اردو فراهم نشده است.
تیم ملی عمان اردوی آماده سازی خود را برای دیدار دوستانه با لبنان آغاز کرد.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال، 15 دقیقه ابتدایی بازی با لیورپول را بسیار مهم عنوان کرد و گفت نباید در این دقایق گلی دریافت کنند.
هوادار با ترکیبی از بازیکنانی که برابر مس رفسنجان از ابتدا به میدان نرفته بودند، برابر حریف لیگ سه‌ای خود به پیروزی رسید.
جدی‌ترین موقعیت آلومینیوم در شروع دیدار مقابل تراکتور شکل گرفت که تبدیل به گل نشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آخرین بخش باقی مانده از الحاق ایران به سازمان شانگهای خلاف شرع و قانون اساسی شناخته نشد، بر این اساس مراحل قانونی عضویت ایران در سازمان شانگهای به پایان رسید.
شاگردان ربیعی و مطهری در تلاش برای کسب پیروزی در نخستین بازی دور برگشت هستند.
روبرتو مارتینز، مربی بلژیک، در نشست خبری بازی با کرواسی به شدت از جاسوس رختکن تیمش انتقاد کرد و گفت که جام جهانی از فردا تازه برای بلژیک شروع خواهد شد.
روبرت لواندوفسکی در شرایط روحی مناسبی به جام جهانی نرسید و در بازی روز گذشته مقابل مکزیک یک پنالتی را از دست داد. ماه نوامبر برای او خوب شروع نشد و در ادامه نیز خوب پیش نرفته است.
وینگر تیم ملی فوتبال اسپانیا از اشتیاقش برای شروع بازی‌های این تیم در جام جهانی که نخستین آن برابر کاستاریکا است صحبت کرد.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
خدا علی پروین را حفظ کند. او می‌گفت پرسپولیس دهه 60 وقتی بازی شروع نشده، 3 بر صفر از رقبا جلوست. الان نیز همین شرایط برای تیم ملی فوتسال هم صدق می‌کند و همه تیم‌ها قبل از شروع مسابقه 3 بر صفر عقب هستند.
با گذشت بیش از بیست دقیقه از زمان شروع بازی، هنوز سوت شروع زده نشده است و بازیکنان در حال گرم نگه داشتن بدن خود هستند.
زمان آغاز مسابقه دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
به‌تازگی چند بازی از لیگ برتر انگلیس در شبکه ورزش روی آنتن رفته که کیفیت تصاویر از یک سو، کشیده‌شدن تصویر از سوی دیگر و افتادن یک‌سری کد‌های چندحرفی که متشکل از حرف و عدد است از دیگر سو، مخاطبان را اذیت می‌کند. این در حالی است که بازی‌ها چندان سر تایم شروع نشده و غالبا در هفته اخیر با تأخیر روی آنتن رفته است.
کریمی با یک بغل‌پای تماشایی از پشت محوطه جریمه سرنوشت بازی را رقم زد. او که در ابتدای مسابقه به حسین‌خانی گل داده بود در خود بازی هم این کار را تکرار کرد!
نفت مسجد سلیمان در یک بازی جذاب و تماشایی سه بر دو مس کرمان را شکست داد.
بگذارید با پسر مقتول حرف بزنم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ