مدافع پرسپولیس می‌گوید به جای میزبانی بدون تماشاگر بهتر است به شهرستانی بروند که بتوانند از هواداران‌شان بهره ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پاری‌سن‎ژرمن کیلیان امباپه را تهدید کرده اگر قراردادش را تمدید نکند در فصل جدید حتی یک دقیقه هم بازی نخواهد کرد.
جردن هندرسون معتقد است که انتقال به عربستان نباید شانس حضورش در تیم ملی انگلیس را کاهش دهد.
درپی بگومگوی توئیتری معاون وزیر ورزش و یک نماینده مجلس که یامین پور خطاب به رحیمی جهان آبادی نوشته بود: توییت من خطاب به نمایندگان بود تا دهنت رو ببندند بیشتر از این با آبروی مجلس بازی نکنی، رحیمی جهان آبادی نیز خطاب به یامین پور نوشت: کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم نداره و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام میده و ادعای انقلابیگری هم داره! باید دهنش را ببنده هرچند شماها! سالهاست گوشها و عقلتون بسته است و دهنهاتون باز و از کل عالم ایراد میگیرید.
مرتضی شریفی همانند علی حاجی‌پور مسابقه با کوبا در هفته سوم لیگ ملت‌ها را از دست داد.
این سؤال ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است که طبری چطور وثیقه ۳۰۰ میلیارد تومانی را تامین کرده تا از زندان بیرون بیاید؟ آیا باز هم پای دوستان فداکار و ازخود گذشته وی در میان است؟
ژوزه مورینیو به دلیل رفتارش در فینال لیگ اروپا چهار جلسه محروم شد. باشگاه رم هم به دلیل اتفاقات این بازی با جریمه نقدی مواجه شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید ژاپن هم بازی فوق العاده‌ای ارائه نداد اما اشتباهات بچگانه ایران و جو بازی اول منجر به شکست تیمش شد.
در حال حاضر به دلیل بی‌میلی رییس‌جمهور پیشین به پذیرش برنامه و کابینه دولت نجیب میقاتی، این دولت همچنان دولت پیشبرد امور است و مادامی که رییس‌جمهور جدید انتخاب نشود و نخست‌وزیر را به پارلمان معرفی نکند، اختیارات کابینه در حد دولت پیشبرد امور محدود باقی خواهد ماند. دوره ریاست رییس‌کل جنجالی بانک مرکزی هم کمتر از دو‌ماه دیگر به پایان می‌رسد و برای اینکه جایگاه ریاست بانک مرکزی خالی نماند، باید رییس‌جمهور جدید انتخاب شده‌باشد تا بتواند رییس کل جدید را معرفی کند.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که حتی اگر پیشنهاد ادامه همکاری از سران باشگاه را هم دریافت نکند باز از شرایط راضی است.
برخی مواضع دولت سوریه به ویژه درخصوص اسلام سیاسی مورد تایید تهران نیست. عربستان سعی کرد مواضع تنش‌زا را با ایران در این نشست مطرح نکند. موضع قطر هم چندان غیرطبیعی نیست، قطری‌ها می‌گویند که هنوز بسیاری از مسائل سوریه حل و فصل نشده است و موضوع‌هایی مانند پناهندگان و گروه‌های معارض همچنان باقی است. بسیاری از بند‌هایی که علیه ایران آمده بود الان حذف شده و روابط ایرانی-عربی رو به پیشرفت است. عربستان سعی دارد بسیاری از مواد تنش‌زایی را که بوده است، کنترل کند. اساس ایدئولوژی حزب بعث اقتصاد اشتراکی و پان‌عربیسم است.
هافبک نفت می‌گوید اگر در ادامه بازیها به میدان نرود هم یک مشوق برای تیمش خواهد بود و این روحیه در همه تیم وجود دارد
روزبه چشمی نیز پس از دریافت کارت زرد، بازی هفته بعد برابر آلومینیوم را از دست داد.
ملوان اگر اشتباه نکنم در پنج‌شش بازی گل نخورده و نباخته بود و اگر روزبه چشمی آن توپ را از روی خط در‌نمی‌آورد، مشخص نبود قرار است چه اتفاقی رخ دهد
ضرغامی گفت: متاسفانه بعضا تنگ نظری وجود دارد. من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاورد‌های بانوان شرکت کردم و توئیتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم‌ها در این مراسم به صورت آئینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت. دیگر نمی‌شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می‌گیرد و رفتار‌ها و برخورد‌های تند می‌کند می‌گویم که اگر تحریک می‌شود، نگاه نکند.
صرفه‌جویی می‌تواند هزاران زیرمجموعه داشته باشد. در مصرف انرژی و دارو و نان و آب و پول! ما اسرافکاران تماشایی هستیم! در بودجه اسراف نکنیم و سیل پول به راه نیندازیم! به دختر خانم محترمی که توی کلانتری آشنا دارد، ماهی ۳۳ میلیون تومان حقوق ندهیم. برای سریال موسی علیه‌السلام پیش‌بینی چند هزار میلیارد تومان برآورد هزینه نکنیم! این سریال لابد قرار است فاخر باشد، اما این هزینه فاجعه هم هست. فاجعه اسراف، مراقب باشیم سیلاب پول بی‌اعتبار می‌تواند همه را غرق کند و با خود ببرد!
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه و... هم نداریم. اصلا شاید دلیل اصلی عدم حضور مردم همین قیمت‌های بالا باشد که دست‌های پنهان باعث و بانی آن است.
ژاپن هم آخرین بازی تدارکاتی را باخت
کارشناس فوتبال ایران بابیان اینکه کارلوس کی‌روش از همین حالا ترکیب اصلی خود را برای جام جهانی می‌شناسد، گفت: اگر مقابل انگلیس بازی را واگذار نکنیم راهی مرحله بعد خواهیم شد.
دوران محرومیت سرمربی استقلال به پایان رسیده و او می‌تواند در بازی مقابل هوادار تیمش را از روی نیمکت هدایت کند. البته اگر در این دیدار هم اتفاقی برای او رخ ندهد و دوباره کارت قرمز از داور دریافت نکند!
پدر کودک در اقرار به ضرب‌وجرح منجر به قتل گفت: چند بار به فرزندم هشدار داده بودم که در خانه دستشویی نکند، اما باز هم او بی‌اعتنا بود برای همین او را تنبیه کردم. البته چند روز قبل هم با اسکوتر زمین خورد و دسته آن به شکمش ضربه زده بود. آثار سوختگی هم به علت این است که قاشق داغ روی دستش گذاشتم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن حمایت از بازیکنان جوان خود گفت: اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، باز هم حامی آنها هستم.
قربان بردیف پیروزی تیمش را به هواداران تراکتور تقدیم کرد.
مطهری با اشاره به مذاکرات احیای برجام، گفت: ان شاء الله برجام هم به نتیجه برسد و دوباره با برجام بازی نکنیم و برجام را وسیله‌ای برای رقابت‌های سیاسی قرار ندهیم و کاری نکنیم که زمینه خروج آمریکا از برجام فراهم شود. ان شاء الله این بار به داد مردم برسیم و بازی‌های قبلی را کنار بگذاریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ