در روزی که ورزشگاه آزادی شبیه یک ساختمان نیمه کاره بود اما تونل ورودی با نورهای رنگی و دیوارهای طراحی شده تزئین شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس امروز در بازی هفته دوم با توجه به رنگ البسه تیم میزبان، از کیت خارج از خانه خود به رنگ سفید و با طراحی متفاوت استفاده خواهد کرد.
مسعود ریگی یکی از سه خرید تابستانی سرخ‌ها بود که در همان بازی اول فرصت رفتن به میدان را پیدا کرد.
در شرایطی که سرخ‌ها از حمایت هواداران خود در بازی افتتاحیه‌شان در فصل جدید محروم شده‌اند، در تلاش برای رنگ و لعاب دادن به سکوها در این جدال هستند.
سرمربی تیم ملی رویینگ ایران گفت: برای بازی های آسیایی قول سه مدال به فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی المپیک داده‌ام اما رنگ مدال تعیین نکرده‌ام.
نیمه دوم دیدار تیم‎‌های یوونتوس و سویا بالاخره رنگ گل به خود دید.
در حالی که استقلالی‌ها برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخت مطالبات کنار رفتند و در این میان نقش بازیکنان و مربیان خارجی پر رنگ بود، باز هم دو پرونده دیگر مرتبط با بازیکنان خارجی روی میز مدیران آبی‌ها قرار گرفته است.
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم‌گیر نباید بی‌طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم‌گیری شائبه‌برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آنها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند.
رضا میرزایی هم چنان به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب تیم استقلال راه پیدا می کند تا نقش پر رنگ خود را در بازی با گل گهر تکرار کند.
شاخص بورس تهران امروز در نیمه دوم رخ بازی را تغییر داد و نقشه بازار به رنگ سرخ درآمد و شاخص با افت ۲۲ هزار واحدی همراه شد، آیا این نزول شاخص در آخرین روز هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت؟
رنگ پیراهن دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور برای بازی حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر مشخص شد.
رنگ پیراهن دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور برای بازی حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر مشخص شد.
طبق این گزارش، در تابستان‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ یک پیست کارتینگ کوچک در حوالی این قصر تاسیس و درست در کنار این اقامتگاه بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ یک زمین بازی مخصوص کودکان به رنگ زرد و آبی در اعماق این جنگل ساخته شد.
تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار برابر پیکان به نتیجه تساوی رسید تا در پنجمین بازی متوالی رنگ پیروزی را نبیند.
پرونده هفته هیجدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با بازی های جنجالی بسته شد.
فولاد خوزستان روز گذشته موفق شد در دیداری حساس برابر پرسپولیس، به برتری دست یابد.
اختفای مریخ توسط ماه که از شهر Kosice در اسلواکی دیده شد، درست قبل از طلوع خورشید اتفاق افتاده است. این منظره سحرانگیز تایم لپسی است که در نتیجه نوردهی‌های پیاپی توسط تلسکوپ ثبت شده است. حدود یک ساعت طول کشید تا سیاره سرخ در پشت قرص ماه ناپدید شد و سپس دوباره ظاهر شد و آخرین ماه کامل سال ۲۰۲۲ با رنگ گرم، غروب کرد.
درست در روز‌هایی که تیم‌های برتر آسیا که فریب رنکینگ خوش آب و رنگ فیفا را نخورده‌اند و این روز‌ها مشغول بازی در یک‌هشتم نهایی جام جهانی هستند، تیم ملی هم به خانه برگشته و اعضای آن، از بازیکنان تا کادر فنی و مدیریتی و رئیس فدراسیونش، بازی‌ها را از روی کاناپه دنبال می‌کنند و احتمالا تحلیلی هم دارند که الان اگر ما بودیم چنین می‌کردیم و چنان.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با کلاه قرمز رنگ و گارد ویژه در تمرین امروز حضور یافت تا شایعه درباره بازی کردنش قوت بگیرد.
بر اساس تصمیم اتخاذ شده ایران در این بازی از پیراهن‌های قرمز رنگ خود استفاده خواهد کرد و دروازه‌بان ایران هم لباس آبی رنگ خواهد پوشید.
اولین دیدار استقلال و پرسپولیس بعد از انقلاب به دقیقه نود نرسید، تا ورزشگاه شیرودی در بازی های رسمی دیگر رنگ این بازی را نبیند.
با نزدیک شدن بازی های جام جهانی و اعزام تیم ملی فوتبال به قطرحال و هوای شهرتهران در آستانه جام جهانی۲۰۲۲ رنگ و بوی فوتبالی به خود گرفته است.
نشریه "ال پائیس" به منشاء برخی از بحث برانگیزترین رنگدانه‌ها از "وانتابلک" (یک ماده ساخته شده از نانو لوله کربنی و سیاه‌ترین ماده شناخته شده است که تنها ۰/۰۰۰۰۳۵ درصد از نور مرئی را باز می‌تاباند) تا "پنتون ۴۴۸ سی" که زشت‌ترین رنگ در جهان در نظر گرفته می‌شود نگاهی انداخته است.
سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان احتمالا هیجان‌انگیزترین و استرس‌زاترین شب خود را در دوران مربیگری تجربه کرد و درنهایت کارت قرمز داور را مقابل دیدگانش دید.
سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان احتمالا هیجان‌انگیزترین و استرس‌زاترین شب خود را در دوران مربیگری تجربه کرد و درنهایت کارت قرمز داور را مقابل دیدگانش دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ