فرهاد کاظمی که مدتی است از فوتبال دور است و گویا فعلا هم قصد بازگشت ندارد. او شرایط فوتبال را راضی کننده و دلچسب نمی بیند‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی قطر و نیوزلند پس از انجام نیمه اول نیمه کاره رها شد.
بازیکن سابق تیم ملی و مربی فعلی ذوب آهن می گوید سبک امیر قلعه نویی با کی روش متفاوت است و برای دیدن شرایط ایده آل ملی پوشان باید زمان بگذرد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فریادهای یحیی گل محمدی فقط برای برقراری عدالت است نه چیزی دیگری که بخواهند به پرسپولیس اهدا کنند.
هافبک استقلال می گوید دوست داشت برای تیم ملی در جام جهانی بازی کند ولی نظر کی روش چیزی جز این بود.
کارلوس کی‌روش رفت و دست خبرنگاران به او نرسید، اما دست کم می‌شود گوشه کوچکی از انبوه سوالات در مورد عملکرد او را برای ثبت در تاریخ گرد هم آورد.
کارلوس کی روش همراه تیم ملی به تهران برگشته است. شکست در برابر آمریکا به معنی پایان کار تیم ملی در دوحه بود.
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال آمریکا به آمریکا بابت برنامه‌هایی که کارلوس کی‌روش سرمربی ایران در نظر دارد، هشدار داد.
سردار آزمون در گفت و گو با یک سایت روسی درباره شادی عجیب خود با کارلوس کی‌روش توضیح داده است.
بهم زدن شاکله تیم ملی ایران بهای سنگینی برای بازیکنان و البته سرمربی اش داشت.
یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
عابدزاده در شرایطی جزو فهرست جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفته بود که فقط هشت بازی در لیگ برتر پرتغال برای ماریتیمو انجام داد، اما حالا با تجربه متفاوت‌تری نسبت به چهار سال قبل از سوی کی‌روش دعوت شده و گلر اول پونفرادینا به شمار می‌رود.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
ماجدی: کی‌روش فعلا فقط کار مدیریتی کرده
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید نباید گول نتایج انگلیس، آمریکا و ولز را در بازی‌های دوستانه و لیگ ملت‌ها خورد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی تیمش را با چهار تغییر در نیمه دوم مصاف با سنگال راهی میدان کرده است.
شاگردان کارلوس کی‌روش توانستند به روند شکست‌ناپذیری اروگوئه پس از هفت مسابقه پایان بدهند.
نکته عجیب‌تر درباره سامان قدوس اینکه او چندان دل خوشی هم از کی‌روش ندارد. در عصر این مربی پرتغالی، کی‌روش زمان بسیار اندکی را از سامان بازی گرفت به طوری که وقتی کی‌روش از تیم ملی جدا شد، سامان ابراز خوشحالی کرد
دروازه‌بان اسبق تیم ملی معتقد است که علیرضا بیرانوند در جام جهانی، در ترکیب اصلی تیم ملی قرار خواهد گرفت.
کی‌روش: من فقط جواد نکونام را می‌خواهم
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
حمید سجادی وزیر ورزش در خصوص حضور کارلوس کی روش گفت: دخالتی در امور فنی فدراسیون فوتبال نداریم و آنها مستقلا تصمیم می‌گیرند و فقط نظر مشورتی می‌دهیم.
حمید سجادی وزیر ورزش در خصوص حضور کارلوس کیروش گفت: دخالتی در امور فنی فدراسیون فوتبال نداریم و آنها مستقلال تصمیم می‌گیرند و فقط نظر مشورتی می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ