سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال تا جایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود همگام با شهروندان است، گفت: هنجارشکنان بدانند در مواجهه با اقداماتی که برای سلامت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه فهرست سیاه نقض حقوق بشری در آمریکا، رسانه‌های غربی روز چهارشنبه از کشته شدن فرد مظنون به تهدید بایدن به ضرب گلوله پلیس خبر دادند.
پلیس روز چهارشنبه اعلام کرد ورود یک مار عظیم الجثه باعث توقف مسابقه کریکت در کلمبو، سریلانکا شد.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
دفاتر پلیس +۱۰ تهران و مراکز استان‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۵ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷ تا ۱۱ فعال هستند.
عمران خان عصر امروز (چهارشنبه) در صفحه توئیتر خود نوشت که «پلیس خانه‌ام را محاصره کرده و آماده دستگیری من است».
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پیش بینی می‌شود که ترافیک امروز بعد از ظهر چهارشنبه به دلیل آخر هفته بودن در اطراف نمایشگاه کتاب بیشتر باشد.
پلیس تهران بزرگ دستگیری راننده خاطی که روز چهارشنبه یک روحانی را در یکی از خیابان‌های تهران زیرگرفت در دستور کار قرار داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
پلیس رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌هایی که می‌خواستند در ماه رمضان در مسجد الاقصی نماز بخوانند، اجازه ورود نداد. پلیس اسرائیل بامداد چهارشنبه به مسجد الاقصی در بیت‌المقدس حمله و اقدام به پرتاب بمب‌های صوتی به داخل مسجد کرد. در جریان این حمله شماری از فلسطینی‌های معتکف و در حال عبادت مجروح و شماری هم توسط پلیس اسرائیل بازداشت شدند. پلیس اسرائیل اعلام کرد که بیش از ۳۵۰ فلسطینی را در محوطه مسجد الاقصی بازداشت کرده است. از زمان روی کار آمدن دولت راست افراطی جدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در اواخر سال گذشته، تنش‌ها میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها به طور مرتب افزایش یافته است.
سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال تا جایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود همگام با شهروندان است، گفت: هنجارشکنان بدانند که با آنان قاطعانه برخورد خواهد شد.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای در خصوص شب چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: پلیس در عین حال که با شادی و شادمانی اجتماعی مخالف نیست اما وظیفه ذاتی اش است تا در صورت برهم خوردن نظم و آرامش عمومی وارد میدان شود.
در روز سه‌شنبه از ساعت سه بعد ازظهر اقدامات و استقرار پلیس در خیابان‌ها و محلات تهران آغاز شده و پلیس با اخلالگران آرامش شهروندان برخورد خواهد کرد. پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی استفاده خواهد کرد.
مشهد _ رئیس پلیس راهور مشهد مقدس گفت: یگان‌های ستادی و لجستیک راهور در چهارشنبه آخر سال در آماده باش ۱۰۰ درصدی است.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص خرید و فروش و آموزش ساخت مواد محترقه در فضای مجازی هشدار داد و گفت: علاوه بر تهدیدات جانی این موضوع، کلاهبرداران نیز به بهانه فروش موادمحترقه در کمین هستند.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی پلیس سایبری علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان اقلام نورافشانی و مواد محترقه غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۶ بهمن تا یکشنبه ۳۰ بهمن را تشریح کرد.
امروز چهارشنبه یک نیروی پلیس عراق در جریان یک حمله مسلحانه در پایتخت این کشور، کشته شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه هفتم بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.
فرد دستگیر شده بامداد روز چهارشنبه، اقدام به آتش زدن درب خانه آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد کرده بود.
عصر چهارشنبه فردی برای گردش و تفریح به امامزاده داوود رفته بود که ناگهان چشمش به استخوان‌هایی خورد که پای کوه افتاده بود. وی فورا با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران راهی آنجا شدند و موضوع را به قاضی جنایی تهران اعلام کردند. به دستور بازپرس جنایی استخوان‌های کشف شده به پزشکی قانونی فرستاده شد تا با انجام آزمایش تخصصی مشخص شود که متعلق به انسان هستند یا حیوان.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان بین ساعات ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
رییس پلیس راهور فراجا گفت: بدلیل حجم تردد زیاد در مسیر مهران به ایلام به احتمال زیاد روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این مسیر یک طرفه می‌شود.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ شهریور از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ