در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«بایدن» در ادامه گاف‌های مکرر خود امروز در سخنانی که دست‌مابه طنز رسانه‌ها شد، گفت: «پوتین» به‌وضوح در حال شکست خوردن در جنگ با عراق است.
سیده رزا پورسید روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، با تایید خبر فوت ۲ نفر در این شهرستان به خاطر مصرف مشروبات الکی، افزود: این ۲ نفر در بخش icu بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر بستری و تحت مراقبت درمان بودند.
به‌تازگی ماجرای نوعروس جوانی که با صورتی کبود در حالی برای جدایی از همسر پزشکش به دادگاه خانواده مراجعه کرده که تنها ۱۰ روز از زندگی‌مشترکشان گذشته بود، پربازدید شده است.
دومینوی گسترش روابط و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم به آمریکای لاتین رسیده؛ منطقه‌ای پر از فرصت‌های سیاسی و اقتصادی که دیگر حیاط خلوت آمریکا نیست و البته تعامل با کشورهای آن برنامه خاصی می‌طلبد.
پارلمان بخش خصوصی خود را آماده می‌کند تا در دوم خرداد سال جاری هیئت‌رئیسه اتاق‌های استانی و سپس اتاق ایران را اعلام کند و در این میان بر سر ریاست اتاق تهران و اتاق ایران رقابت سنگینی در‌گرفته است و لابی‌های گسترده‌ای میان چهره‌های پرنفوذ و صاحبان چندین‌و‌چند‌ساله کرسی‌های اتاق و دولت انجام می‌شود تا امسال هم ترکیب هیئت‌رئیسه پارلمان بخش خصوصی را به چنگ آورند. موضوعی که البته موجب انتقاد شدید برخی چهره‌های بخش خصوصی و فعالان صنایع است.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا مانند یک دومینو همه کشور‌های مطرح منطقه را در برگرفته است. آنچه امروز از آن با عنوان درک جدید کشور‌های غرب آسیا از آن یاد می‌شود، در پی آن است تا منطقه ما را به سمت‌وسویی پیش ببرد که شاید چند ماه قبل تصور آن هم کمی دشوار بود.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در خصوص سفر شمخانی به امارات و عراق در صفحه توییتر خود نوشت: «سفر دریابان شمخانی به امارات و عراق در چارچوب مناسبات موجود امنیتی انجام می‌شود. پدیده جدیدی نیست. نماینده وزارت خارجه در سفر‌ها همراه ایشان است. در سیاست خارجی هماهنگی وجود دارد. همه چیز در چارچوب نظام و زیر نظر رئیس جمهور است. هماهنگی وجود دارد. دشمنان بدانند، اختلافی نیست.»
هر چند رقم و آمار رسمی‌ای از تعداد مسمومیت‌ها و سطح اثرگذاریشان در دسترس نیست، اما حالا دومینوی مسمومیت‌ها به مساله‌ای جدی برای والدین در شهر‌های درگیر و البته دیگر شهر‌ها تبدیل شده است. افکار عمومی به شدت نگران هستند که این اتفاق، به زودی به دیگر شهر‌های کشور بسط پیدا کند. سطح نگرانی‌ها نسبت به این موضوع به اندازه‌ای بالا رفته که حالا موضوع به یک مساله در سطح ملی تبدیل و مطالبه ورود جدی دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی به ماجرا مطالبه‌ای عمومی شده است
گزارش استشمام بوی آمونیاک، بوی نارنگی گندیده و اخیرا هم یک مورد گزارش استشمام بویی شبیه نعنا وجود دارد. در بسیاری از گزارش‌ها به «بو»‌ی خاصی در مکان‌هایی که مسمومیت در آن‌ها بروز کرده، اشاره نشده. علاوه بر اینها، گزارشی از تنفس بویی شبیه «شوینده» و «وایتکس» گزارش شده.
مجید منعمی اظهار داشت: امروز در ادامه مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس بروجرد، این بار تعداد زیادی‌ از دانش‌آموزان‌ در دبیرستانه ‌دخترانه 15 خرداد مسموم و راهی بیمارستان شدند.
در کمتر از ۲۴ ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یک‌طرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یک‌طرفه غیرقانونی تعیین کرده است.
ظرف کمتر از ۲۴ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یکطرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یکطرفه غیرقانونی تعیین کرده است
دومینوی هتک حرمت سازمان‌یافته به اسلام در کشورهای اروپا همواره جریان دارد و تنها چند روز پس از مجوز دولت سوئد برای آتش زدن قرآن، پروژه در هلند کلید خورد.
با توجه به‌شدت سرما، برخی استان‌ها از جمله استان تهران مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات خود را تعطیل اعلام کردند. این تعطیلی تا روز یکشنبه در برخی مناطق ادامه دارد. یکی از دلایل این تعطیلی سرمای شدید و افزایش مصرف سیستم گرمایشی است که گاهی امکان‌پذیر نیست.
یکی از مسافران قطار تهران به مشهد که هم اکنون قطارشان متوقف شده است، می‌گوید: مسافر تهران - مشهد و با قطار ساعت ۱۴:۵۰ به شماره ۳۶۸ هستم و متاسفانه قطار از ساعت حدود یک بامداد در ایستگاه تربت حیدریه واقع در بینالود به دلیل فنی از حرکت ایستاده است. وی می‌گوید: دمای داخل قطار منفی ۱۹ است، چون قطار ما متوقف شده، قطار‌ها پشت سر هم متوقف شده‌اند
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که دفتر مشاور کاخ سفید در همان روز به اداره بایگانی و سوابق ملی اطلاع داده است که اسناد «در یک کمد قفل‌شده» پیدا شد و آژانس آنها را صبح روز بعد بازیابی کرد.
جریانی که مدعی است برای «آزادی» از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، تا جایی در یادگیری الفبای واژه آزادی رفوزه شده که نظر مخالف خود را، از سوی مردم و چهره‌های مختلف برنمی‌تابد و به آن حمله می‌کند.
سلطانی ادامه داد: «تبعات رکود کاملاً مشخص است؛ از یک سو ما با کاهش قدرت خرید مردم روبرو هستیم که ناشی از نابرابری میزان افزایش تورم و شاخص‌هایی مانند نرخ ارز در برابر افزایش سالانه حقوق و دستمزد است، از سوی دیگر با وقوع چنین پدیده‌ای تقاضا در بازار با کاهش روبرو می‌شود که این موضوع باعث تعطیلی دومینو وار واحد‌های تولیدی و همچنین کارخانجات را به دنبال دارد که به تبع آن نیز بیکاری گسترده را رقم خواهد زد.»
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر دومینوی ساخت و ساز ایجاد شود ما دچار ساخت و ساز غیر مجاز بسیار خواهیم بود، شهرداری باید با استفاده از ابزارهای خود مقابل این ساخت و سازها بایستد.
عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در توئیتی در واکنش به حوادث اخیر نوشت: برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین، به سقوط دومینو وار نظام منجر نمی‌شود.
توییت پیتزا دومینو با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده و خیلی‌ها آن را به موقع و هوشمندانه قلمداد کرده اند و این توییت را کنایه مناسبی به ناکامی‌های آبی پوشان لندنی در بازار نقل و انتقالات دانسته اند.
ساخته برایان دی‌پالما فاصله قابل ملاحظه‌ای با آثار درخشان این فیلمساز دارد؛ اما همچنان با اثری مواجه هستیم که می‌توان دید و امضای دی‌پالما را پای آن مشاهده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ