براساس نظر یک پژوهشگر حوزه فرهنگی و اجتماعی حرام اجتماعی با توصیه محض، علاج نمی‌شود و مواجهه با آن قدرت انتظامی نیز می‌خواهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعاتی پیش یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود.
یک تروریست مسلح عصر یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاهچراغ قصد ورود به حرم را داشته است که با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می‌شود. منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیروهای امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود.
دقایقی پیش یک حادثه تروریستی در حرم حضرت شاه‌چراغ شیراز رخ داد. منابع غیررسمی از مواجهه نیروهای حفاظت از حرم با فرد مهاجم و تیراندازی وی خبر داده‌اند.
دقایقی پیش یک حادثه تروریستی در حرم حضرت شاه‌چراغ شیراز رخ داد. منابع غیررسمی از مواجهه نیروهای حفاظت از حرم با فرد مهاجم و تیراندازی وی خبر داده‌اند.
دقایقی پیش یک حادثه تروریستی در حرم حضرت شاه‌چراغ شیراز رخ داد. منابع غیررسمی از مواجهه نیرو‌های حفاظت از حرم با فرد مهاجم و تیراندازی وی خبر داده‌اند.
به گفته یکی از کارمندان شرکت هادسون که مار‌های مزاحم را شکار می‌کنند (Hudson Snake Catching)، اخیراً یکی از شهروندان با شرکت آن‌ها تماس گرفت و گفت که یک مار بزرگ را در حمام دیده و درخواست کمک دارد. این شهروند استرالیایی، به محض ورود به سرویس بهداشتی منزل خود، با این صحنه مواجه شده و به شدت ترسیده بود.
مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با شرایطی متفاوت وارد ساختمان باشگاه شد.
پروفسور گاراو گوپتا، استادیار مدرسه کسب و کار NEOMA، می‌گوید: «ChatGPT به افراد امکان می‌دهد به شیوه‌ای طبیعی‌تر و گفتگو‌محور با ماشین‌ها ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب می‌توانند به اطلاعاتی دسترسی داشته باشند که قبلا فقط محدود به کسانی بود که به صورت تخصصی به دنبال اطلاعات بودند. به عنوان مثال، حالا افرادی که مهارت‌های زبانی محدود دارند و در جست وجوی اینترنتی چندان ماهر نیستند، می‌توانند هر اطلاعاتی را که بخواهند جست وجو و پیدا کنند.»
وزارت کشور: ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان می شود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.
بررسی چالش های خوشه سازی شرکت های دانش‌بنیان نشان می دهد که خوشه سازی این شرکت ها با چالش های فرهنگی، اجرایی و حقوقی قانونی روبرو است که تنها می توان با برنامه ریزی همگرا آن را حل کرد.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
ارزیابی جایگاه ایران در شاخص جهانی نوآوری طی سالهای ۲۰۱۴-۲۰۲۲ نشان می دهد با وجود رسیدن به رتبه ۵۳ دنیا، از نظر نهادها، پیچیدگی کسب و کار و زیرساختها با بیشترین چالشها برای نوآوری مواجه است.
یوسوکه تاناکا و همسرش هنگام غواصی اسکوبا در خلیجی در سواحل غربی ژاپن، با یک هیولای عظیم دریایی روبرو شدند: یک ماهی مرکب غول‌پیکر دو و نیم متری.
وزیر کشور با بیان اینکه اکثریت بانوان ایرانی مقید به رعایت عفاف و حجاب هستند، اظهار کرد: عفاف و حجاب، بخش جدایی ناپذیری از هویت و فرهنگ زنان ایران است.
مادری که فرزند خردسالش در خانه آدم ربایان جان باخته بود با یکی از متهمان مواجه حضوری داشت.
مادری که فرزند خردسالش در خانه آدم ربایان جان باخته بود با یکی از متهمان مواجه حضوری داشت.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: احداث یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان خراسان رضوی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه شده است.
طبق یک تحقیق داخلی توئیتر، بسیاری از سلبریتی ها حساب های کاربری خود را رها می کنند.توئیتر تلاش دارد کابران فعال خود که برای کسب وکارش اهمیت دارند، را حفظ کند.
کره شمالی در پی مانور مشترک موشکی کره جنوبی و آمریکا و بازگشت یک ناو هواپیمابر آمریکایی به منطقه و در پاسخ به این اقدام، بامداد امروز ۲ موشک بالستیک کوتاه برد به سمت سواحل شرقی خود به سوی آب‌های دریای ژاپن شلیک کرد.
رسانه ها از ادعای سئول در خصوص مواجهه جنگنده‌ های کره شمالی و کره جنوبی در مرز میان دو کُره خبر می دهند.
رئیس جمهور با انتقاد از استاندارد دوگانه غرب در مواجهه با حقوق بشر اظهار داشت: استانداردهای دوگانه، خود بزرگترین و جدی‌ترین مصداق نقض حقوق بشر است.
مطالعات نشان می دهد که اروپا در مواجهه با بدترین خشکسالی در ۵۰۰ سال اخیر قرار دارد.
برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی کرد و در عین حال خاطرنشان شده که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد. سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ