سخنگوی دولت گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) جمعی از اعضای دولت و استانداران با حضور در منازل شهدای اخیر امنیت با خانواده آنان دیدار و سلام رئیس جمهور را به خانواده ایشان ابلاغ کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از اعضای انجمن دوستی جمهوری اسلامی ایران و کویت با حضور در هتل محل اقامت وزیر امور خارجه کشورمان در کویت، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
کرمان - سخنگوی دولت فردا(پنجشنبه) در جمع اعضای کاروان روایتگران پیشرفت در کرمان سخنرانی می کند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور هیات بلند پایه وزارت دفاع ترکیه و جمعی از دیپلمات‌ها و مقامهای دولتی، نمایندگان مجلس و اعضای احزاب سیاسی برگزار شد. در این مراسم سفرای کشورهای عربستان و چین نیز حضور داشتند. / فرهیختگان
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) دهم اسفند ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
رئیس‌جمهور روسیه در نشست با اعضای دولت این کشور، بر شکست برنامه‌های دشمنان و توجه ویژه به سیاست‌های افزایش جمعیت تأکید کرد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) ۷ دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
مراسم تشییع و وداع با پیکر «رستم قاسمی»، وزیر سابق راه و شهرسازی با حضور رئیس جمهور، تعدادی از اعضای کابینه و جمعی از مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری، در مسجد سلمان این نهاد برگزار شد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نهم آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
در جلسه‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور جمعی از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضا دولت، کلیات سند ملی امنیت غذایی کشور مورد بررسی قرار گرفت و به تایید رسید.
در جلسه‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور جمعی از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضا دولت، کلیات سند ملی امنیت غذایی کشور مورد بررسی قرار گرفت و به تایید رسید.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و پنجم آبان ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
ولادیمیر پوتین روز جمعه در جریان مراسم ویژه امضای رسمی اسناد پیوستن چهار منطقه دونتسک، لوهانسک، زاپوریژیا و خرسون به خاک روسیه در محل تالار سنت جورج کرملین سخنرانی کرد و گفت: این مناطق حالا سرنوشتی مشترک با روسیه دارد، لذا دولت اوکراین باید سریعا آتش‌بس کند و به مذاکرات بپیوندد.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه با بدرقه حجت الاسلام قمی نماینده مقام معظم رهبری، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و جمعی از وزرا و اعضای هیات دولت عازم نیویورک شد.
استان کرمان مقصد سفر رئیس‌جمهور و اعضای کابینه است، حجت‌الاسلام رئیسی در جمع فعالان اقتصادی تاکید کرد که «تولید مسئله اول کشور است»، وی همچنین از آغاز دور دوم سفرهای استانی خبر داد.
سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در جلسه امروز هیات وزیران و در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مقرر شد متولدین سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مبلغی بعنوان سهام تخصیص داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ