ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید امیر سحابی از شهدای امنیت در بوکان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان مرکز استان استان سیستان و بلوچستان گفت: دستور قضائی برای دستگیری عوامل حادثه شهادت ۴ مامور پلیس راه در زاهدان صادر شده است.
روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید. / فارس
دادستان کل کشور در پی شهادت ۵ نفر از مأموران مرزبانی در مزه‌سر سراوان، دستورات لازم را در خصوص شناسایی و برخورد قاطعانه با جنایتکاران این حادثه صادر کرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.
قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: امامان معصوم (ع) در جایی جایی سخنانشان از خداوند درخواست شهادت داشته اند و این روحیه شهادت طلبی امروز یکی از عوامل مهم در پیروزی بر دشمنان است.
عوامل شهادت سرهنگ شهید علیرضا شهرکی و همسرش شناسایی شدند و تعدادی نیز در این ارتباط دستگیر شده‌اند.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عوامل شهادت شهید شهرکی و همسرش خبر داد.
معاون اول رئیس‌جمهور تأسی به فرهنگ علوی را از عوامل مهم موفقیت در کارها برشمرد و گفت: پیشرفته‌ترین ادوات نظامی و مجهزترین ارتش‌های دنیا نیز در برابر فرهنگ ایثار و شهادت تاب ایستادگی ندارند.
صبح روز ۱۹ اسفندماه عوامل گشت شهرستان گلشن از توابع سیستان و بلوچستان حین اجرای مأموریت امنیت نماز جمعه و تامین امنیت مردم در حاشیه شهر مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار می‌گیرند.
اهواز - دادگاه انقلاب شهرستان اهواز، ۶ نفر از عناصر گروهک تروریستی حرکة النضال را به اعدام محکوم کرد.
ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید امیر سحابی از شهدای امنیت در بوکان خبر داد.
ساعت ۲ بامداد امروز سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.
روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان وبلوچستان از ارتباط عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی با یکی از کشورهای عربی خبر داد و اعلام کرد: این تیم قصد داشتند بعد از فروکش کردن فضای ناشی از شهادت مولوی اقدام به ترور فرد دیگری کنند.
روابط عمومی سپاه صاحب الزمان در اطلاعیه ای ازدستگیری عوامل تروریستی شهادت مدافعان امنیت با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج)در سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند و در این حمله پنج نفر به شهادت رسیدند و پنج نفر زخمی شدند. یک زن سالخورده و یک کودک هم در میان شهدا دیده می‌شوند.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: حدود یک هفته پس از شناسایی و بازداشت متهمان، تحقیقات مقدماتی از آن‌ها با رعایت مقررات قانونی انجام و برای یازده نفر که ده نفر مرد و یک زن هستند از سوی دادسرای عمومی و انقلاب کرج قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست پرونده عوامل شهادت بسیجی حافظ امنیت در کرج خبر داد.
رییس پلیس تهران از دستگیری چهار نفر دیگر از عوامل شهادت آرمان علی‌وردی طلبه شهید ۲۱ ساله خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: ۱۵ نفر به عنوان عامل اصلی در این پرونده مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، البته تعدادشان بیشتر بود، اما عوامل اصلی ۱۵ نفر هستند که پنج نفر از آنان را دستگیر کردیم، چهار نفر نیز به تازگی دستگیر شدند و مابقی نیز به زودی دستگیر خواهند شد.
عوامل شهادت شهید آرمان علی وردی شناسایی و دستگیر شدند.
سردار مجیدی گفت: کار سنگین شناسایی این شش نفر که بعد از فرار در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه انصارالحسین علیه السلام صورت پذیرفت و نهایتاً به دام قانون افتادند.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می‌کنند که در همین راستا استواریکم علی سراوانی که به همراه ۲ نفر مامور انتظامی دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه روز جمعه مورخه ششم خردادماه، اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه‌ای با سلاح کلاش به سمت خودروی شخصی سرهنگ دوم «عباس راه انجام »، یکی از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور ایرانشهر به دلگان بود شلیک و از صحنه متواری می‌شوند که متأسفانه بر اثر این تیراندازی سرهنگ دوم راه انجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید ستوان سوم میرحسنی ۱۴ مردادماه حین انجام ماموریت در شهرستان حاجی آباد توسط یکی از قاچاقچیان سوخت با خودرو مورد حمله قرار می‌گیرد و به شدت مجروح می‌شود و ۱۹ مردادماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ