بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح امروز (پنج‌شنبه) در محل برگزاری این همایش در قم منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، ستوان سوم «سعید پویان» در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد. در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تجربیات خود را در اختیار همه جهان در امر مبارزه با مواد مخدر قرار دهد.
دکتر چمران در هشت سال مدیریت خود در این مرکز، برای دانش‌آموزان نه یک مدیر یا فرمانده، بلکه پدر و همراهی دلسوز بود و در شدید‌ترین و خطرناک‌ترین وضعیت امنیتی نیز شاگردان او علاقه‌ای به ترک مدرسه نداشتند.
اهواز - شهید محمد قنبری که روز یکشنبه به دست یکی از بستگان مادر کیان پیرفلک به شهادت رسیده با حضور باشکوه مردم شهرهای ایذه و باغملک تشییع شد.
زرندیه- پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «رسول مهدوی پور» با حضور مردم و مسئولین استان مرکزی در زرندیه تشییع شد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.
در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه برای حاج قاسم امنیت داشت امنیت مردم و رضایت رهبری بود لذا به جریانات سیاسی چندان اهمیتی نمی‌داد.
مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه پیش از ظهر امروز (جمعه ۲۷ آبان) در گلزار شهدای ایذه در استان خوزستان برگزار شد. در حملۀ تروریستی که عصر چهارشنبه ۲۵ آبان در بازار مرکزی ایذه رخ داد، دو موتور سوار به سمت مردم و محافظان امنیت تیراندازی کردند که هفت نفر شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.
کاشمر ـ پیکر مطهر شهید حافظ امنیت «حسن براتی» که به دست اغتشاشگران در مشهد به شهادت رسید، در زادگاهش روستای فروتقه انصاریه از بخش مرکزی کاشمر تشییع و به خاک سپرده شد.
رهبر انقلاب، شهادت را معامله با خدا و تأمین‌کننده مصالح ملی دانستند و گفتند: شهادت مایه همدلی، و همچون نخ تسبیحی است که مجموعه‌ای از قومیت‌ها و زبان‌های مختلف را در میهن به هم پیوند زده و در هر شهر نام شهیدانی برجسته است که با یک هدف و در یک صف با دیگر هموطنان خود برای عزت اسلام و عظمت جمهوری اسلامی و تقویت ایران به شهادت رسیده‌اند.
کاشمر ـ پیکر مطهر شهید حافظ امنیت «حسن براتی» که بدست اغتشاشگران در مشهد به شهادت رسید، در زادگاهش روستای فدافن از بخش مرکزی کاشمر تشییع و به خاک سپرده شد.
عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیرو‌های بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند. در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.
مشهد - پیکر شهید مدافع امنیت «حسن براتی» در مشهدالرضا(ع) تشییع شد.
قاتل شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" که شب گذشته توسط عده‌ای اغتشاشگر و اشرار در ملایر به شهادت رسید، کمتر از ۱۲ ساعت از سوی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی استان همدان دستگیر شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شهید امیراحمدی همان گونه که پاسدار رأی مردم و حریم مردم‌سالاری دینی بود، از جان عزیز خویش هم برای پاسداری از امنیت مردم گذشت.
«سلمان امیر احمدی» از بسیجیان است که در پی اغتشاشات و در راستای حفظ امنیت در منطقه ۱۷ شهر تهران به شهادت رسید.
شاهرود- با حضور هم‌رزمان، مسئولان و گروه‌های مختلف مردم پیکر لاله‌گون شهید امنیت ستوان سوم محمدجواد رحیمی در شاهرود و دامغان تشییع و در زادگاهش روستای جیلان بسطام آرام گرفت.
دامغان- طبق اعلام فرماندهی انتظامی دامفان، مراسم تشییع پیکر شهید محمد جواد رحیمی که روز گذشته در بیمارستان ولایت دامغان به شهادت رسید، در این شهر برگزار می‌شود.
رئیسی با گرامیداشت یاد سرداران شهید سلیمانی و همدانی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام اند، قدردان این مجاهدت‌ها هستند.
بعد از شایعه توافق دلفی با پرسپولیس، با خود این بازیکن تماس گرفتیم تا در این خصوص با خود این بازیکن صحبت کنیم. دلفی ضمن تایید پیشنهاد پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس روز گذشته با مدیر برنامه‌های من تماس گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ