معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، حرکت‌های وحدت‌آفرین را لازمه یک جامعه بالنده دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علم‌الهدی گفت: امروز تورم کالاهای اساسی طوری است که یک خانواده نمی‌دانند آیا فردا هم می‌توانند همین ناهار امروزشان را بخورند یا نه. دولت باید این دو مشکل را حل کند. یکی از عواملی که باعث ایجاد این مشکلات شده، برخی حرکت‌های ارادی اقتصادی است. وقتی برای ریشه‌کن کردن فقر، درآمد کارگران و کارمندان را افزایش می‌دهیم، هزینه تولید هم افزایش می‌یابد و قیمت محصول بالا می‌رود و گرانی غیر قابل کنترل ایجاد می‌شود لذا باید اصلاح شود.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر قرآن در سوئد و دانمارک، ضمن مسئول دانستن دولت‌های این دو کشور، گفت: گرچه از موضع دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به نامه آیت‌الله سیستانی استقبال می‌کنیم، اما مهم است سازمان ملل با گذراندن قطعنامه ای ملاک‌های آزادی بیان را مشخص سازد، به طوری که کسی نتواند تحت عنوان آزادی بیان به عقاید مذهبی دین‌باوران از جمله ۲ میلیارد مسلمان جهان اهانت کند.
دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: قدرت‌های بزرگ که ضد ملت ایران هستند، از بیش از ۱۰۰ سال گذشته پشت سر حرکت‌های تجزیه‌طلبی بوده‌اند.
با وجود آنکه خاتمی در ۱۶ آذر سال گذشته در بیانیه‌ای به حرکت‌های هنجارشکن صورت گرفته در برخی دانشگاه‌ها رسمیت داده بود این‌بار، اما با اشاره به شعار «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد با جنایت‌های صورت گرفته نیز مرزبندی کند و بگوید: «اگر زندگی می‌خواهیم، زندگی در براندازی پیدا نمی‌شود؛ چراکه در آن صورت ایران روزگار خوبی نخواهد داشت و آشوب و ناآرامی‌های سنگینی را درپی خواهد داشت.» این سخنان خاتمی درحالی که همواره تلاش دارد پس از مشخص شدن جهت‌گیری‌ها درفضای سیاسی کشور مواضع خود را تنظیم کند تا شاید در «تیم برنده» قرار بگیرد، اما همواره به بی‌اعتباری بیشتر وی ختم شده است.
کرباسچی پاسخ موسوی را هم داد و به او گفت منظورش تاکید بر ضرورت برخورد با حرکت‌های خودسرانه است و موسوی دنبال حاشیه سازی و پرونده سازی نباشد.
در کنار حرکت‌های اقتصادی نباید از حرکت‌های فرهنگی و دینی غافل بود و لازم است دولتمردان و مسؤولان در خصوص فحشای علنی، بی‌بندوباری علتی و روزه خواری علنی، به شکل عاقلانه و به گونه‌ای که به اغتشاش منجر نشود، چاره‌اندیشی کنند.
تاجرنیا درباره اینکه چه عواملی سبب شده که حرکت‌هایی مانند مسمومیت سریالی دانش آموزان رخ دهد، گفت: وقتی با نگاه‌هایی که مبتنی بر آزادی سبک زندگی است یا دیدگاه‌هایی که به نوعی برگرفته از حق انتخاب مردم هست، برخورد سختی می‌کنند، تفکرات افراطی و تندرو به نوعی احساس می‌کنند که زمینه برای فعالیت آن‌ها وجود دارد. این مجموعه‌ها ممکن است که هیچ ارتباطی با حاکمیت نداشته باشند، اما در چنین فضایی احساس می‌کنند که بایستی دیدگاه‌های خود را به کرسی بنشانند.
طبقه متوسط مصنوعی، نهایتا به ضد جامعه و ضد حکومت بدل می‌شود/نسل جدید به دنبال تخریب و فروپاشی و جنگ و جدال نیست/طبقه متوسط معتقد است تجربه‌های قبلی از حرکت‌های انقلابی در ایران، نتایج نامناسبی داشته است، بنابراین از حرکت انقلابی دوباره پرهیز می‌کند/هر آن باید منتظر یک اتفاق بزرگ و بنیادین بمانیم/ممکن است تعطیلی یک کارخانه، برخورد با یک بانوی ایرانی، یک اعتراض صنفی و... جرقه این رخداد‌های اعتراضی جدید و فراگیر باشد
انسیه خزعلی معان امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران سال گذشته یعنی کمتر از ۹ ماه پیش به عضویت کمیسیون مقام زن در سازمان ملل درآمد. وی افزود:، اما آمریکا و برخی از کشور‌ها با جوسازی‌ها و حرکت‌های رسانه‌ای و ایجاد رویه‌ای غلط که معمول نبود، ایران را از این کمیسیون حذف کردند. در حالی که مشابه این موارد در کشور‌های دیگر وجود داشته امام هیچگاه چنین پیشنهادی داده نشده بود.
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: بین غرب و شرق بر سر دوشیدن عربستان رقابت ایجاد شده است، اما با این حرکت‌های شکست خورده و ایران ستیزانه نمی‌توانند دست و پایی برای خود در منطقه ایجاد کنند.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاه ها، بزرگراه ها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌ دست متخصصان جوان داخلی بود.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به فرهنگ «ما نمی‌توانیم» به عنوان یکی از گزاره‌های غلط حاکم بر جامعه‌ی قبل از انقلاب اسلامی گفتند: انقلاب با سازندگی و حرکت‌های خلاقانه این ذهنیت را به تدریج تغییر داد که نتیجه آن انجام کار‌های بزرگی همچون ساخت سدها، نیروگاهها، بزرگراهها، تجهیزات صنایع نفت و گاز و بسیاری از زیرساخت‌ها به‌دست متخصصان جوان داخلی بود.
پورمحمدی گفت: دشمن می‌خواهد ما را دچار حرکت‌های تند و انفعالی کند؛ ما نباید گرفتار این فضا شویم. دشمن می‌خواهد ضعف‌های ما را بزرگ کند؛ از ضعف‌ها غافل نشویم اما فریب بزرگنمایی دشمن را هم نخوریم. دشمن می‌خواهد توانایی‌های ما را کوچک جلوه بدهد؛ ما نباید بگذاریم این کار صورت بگیرد. این رسالت نیروهای انقلابی است.
کوشکی گفت: اصلا چیزی به نام گشت‌ارشاد وجود خارجی ندارد که کسی یا کسانی بخواهند با این بهانه حرکت‌های اعتراضی داشته باشند.
زیدآبادی نوشت: همانطور که بار‌ها گفته‌ام من به راه اصلاح به سبک و سیاق خودم وفادارم و آن را مؤثرترین و کم‌هزینه‌ترین شیوۀ تحول در ایران می‌دانم. مدافعِ سرسختِ حرکت‌های سیاسی ضد خشونتم آن هم به قدری ضدخشونت که گاندی و لوترکینگ و ماندلا را شرمسار سازد! اگر کسی این شیوه را نمی‌پسندد مشکل من نیست.
رهبر انقلاب در تحلیل حوادث اخیر فرمودند: اغتشاشات خیابانی واکنشِ انفعالی دشمن در مقابل حرکت‌های بزرگ اخیر ملت ایران است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به قضایای اخیر، اغتشاش‌های پراکنده را طراحی انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران خواندند و تأکید کردند: تا هنگامی که ملت در مسیر نظام اسلامی و ارزش‌های دینی قرار دارد، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است و مسئولان کشور نیز مراقب باشند اینگونه مسائل آن‌ها را از مسئولیت‌ها و وظایف اصلی در عرصه داخلی و خارجی باز ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به قضایای اخیر، اغتشاش‌های پراکنده را طراحی انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران خواندند و تأکید کردند: تا هنگامی که ملت در مسیر نظام اسلامی و ارزش‌های دینی قرار دارد، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است و مسئولان کشور نیز مراقب باشند اینگونه مسائل آن‌ها را از مسئولیت‌ها و وظایف اصلی در عرصه داخلی و خارجی باز ندارد.
در چند هفته اخیر و همزمان با برپایی ناآرامی‌های که رخ داد؛ این حرکت‌های اعتراضی از زوایای مختلفی بار‌ها مورد نقد و تحلیل کارشناسان قرار گرفته است. ناآرامی‌هایی که یکی از مهم‌ترین ارکان آن مواجهه نیرو‌های انتظامی و امنیتی با این اعتراض‌ها بود.
فراکسیون روحانیت مجلس در بیانیه‌ای تاکید کرد: اقتدار نظام اسلامی با حرکت‌های مذبوحانه گروه های معاند خارج نشین و منافقین داخلی متزلزل نخواهد شد.
حسن خمینی گفت: باید هدف و وسیله متناسب داشته باشیم و بهترین و کم هزینه‌ترین راه را انتخاب کنیم؛ لذا امام برای حرکت‌های سیاسی استخاره نمی‌کند. زندگی مردم را نمی‌شود با استخاره پیش برد.
وزیر صمت با اشاره به اینکه روند طی شده در صنعت خودرو رو به رشد و شتابنده است افزود: خبر خوب آن است که حرکت‌های مهم و قابل توجهی در بخش‌های دانش بنیان و فناوری‌های نوین آغاز شده است. در گام اول تمرکز بر ثبات تولید بود و اکنون به مرحله‌ای از تولید رسیده ایم که دیگر کسی نمی‌پرسد چرا خودرو ناقص تولید می‌شود.
صیادمنش در این بازی با حرکت‌های انفجاری در خط حمله و تکل‌های عالی و توپ گیری از رقیبان هواداران هال سیتی به وجد آورد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۵۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ