معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر لزوم تأمین امنیت در اقیانوس هند گفت: لازمه انجام فعالیت اقتصادی، برقراری امنیت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره موضوعات مطرح‌شده در سفر وزیر خارجه عربستان سعودی به ایران در جریان گفتگو با رئیس‌جمهوری، اظهار کرد: دو کشور مسیر همکاری سازنده برای اجرای توافق پکن طی می‌کنند. هر دو کشور نگاه مشترکی دارند که ثبات و امنیت پایدار در منطقه لازمه گسترش همکاری‌هاست و به گسترش همکاری‌های اقتصادی و بستر مناسب برای منافع هردو ملت منجر می‌شود
وزیر کشور گفت: برگزاری باشکوه انتخابات مهم‌ترین اولویت کشور محسوب می شود چرا که حضور حداکثری در انتخابات لازمه اقتدار ملی و تثبیت کننده امنیت کشور است.
روزنامه ایران نوشت: بهترین مواجهه با طالبان این است که فرصت‌های مشترک از جمله در زمینه تأمین امنیت را تقویت کنیم که لازمه آن این است که طرفین از درگیری با یکدیگر پرهیز کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: باید نشانگاه‌های اقتصادی شناسایی و برنامه ریزی لازم در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز انجام شود.
زابل- رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین امنیت مرزها و حقابه هیرمند طبق معاهدات بین‌المللی لازم الاجرا است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برای فعال‌سازی سفارتخانه‌های ایران و عربستان یکسری مقدمات لازم است که در حال انجام است و سپس تبادل سفرای دو کشور انجام خواهد شد.
سردار شریف گفت: ما مصمم به دفاع از منافع ملی خود و امنیت مردم هستیم ‌و تمام ابزارهای لازم برای انجام این کار را داریم و قبل از هر چیز ما اراده کافی برای دفاع از کشور خود را داریم. ما هیچ هراسی از دشمن نداریم.
روزنامه «جوان» نوشت: برای برقراری امنیت و ایجاد ثبات در جامعه اگر لازم باشد «باتوم» می‌تواند راهگشا باشد. یعنی همان کاری که در فتنه‌ها و اغتشاشات یکی دو دهه اخیر در کشور انجام شد.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: نیروهای شرکتی امنیت شغلی ندارند و لازم است با این افراد قرارداد کار معین منعقد شود تا طرف قرارداد دولت باشند.
مردم امروز از مسئولان، امنیت می خواهند و برای امنیت در جنگ ترکیبی نیازمند اقتدار هوشمند در میدان و بازنمایی کامل واقعیت، در افکارعمومی هستیم تا هم بهانه ای به دشمن برای داعش سازی داده نشود و هم کسی جرات رفتار داعشی نداشته باشد و معترضین نیز از اسارت فکری رسانه های داعش ساز آزاد شوند.
رئیس مجلس ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع‌تر امنیت در کشور به صورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در چهارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی آغاز شود.
پادشاه عربستان تاکید کرد که امنیت و ثبات منطقه خاورمیانه مستلزم تسریع در ایجاد راه‌حلی عادلانه برای مساله فلسطین است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان، آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان به شکل بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان به صورت آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
حسینعلی شهریاری، درباره آخرین وضعیت شهر زاهدان پس از حوادث چند روز گذشته در این شهر گفت: وضعیت زاهدان الحمدالله آرام است و توصیه همه این است که آرامش در این منطقه حفظ شود و مسئولان سیاسی و امنیتی هم قرار شده بررسی‌های لازم را انجام دهند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت:‌ در طرح سوت‌زنی ابتدا حمایت‌های قانونی برای تهدیدات احتمالی که متوجه افشاگران فساد می‌شود چه از نظر امنیتی و چه از نظر حقوقی و چه از نظر اداری در نظر گرفته و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.
هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی مامور انجام بازرسی‌ و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای مهسا امینی شد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران کمک پهپادی خود را به مردم عراق و هر کشور دیگری که نیاز داشته باشند انجام می‌دهد.
سخنگوی سفارت چین در آمریکا اعلام کرد: فروش تسلیحات نظامی واشنگتن به تایوان اصل چین واحد را نقض می‌کند و پکن قاطعانه اقدامات لازم را برای حفظ حاکمیت و امنیتش انجام خواهد داد.
بایدن مدعی شد: این حملات با هدف دفاع از امنیت نیرو‌های ما و تضعیف و مختل کردن سلسله حملات علیه منافع آمریکا انجام شد. ایالات متحده این اقدام لازم را مطابق با قوانین بین المللی و اصل حق دفاع از خود انجام داده است.
بایدن مدعی شد: این حملات با هدف دفاع از امنیت نیرو‌های ما و تضعیف و مختل کردن سلسله حملات علیه منافع آمریکا انجام شد. ایالات متحده این اقدام لازم را مطابق با قوانین بین المللی و اصل حق دفاع از خود انجام داده است.
هم دانش و اقتصاد کشور و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آرا و گرایش‌های گوناگون. یکی از این مشورت‌های غلط، این است که می‌گویند روی مردم ایران برای مقابله با نظام اسلامی حساب کنید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ