برای غلبه بر موانع زندگی لازم است تعادل فکری و احساسی‌مان را حفظ کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون تردید فشار بر رسانه‌ها باعث ایجاد شکافی میان حکومت و مردم شده که خروج از آن به این آسانی‌ها نیست. مشکل در جایی برجسته است که مدیریت کلان کشور باید مرجعیت رسانه‌ها را قبول کند، اما حکومت اساسا یک چنین نگاهی به جامعه رسانه‌ای کشور ندارد. سیستم رسانه‌ها را در شکل مزاحم می‌بیند که باید راهی برای دفع مزاحمت‌های آنان پیدا کند! چطور می‌توان توقع داشت، مرجعی که حذف شده یا تلاش می‌شود که بی‌صدا شود، مطالبات جامعه را از حکومت طلب کرده و مطالبات حاکمیت را به جامعه منتقل کند؟
بدون تردید فشار بر رسانه‌ها باعث ایجاد شکافی میان حکومت و مردم شده که خروج از آن به این آسانی‌ها نیست. مشکل در جایی برجسته است که مدیریت کلان کشور باید مرجعیت رسانه‌ها را قبول کند، اما حکومت اساسا یک چنین نگاهی به جامعه رسانه‌ای کشور ندارد. سیستم رسانه‌ها را در شکل مزاحم می‌بیند که باید راهی برای دفع مزاحمت‌های آنان پیدا کند! چطور می‌توان توقع داشت، مرجعی که حذف شده یا تلاش می‌شود که بی‌صدا شود، مطالبات جامعه را از حکومت طلب کرده و مطالبات حاکمیت را به جامعه منتقل کند؟
یکی از اصلی‌ترین مشکلات نظری روشنفکری دینی در کشور ما غیاب فکر تاریخی در اندیشه‌های شماری از نمایندگان آن است. فکر تاریخی داشتن صرفا توصیه کردن به مطالعه تاریخ یا اطلاع از تاریخ نیست. کما اینکه کافی نیست، بگوییم فهم بشری از همه چیز و از جمله دین در «قبض و بسط» است. چطور می‌توان درباره «دین و قدرت» و نسبت اسلام با قدرت سخن گفت و درباره پیامبر رحمت و سیره او داوری کرد بدون آنکه تصویر روشن، درست، متخصصانه و کارشناسانه تاریخی ناظر به متون از تاریخ و تاریخ‌نگاری سیره داشت؟
تا به‌حال برایتان پیش آمده که آرزو بکنید که زندگی بهتری داشته باشید؟ ولی بعد از چند روز عذاب وجدان بگیرید که چرا ناشکری کرده‌اید!
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در سخت‌ترین شرایط هم باید دنبال قهرمانی باشد گفت: بی ثباتی مدیریت و رفت و آمدهای پرتعداد وضعیت نامناسبی را برای این تیم به وجود آورده است.
روزنامه جوان درباره مولوی عبدالحمید نوشت: آن خطبه‌ها فضای خشونت و بی‌منطقی و دشمن‌تراشی را پروار کرد و حالا چطور می‌توان یک محکومیت همراه با چندین احتیاط و، اما و اگر را باور کرد.
صندوق‌های سرمایه‌گذاری نوعی نهاد مالی محسوب می‌شوند که فعالیت اصلی آن‌ها سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و سایر بستر های سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها، نوعی روش غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس با تضمین سود است و همانند شبکه بانکی نیز مشمول جریمه و تنبیه بانکی برداشت پول قبل از سررسید نخواهند شد .
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
مرتضی افقه، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان امیدوار بود برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از سایر برنامه‌ها داشته باشد؟ گفت: متاسفانه ما در شرایطی به سر می‌بریم که پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در شش ماه آینده برای اهل فن و فعالان اقتصادی غیرممکن شده است، چطور در این فضا می‌توان امید داشت برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از دیگر برنامه‌ها داشته باشد؟
آقامحمدی با بیان اینکه دوهزار و ۲۰ محله و ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت در سراسر ایران وجود دارد که از امکانات اولیه زندگی مانند مسکن، اشتغال، تحصیلات تا ۱۲ سال، سلامت، خوراک و پوشاک محروم هستند، ابراز داشت: در این شرایط چطور می‌توان گفت مسلمانانی وجود دارند که شهرسازی اسلامی را در دستور کار دارند.
چطور می‌توان تشخیص داد که در حال تجربه خرده‌استرس هستید، نه اینکه یک شغل سخت و پرمسوولیت دارید؟ طبق شرایطی که افراد سطح بالای تحقیق مذکور داشتند، یکسری کلیدها وجود دارد:
یک فصل عجیب و پرهیجان که قطعا می‌توان گفت یکی از بهترین فصول فوتبالی ایران بوده است و اکنون دو مدعی قهرمانی دارد.
یکی از برترین بازیکنان پرسپوليس در دربی را می‌توان علی نعمتی نامید که از ستاره آبی‌ها یک ناکام کامل ساخت.
به گزارش یک ایستگاه خبری محلی، کالسئا جانسون و انکیا جکسون، دو دانش‌آموز دبیرستانی از دبیرستان سنت‌مری، مدرک جدیدی را به کنفرانس سالانه جنوب‌شرقی انجمن ریاضی آمریکا ارسال کردند که در آن به این نکته اشاره شده که چطور می‌توان از قانون سینوس‌ها برای اثبات قضیه فیثاغورث که ۲۶۰۰ ساله است بهره برد. جانسون و جکسون با بهره‌گیری از قانون سینوس‌ها و اجتناب ازهویت قضیه فیثاغورث (sin²α + cos²α = ۱)، این قضیه را بدون استفاده از استدلال دایره‌ای، اثبات کردند.
علم‌الهدی بی‌حجابی و کشف حجاب را مصداق دین‌ستیزی دانست و تأکید کرد: چطور می‌توان انتظار داشت که این مردم ببینند خانمی کشف حجاب کرده، اما واکنشی نشان ندهند درحالی‌که ملت ما، دین را از پدر و مادر خود بیشتر دوست دارد. مردم دین‌ستیزی را تحمل نمی‌کنند.
برای پرداخت قبض برق با شماره کنتور می‌توان با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی برق من، تلفن گویا ۱۵۲۱، دستگاه‌های خودپرداز و کارتخوان‌های فروشگاهی و مراجعه به سایت رسمی شرکت برق اقدام کرد.
چرب بودن پوست صورت مسأله‌ی دردسرسازی است که می‌تواند منجر به مشکلات مختلفی مثل انواع جوش و لکه‌های پوستی شود.
بدترین نوع درد، درد مزمن است، چون حتی زمانی که شدید نیست، با پس زمینه طولانی مدت وجود دارد و قرار نیست محو شود.
قلهک یکی از آن محله‌هاست که اگر امروز با خیابان‌ها و خانه‌های اعیانی‌اش شناخته می‌شود، اما هنوز هم با گذر از محدوده پل رومی، زیارت آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و مرور تاریخچه قنات‌هایش می‌توان به روزگار گذشته این محله سفر کرد.
تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند جلوی بیمار شدن‌های مکرر افراد را بگیرد.
مربی برزیلی پرسپولیس با اشاره به روند این تیم طی نیم فصل اول، مدعی است آنها قادر به انجام ماموریت خود برای دستیابی به قهرمانی خواهند بود.
استفاده درست از ماسک در روز‌هایی که هر فرد می‌تواند بمب انتقال ویروس باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است.
حتما شما هم پس از احساس خارش در مجرای گوش و فرو کردن انگشت به درون آن ماده قهوه‌ای رنگی که روی انگشت‌تان به جای مانده دیده‌اید؛ این ماده همان موم گوش است.
برای مثال درباره اعتراضات می‌توان به راحتی گفت که این‌ها اندک هستند، یا از خارج پول می‌گیرند و هدایت می‌شوند و صدای مردم جای دیگری است. نمی‌دانیم که برداشت آنان از عینیت اجتماعی همین است یا این بیان نوعی از تبلیغات، با هدف قلب کردن واقعیت است. ولی از بخت بد برای آنان اینکه همه امور چنین نیست، به ویژه در اقتصاد که به راحتی می‌توان گفت وضع مردم خوب یا راضی هستند یا بیکاری در فلان شهر صفر است (هر حرفی را که مدیران دولتی می‌زنند رییس‌جمهور نباید باور و آن را تکرار کند، حتما باید از طریق کارشناس خبره و صاحب‌نظر راستی‌آزمایی کند)، ولی واقعیت اقتصادی را باید در قالب آمار و ارقام رسمی جست‌وجو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ