معاون اول رئیس جمهور در دیدار معاون اول رییس‌جمهور زیمبابوه لازمه گسترش مناسبات اقتصادی فیمابین را فعال شدن بخش خصوصی دو کشور دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصری‌ها درحال راه‌اندازی و گسترش زیرساخت‌های لازم برای شارژ خودرو‌های برقی هستند. تعداد ایستگاه‌های شارژ در این کشور اکنون به رقم ۴۴۰ واحد می‌رسد.
پناهیان گفت: امام زمان هم کسی را به زور دین‌دار نمی‌کند؛ بلکه انسان‌ها را از بردگی نجات می‌دهد، فقط همین! وقتی آزادی و رهایی در دین ما این جایگاه را دارد، خیلی عجیب است که یک کسانی در مقابل این دین، شعار آزادی بدهند؟
معاون رئیس جمهور گفت: لازمه پایداری خانواده،تاب‌آوری و تحمل کمبودها و دست به دست هم دادن برای سازندگی است.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره موضوعات مطرح‌شده در سفر وزیر خارجه عربستان سعودی به ایران در جریان گفتگو با رئیس‌جمهوری، اظهار کرد: دو کشور مسیر همکاری سازنده برای اجرای توافق پکن طی می‌کنند. هر دو کشور نگاه مشترکی دارند که ثبات و امنیت پایدار در منطقه لازمه گسترش همکاری‌هاست و به گسترش همکاری‌های اقتصادی و بستر مناسب برای منافع هردو ملت منجر می‌شود
وزیر خارجه امارات در دیدار با وزیر خارجه کشورمان خواستار تقویت روابط دو کشور به ویژه در زمینه تجاری شد.
وزیر سابق امور خارجه با بیان اینکه مهمترین عامل بازدارندگی ایران در برابر مخالفین خارجی همین مردم هستند، گفت: من از دعایی این درس را آموختم که لازمه انقلابی بودن گریز از دیگران، دشمن انگاری و دور ریختن افراد نیست؛ بلکه جذب حداکثری است. آن وقت هیچ کس نمی‌تواند بر این ملت پیروز شود.
معاون آموزش متوسطه گفت: پژوهش گام اول در کارهای بنیادین است و باید در تولیدی و کاربردی کردن پژوهش‌ها و سپس اشتغال‌آفرینی گام برداریم.
ایشان با ابراز رضایت از وضعیت موجودِ حکومت و دولت عراق، آن را نتیجه اتحاد مردم و گروه‌های عراقی برشمردند و خاطرنشان کردند: عراق دارای شخصیت‌ها و فکر‌های خوب و جوانان پرانگیزه و پرتحرکی است که باید از این ثروت ملی استفاده و زمینه‌های این اتحاد حفظ شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش وقوع انقلاب اسلامی را نتیجه اشاعه معارف قرآن و آموزه‌های اهل بیت (ع) در ایران دانست و گفت: بالا بردن بصیرت، ابزاری قدرتمند در برابر جنگ نرم دشمن است.
شمخانی: برخی کشور‌های فرامنطقه‌ای با سوء استفاده از رخداد‌های مشکوک بدنبال ایجاد سوءتفاهم در روابط میان ایران و قطر هستند که لازم است دو کشور با هوشیاری کامل با این روند مقابله کنند.
مشاور ریاست و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لازمه اعمال مدیریت صحیح، داشتن نگاهی جامع و علمی به موضوعات مختلف است.
معاون اول رئیس جمهور در دیدار معاون اول رییس‌جمهور زیمبابوه لازمه گسترش مناسبات اقتصادی فیمابین را فعال شدن بخش خصوصی دو کشور دانست.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، اکوتوریسم را سفر مسئولانه به مناطق طبیعی خواند و گفت: پایه اساسی گردشگری طبیعت، تخصص و داشتن درک از طبیعت است.‌
این مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به سئوال یکی از نمایندگان درباره حجاب گفتند: حجاب و عفاف دو مقوله متفاوت هستند بنابر این نباید این دو مقوله با یکدیگر خلط شوند، خیلی ها حجاب ندارند اما عفاف دارند الحمدلله زنان کشور ما عفیف هستند ما مسئولیت داریم این پوششی را که اسلام لازم دانسته رعایت کنیم و در این راه با دقت گام برداریم و با امر به معروف این فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم.
رئیسی خطاب به مسولان وزارت بهداشت و درمان و سایر بخش‌های مربوطه تأکید کرد: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به‌منظور کاهش هزینه دارو‌ها در سبد خانوار اندیشیده شود.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
رئیس جمهور گفت: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به منظور کاهش هزینه داروها در سبد خانوار اتخاذ شود.
بیرجند- داور بین‌المللی فوتبال خراسان جنوبی معتقد است جوانان استان به حرفه‌ای کارکردن در حوزه فوتبال علاقه‌ای ندارند که نیاز به آسیب‌شناسی دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم بر جنگ شناختی دشمن غلبه کنیم باید از تعارض‌ها در حکمرانی عبور کنیم، دشمن بر بستر ناکارآمدی سوار می‌شود و مشکلات را به وجود می‌آورد.
رئیس جمهور در دیدار رئیس‌جمهور صربستان گفت: لازمه برقراری صلح و آرامش در دنیا کنار گذاشتن رویکردهای نژادی و فرقه‌ای است.
رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه ایران آماده دستیابی به یک توافق عادلانه و پایدار است، گفت: لازمه حصول این توافق تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
گروسی گفت: تنها این موقع است که آژانس «خواهد توانست تضمین لازم و موثق بدهد که هر گونه فعالیت [هسته‌ای] در جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف صلح‌آمیز است.»
حال که فرصت خدمت به سینمای اندیشمند و مستقل براساس خواست ریاست محترم سازمان سینمایی کشور به مجموعه دیگری واگذار شده است بر خود لازم می دانیم از همراهی تمامی سینماگران و سینماداران شریف سینمای ایران بابت همراهی های این سالیان با این موسسه سپاسگزاری نماییم و از خداوند منان خواستار توسعه و گسترش سینمای هنری و تجربی در تمام ابعاد در شاکله سینمای ایران هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ