معاون گردشگری کشور گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های معاونت گردشگری جذب گردشگر از طریق تولید محتوا و بازاریابی خارجی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ممکن است نشریه نیویورک تایمز از چت بات جی پی تی به دلیل استفاده از مقالاتش برای تولید محتوا شکایت کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: : امروز مرجعیت رسانه‌ها از مکتوب به مدرن تغییر کرده است و به دلیل حجم بالای رقبای داخلی و خارجی در حوزه رسانه و تولید محتوا، صداوسیما در حال از دست دادن مرجعیت خود است.
ایونا یکی از حامیان همیشگی جورجینا بوده است و به تازگی او نیز در اینستاگرام همانند خواهر مشهور خود تولید محتوا می‌کند و به نظر می‌رسد قصد دارد با حمایت‌های جورجینا به یک اینفلوئنسر تبدیل شود.
معاون گردشگری کشور گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی محل تلاقی سه مأموریت وزارتخانه هستند و این ظرفیت با تولید و انتشار محتوا قابل ارائه و نمایش است.
تولید، انتشار و بازنشر هرگونه محتوا یا اخبار جعلی یا خلاف واقع، یا تخریب و توهین توسط هریک از نامزد‌ها و یا ستاد‌های ایشان در هریک از درگاه‌های نشر داخلی یا خارجی در فضای مجازی، ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود. در صورت نقض این حکم، مرتکب مجرم شناخته شده و محکوم می‌شود.
طبق مصوبه مجلس، تولید، انتشار و بازنشر هر گونه محتوا یا اخبار جعلی، خلاف واقع یا تخریب و توهین توسط هریک از نامزدهای انتخاباتی یا ستادهای آنان ممنوع و جرم است.
۵ کاربر تیک تاک در ایالت مونتانا آمریکا که در این پلتفرم محتوا تولید می کنند،  با ثبت شکایتی در دادگاه فدرال خواستار مسدودسازی حکم ممنوعیت اپ مذکور شده اند.
بر این اساس لازم است حقوق دانش آموزان و والدین در موضوع ثبت نام نظیر عدم دریافت وجوه غیرمجاز، زمان و محدوده بندی ثبت‌نام و... به نحو مقتضی از طریق تولید محتوای مناسب اطلاع رسانی شود.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
در روزهای اخیر سخنان برخی مقامات قضایی و طرح‌ تعدادی از نمایندگان مجلس با موضوع حقوقی در مجلس، مورد توجه قرار گرفته و حواشی زیادی ایجاد کرده است. ابوالفضل تحریری، معاون دادستان قم در سخنانی گفته که «هر شخص نسبت به تولید محتوا، انتشار و به اشتراک گذاردن مطلب در صفحه خود، محتوای کامنت‌های دیگران در این صفحه و لایک مطالب دیگران مسوولیت قانونی دارد.»
معاون گردشگری دستورالعمل طرحی را تشریح کرد که براساس آن از شرکت های بزرگ اقتصادی خواسته شده به زبان های خارجی، محتوای گردشگری تولید کنند تا از آن بعنوان هزینه قابل قبول مالیاتی استفاده شود.
رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، از افتتاح پردیس شعبه مشهد پارک فاوا، هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبدیل آن به هاب تولید محتوا و خدمات ابری خبر داد.
رسالت نوشت: مردم از خود سؤال می‌کنند خاتمی، موسوی و کروبی چرا الان وارد ماجرای فتنه جدید شده‌اند؟ پاسخ روشن این است، دشمن در جنگ شناختی کم آورده سربازان ذخیره خود را احضار کرده است. آن‌ها هم به این احضار پاسخ مثبت داده‌اند که خللی در کاهش تولید محتوا، روی آنتن آشوب‌طلبی پدید نیاید!
در این اطلاعیه آمده است که سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان پردیس پس از رصدهای اطلاعاتی و برنامه ریزی دقیق تعدادی از افرادی را که درصدد تولید محتوا و سوژه برای رسانه‌های غربی بودند را دستگیر کردند.
ویژه برنامه شبکه سه با اجرای میثاقی و احمدی هم مدام حول‌وحوش تیم ملی و برد مقابل امریکا محتوا تولید می‌کرد. این حمایت تا زمان برگزاری بازی ادامه پیدا کرد، اما با وضعیتی عجیب به پایان رسید.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: باید برای مقابله با اخبار جعلی و روایت های دروغ علیه کشور، نسبت به هدایت تیم های تولید محتوا به صورت منطقه ای با راهبری ملی اقدام شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای پویش ملی کتابخوانی شامل مطالعه کتاب ۱۵ جلدی با سبکی جذاب از سرگذشت استعمار به همراه بازی، تولید محتوا، پویانمایی و...، است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای پویش ملی کتابخوانی شامل مطالعه کتاب ۱۵ جلدی با سبکی جذاب از سرگذشت استعمار به همراه بازی، تولید محتوا، پویانمایی و...، است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای پویش ملی کتابخوانی شامل مطالعه کتاب ۱۵ جلدی با سبکی جذاب از سرگذشت استعمار به همراه بازی، تولید محتوا، پویانمایی و...، است.
رئیس انجمن مؤسسات آموزش گردشگری با بیان اینکه لازمه رشد صنعت گردشگری، نگاه پیشران به آن است خطاب به نمایندگان گفت:طرح معافیت مالیاتی در ازای تولید محتوای گردشگری را برای ۵ سال تمدید کنید.
تشکیل کارگروه جام جهانی در شهرداری، تولید محتوا برای موضوع جام جهانی و بررسی طرح هفته فرهنگی جام جهانی فوتبال در اراضی عباس آباد محورهای جلسه شورای هماهنگی فرهنگی شهرداری تهران بود.
سردار سلامی: برنامه‌های مختلفی مثل استفاده از پیام رسان‌های داخلی و موتور جستجو در حال انجام است، که دولت قبلی اعتقادی به تولید محتوا و زیرساخت در این زمینه نداشت و حتی یکی از موسسات ما را، که به دنبال استقلال در فضای مجازی بود، ۵۰۰ میلیارد تومان جریمه کرد.
نیمه تیرماه بود که «محمدمهدی ابافت» بنیان‌گذار پلتفرم ری استریم» که در پلتفرم «توییچ» (که در دولت ابراهیم رئیسی فیلتر شده) نیز فعال است، در کارزاری خطاب به زارع‌پور وزیر ارتباطات نوشت: «درخصوص فیلترشدن پلتفرم توییچ، اندوه بسیاری برای استریمر‌ها و تولیدکنندگان محتوا به وجود آمده است، چراکه این پلتفرم فضای پیشرفت را برای استریمر‌ها در عرصه بین‌المللی هموار کرده تا بتوانند علاوه بر کسب درآمد و ارزآوری برای کشور، پرچم میهن عزیزمان ایران را در میادین بین‌المللی، ورزش‌های الکترونیکی و تولید محتوا برافشانند.
سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا، تبلیغات، صیانت از داده، مواجهه با تخلفات در پیام رسان های اجتماعی در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ