امیرحسین اصلانیان اگرچه نقدهایی به تیم پرسپولیس دارد اما می‌گوید که این تیم در آینده بهتر و بهتر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرعابدزاده هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است اما این در حالی است که پرونده حضور او در فوتبال ایران و اسپانیا هنوز باز است.
گران‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و یکی از گزان‌ترین بازیکنان فوتبال ایران، هنوز هیچ پیشنهاد خوبی دریافت نکرده است!
خط دروازه بایرن مونیخ هنوز هیچ وضعیت مشخصی ندارد و حتی این احتمال وجود دارد که ناگهان در ابتدای فصل نامی درون دروازه این تیم باشد که هیچکس انتظارش را ندارد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق ناپولی، پس از ترک این تیم هنوز هیچ پیشنهاد جدیدی دریافت نکرده است.
رئیس کمیته نقل و انتقالات اعلام کرد سقف بودجه باشگاه‌ها باید پیش از ثبت قرارداد بازیکنان به ثبت برسد.
در حالی که هنوز هیچ یک از بازیکنان کلیدی فصل گذشته گل‌گهر از این تیم جدا نشده‌اند، مدیران این باشگاه سیرجانی فعالیت خود را در بازار آغاز کرده اند.
در حالی که کشورهای زیادی بازی‌های تدارکاتی خود برای جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ را مشخص کرده‌اند، هنوز هیچ برنامه تدارکاتی برای تیم ملی ایران مشخص نشده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
بازیکن تیم ملی هاکی دختران ایران گفت: ما هیچ پولی بابت مسابقات دریافت نمی‌کنیم. قول پاداش داده اند، اما هنوز خبری نشده است.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که هنوز هیچ چیز برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر مشخص نیست.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم گفت با اینکه آرسنالی‌ها از این تساوی ناراحت هستند ولی هیچ چیز تمام نشده و سرنوشت این تیم در دستهای خودش است.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، معتقد است که هنوز شانس صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان 50 درصد است و در مورد دلیل درخشش تیمش در این فصل توضیح داد.
سرمربی آرسنال تاکید کرد که هنوز برای بازگشت گابریل ژسوس به ترکیب تیمش زود است و باید فرایند بازگشت او کامل طی شود.
دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، هنوز با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده و اولویتش ادامه حضور در این تیم است.
یوسوف فوفانا، هافبک تیم ملی فرانسه، معتقد است که هنوز هیچ تیمی راه حل متوقف کردن کیلیان امباپه را پیدا نکرده است.
سرپرست تیم امید در خصوص شرایط انتخاب سرمربی توضیحاتی ارائه کرد.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابتهای لیگ برتر امسال هم مثل دوره‌های قبل همچنان با شیطنت و نفوذ برخی افراد همراه شده که به هیچ عنوان زیبنده چنین مسابقاتی نیست.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابتهای لیگ برتر امسال هم مثل دوره‌های قبل همچنان با شیطنت و نفوذ برخی افراد همراه شده که به هیچ عنوان زیبنده چنین مسابقاتی نیست.
یک بازی دوستانه هم قبل از اعزام داریم که تیم‌های حاشیه خلیج فارس مدنظرمان بودند  که هنوز به جمع‌بندی با آن‌ها نرسیده‌ایم
در حالی که بحث زیادی درباره حریف تدارکاتی تیم ملی وجود داشت، اما برگزاری آخرین بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
لیگ برتر کشتی آزاد به روز‌های جذاب خود نزدیک شده است. خیلی وقت بود که کشتی ایران از قرارداد‌های میلیاردی در لیگ گلایه داشت، اما حالا کشتی‌گیران به قرارداد‌های میلیاردی نزدیک شده‌اند. در این بین شاید مهم‌ترین خبر مربوط به ستاره کشتی ایران باشد که هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند.
با وجود مطرح شدن نام بهرام رضاییان هنوز حکم سرپرستی تیم ملی برای هیچ فردی صادر نشده است.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران تاکید کرد که هنوز هیچ چیز تمام نشده و ملی‌پوشان برای رسیدن به هدف خود‌ می‌جنگند.
اجاره آدمکش‌های ۱۰۰ میلیون تومانی برای قتل تاجر لاستیک

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ