چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی از فردا و به مدت 2 روز در سالن الغدیر شهر ارومیه برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سباستین کو رییس فعلی فدراسیون جهانی دوومیدانی و از قهرمانان سابق جهان و المپیک برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.
قهرمان روس کشتی جهان و المپیک در فینال تورنمنت روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل هموطن خود تن به شکست داد.
قهرمان روس کشتی جهان و المپیک در فینال تورنمنت روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل هموطن خود تن به شکست داد.
ایتالیا با قدرت‌نمایی برابر آرژانتین و له کردن این تیم به دیدار با آمریکا خواهد رفت.
ایتالیا و آرژانتین برای بار دوم در لیگ ملت‌ها رو در روی هم قرار می‌گیرند.
دارنده مدال های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک در سن ۷۵ سالگی درگذشت.
سهراب مرادی با حضور در رکوردگیری تیم ملی، بار دیگر برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک استارت زد.
کتابخانه کمپ تیم های ملی کشتی با حضور قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی المپیک و جهان افتتاح شد.
رومن کوستوماروف قهرمان پاتیناژ (اسکیت نمایشی) المپیک در سال ۲۰۰۶ و قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ به دلیل بیماری پای خود را از دست داد.
رومن کوستوماروف قهرمان پاتیناژ (اسکیت نمایشی) المپیک در سال ۲۰۰۶ و قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ به دلیل بیماری پای خود را از دست داد.
تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران برای شرکت در دومین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی در سال 2023 راهی کشور مصر می شوند.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی گفت: هدف اصلی من قهرمانی جهان و کسب مدال ارزشمند المپیک است و برای آمادگی هرچه بیشتر در مسابقات حاضر خواهم شد.
قهرمان رقابتهای جهانی کشتی که چندی پیش عنوان برترین آزادکار جهان را نیز کسب کرد از هم اکنون به تکرار موفقیت و درخشش در رقابتهای جهانی و بازی‌های المپیک می‌اندیشد.
پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک گفت: آقایان در مورد کامران قاسمپور باید بدانند دارند دست به چه کار خطرناکی می‌زنند.
قهرمان وزن 63 کیلوگرم جهان با انتقاد از ارقام پایین قرارداد فرنگی‌کاران در لیگ برتر این فصل، گفت که حتی قرارداد کشتی‌گیر درجه دو در لیگ آزاد هم بالاتر از قهرمانان جهان و المپیک در رشته فرنگی است.
مراسم معارفه سرمربی تیم کشتی آزاداستان البرز با حضور قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خانه کشتی تختی کرج برگزار و علیرضا رضایی از قهرمانان بنام کشتی آزاد جهان و المپیک به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم کشتی آزاد استان البرز معرفی شد.
تا امروز حضور دو قهرمان المپیک و 3 قهرمان جهان به عنوان خارجی‌های 4 تیم صعود کننده، در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شده است.
رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری و یکی از قهرمانان اسبق جهان و المپیک معتقد است این ورزش به عنوان یک رشته رکوردی نیاز به اردوهای متعدد و تمرینات بلند مدت دارد.
در این دیدار که روز گذشته برگزار شد، وزیر ورزش و جمعی از مدیران ورزشی کشور، برخی از قهرمانان جهانی و المپیک و پیشکسوتان ورزش و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم حضور داشتند و وزیر ورزش نیز در خصوص کنگره شهدای ورزشکار به ارائه گزارش پرداخت.
دومین روز از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز با مصاف مدعیان چهار وزن دوم در صربستان پیگیری می‌شود که طی آن نمایندگان کشورمان نیز به میدان خواهند رفت.
در پایان مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان رده‌بندی چهار تیم حذف شده اعلام شد.
تیم ملی والیبال فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی مردان جهان موفق به شکست ژاپن شد.
سریع‌ترین مرد حال حاضر جهان بعد از مدت ها دوری از صحنه رقابت بازگشت شکوهمندانه ای داشت و مدال طلای قهرمانی اروپا را به دست آورد.
ستاره کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: متأسفانه هنوز پاداش رقابتهای جهانی سال گذشته به بچه‌ها پرداخت نشده که امیدوارم این موضوع برطرف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ