یکی از بقایای روند ترمیم زخم، به جا ماندن یا جای جوش خوردن زخم است که در پزشکی به آن «اسکار» گفته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنگامی که شروع به خاراندن جای نیش می‌کنید، منافذی در پوست شما ایجاد می‌کند که اجازه ورود باکتری‌ها را می‌دهد و باعث عفونت می‌شود.
وقتی به جای صددرصد از ۱۰ درصد ظرفیت یک معدن استفاده می‌شود، این مثل کار نکردن است، پس ضرورت دارد که اولتیماتوم به معدن‌داران کم‌کار در برنامه کاری سازمان ایمیدرو قرار بگیرد.
در واقع به جای ۱.۳۲۰ میلیون شغل وعده داده شده در سال ۱۴۰۱، فقط ۲۶۳ هزار شغل ایجاد شده است. یعنی ۲۰ درصد آنچه وعده داده شده است؛ اگر مبنا را هم یک میلیون شغل وعده داده شده در انتخابات بدانیم فقط ۲۶ درصد آن محقق شده است. این آمار رسمی کشور است و امیدواریم که مسوولان دولتی از تحلیل آن ناراحت نشوند، زیرا وعده داده‌اند ولی عمل نکرده‌اند و اکنون باید توضیح بدهند چرا محقق نشده؟ آیا از ابتدا برآورد درستی نداشتند؟ یا مدیران دولت ضعیف هستند؟ یا برنامه قابل قبولی برای تحقق این وعده ندارند؟
مردم به سوی محراب دویدند و آن حضرت را دیدند که در محراب افتاده و فرق مبارکش شکافته شده و خاک از کف محراب برمیگیرد و بر جای زخم و جراحت میریزد و این آیه شریفه را تلاوت می‌فرماید: (من‌ها خلقناکم و فی‌ها نعیدکم ومن‌ها نخرجکم تارة اخری) یعنی شما را از خاک آفریدیم و به خاک باز می‌گردانیم و از خاک بار دیگر شما را بیرون می‌آوریم. سپس فرمود امر خدا فرا رسید و گفته پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم تحقق یافت.
شعیب بهمن پژوهشگر مسائل روسیه در توییتی نوشت: جای متهم و مدعی نباید عوض شود... این خانم اصالتا اهل جمهوری آذربایجان است، اما شهروند ایران محسوب می‌شود.
وحید فاضلی می‌گوید در این بازی برای تیم‌شان یک پنالتی گرفته نشده و پنالتی هوادار هم اشتباه بوده است.
دیدن اینکه قدر بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو دیده نمی‌شود، شما را به این فکر فرو می‌برد که افکار عمومی منفعت‌طلب رونالدو را قربانی کرده‌اند.
گل دوم ژاپن به اسپانیا، جنجال‌های زیادی را به دنبال داشته است.
تیم ملی ایران در اقدامی عجیب در آخرین بازی دوستانه پیش از جام جهانی نیز لباس های جدید خود را به تن نکرد.
این روز‌ها، فعالان بازار ارز با جهش‌های بی سابقه دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی مواجه شده اند، تا جایی که شاخص ارزی برای نخستین بار در تاریخ به کانال سی و شش هزار تومان رسید.
فعالان بازار ارز این روز‌ها با جهش‌های بی سابقه دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی مواجه شده اند. تا جاییکه شاخص ارزی برای اولین بار در تاریخ به کانال سی و شش هزار تومان رسید.
فعالان بازار ارز این روز‌ها با جهش‌های بی سابقه دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی مواجه شده اند. تا جاییکه شاخص ارزی برای اولین بار در تاریخ به کانال سی و شش هزار تومان رسید.
جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، در مورد دلایل انتخاب این تیم به جای منچستریونایتد صحبت کرده است.
کالیدو کولیبالی، مدافع چلسی، از دلیلش برای انتخاب سنگال به جای چلسی پرده برداشت.
کوکاکولا به جای طعم سنتی مانند «وانیل» یا «گیلاس» هر محصول را با توضیحات مبهم خود ارائه کرد و به طرفداران اجازه داد تا جای خالی را پر کنند. این شرکت «استارلایت» را با عنوان «یادآور تماشای ستارگان در اطراف آتش و هم چنین احساس خنکی که حس یک سفر سرد به فضا را تداعی می‌کند» توصیف کرد.
برای سومین بازی متوالی ورزشگاه آزادی میزبان زنان هوادار سرخابی است.
وزیر ورزش و جوانان نتوانست در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کند و معاونش را به جای خود فرستاد.
فشردن جوش، پوست را می‌شکند و می‌تواند باعث عفونت و جای زخم شود. جوش‌های سرسیاه و سرسفید را باید به حال خود رها کرد، اگرچه درمان‌های خانگی مانند بنزوئیل پراکسید می‌تواند به رفع سریع‌تر آن‌ها کمک کند.
وزارت خزانه‌داری و دارایی ترکیه اعلام کرد که تراز بودجه دولت ترکیه در دوره ژانویه تا آوریل ۱۹.۳۶ میلیارد لیره (۱.۳۷ میلیارد دلار) سالانه کسری داشته است.
سهیلی با ادعای راه‌اندازی یک قرارگاه جهادی در غرب کشور اقدام به ارتباط‌گیری با شخصیت‌های مسئول در کشور کرد و با کسب اعتبار از این ناحیه وجوهی از نهادهای عمومی و جمعی از افراد و خیرین کرد. اما در ادامه انتشار گزارش‌هایی مبنی بر سوءاستفاده مهرشاد سهیلی و اطرافیان او از مبالغ جمع‌آوری شده، پای دستگاه قضائی و ضابطان آن را به میان کشاند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کمپانی آمازون تاریخ پخش «یک قهرمان» را به شکلی برنامه ریزی کرده که بتواند کمپین های تبلیغاتی این فیلم را برای حضور در فصل جوایز سال 2022 اجرایی نماید و در واقع مدیران آمازون برآوردشان این است که فیلم تازه فرهادی در کن یا جوایز سینمایی نظیر اسکار و گلدن گلوب موفق خواهد بود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ