مهمترین اهداف شرکت افزایش سرمایه و ورود به عرصه دیپلماسی اقتصادی است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسلحه ساخته شده به مسلسل ماکسیم توکارف معروف شد و حدود 3 هزار قبضه از آن درکل تولید شد که تقریبا همگی به نیروهای جمهوری خواه در اسپانیا و نیروهای چپ چین در دهه 30 میلادی، اهدا شد. این سلاح در خدمت اتحاد شوروی با مسلسل سبک DP27 و بعدتر DPM جایگزین شد.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ایجاد فرصت شغلی و تربیت نیروی انسانی ماهر از مهم‌ترین اهداف ایجاد هنرستان‌های جوار کارخانه است.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ایجاد فرصت شغلی و تربیت نیروی انسانی ماهر از مهم‌ترین اهداف ایجاد هنرستان‌های جوار کارخانه است.
شاگردان حسین عبدی به یکی از مهم‌ترین اهداف خود پس از چندین ماه تلاش بی وقفه دست یافتند.
در این روز‌ها که قرار است برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و بحث قرار بگیرد، مهم‌ترین اقدام باید آسیب شناسی برنامه‌های توسعه گذشته است تا بتوان آسیب‌های گذشته را در برنامه هفتم توسعه، برطرف کرد.
در این روزها که قرار است برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و بحث قرار بگیرد، مهم ترین اقدام بایستی آسیب شناسی برنامه های توسعه گذشته است تا بتوان آسیب های گذشته را در برنامه هفتم توسعه، برطرف کرد.
دستیار معاون علمی رییس جمهوری گفت: ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی با رویکرد نوآوری و ایجاد شبکه عارضه‌یابی صنعتی از مهمترین اهداف نشست مدیران کارخانه‌های نوآوری کشور است.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
سرمربی تیم ملی ایران یکی از مهم‌ترین اهداف خود را کمک به تیم امید اعلام کرد.
امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مهمترین پیام ماموریت ناوگروه ۸۶ ارتش این است که امروز ایران برای تامین منافع و منابع اقتصادی در هیچ جای جهان محدودیتی ندارد و تحریم‌گریز است.
دیدار‌های دوجانبه با مقامات عربستانی و حضور و ایراد سخنرانی در نشست‌های بانک توسعه اسلامی از مهم‌ترین اهداف این سفر است.
مدیرشرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران منطقه تهران مهمترین اقدامات صورت گرفته دریک سال اخیر،براجرای گام به گام پروژه هادرجهت تحقق اهداف ورسالت این مجموعه و پیشگام با صنعت انتقال نفت تاکیدکرد.
خجسته مهر گفت: جمع آوری و جلوگیری از سوزانده شدن ۵۰۰ میلیون فوت مکعب روزانه گازهای همراه میادین غرب کارون از مهم ترین اهدف اجرای طرح ان جی ال ۳۲۰۰ است.
توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور، معرفی این نوع وسیله‌های نقلیه به عنوان بخشی از ظرفیت و زیرساخت گردشگری، توسعه سفرهای مسؤولانه و ایمن و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.
پرمدال‌ترین شناگر ایران در جاکارتا یکی از مهم‌ترین اهداف خود را رکوردشکنی در مسابقات قهرمانی کشور و افتخارآفرینی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.
یک نماینده ادوار مجلس گفت: کوتاه شدن دست سلطه آمریکا از اقتصاد ایران، ممنوعیت سلطه‌پذیری و جلوگیری از حیف و میل منابع از مهم‌ترین دستاوردها و اهداف انقلاب در حوزه اقتصاد بوده است.
یک کارشناس حوزه اوراسیا گفت: جمهوری آذربایجان به خوبی می‌داند خط قرمز اعلامی از سوی رهبر انقلاب در مورد عدم تغییر مرز‌های بین المللی مهمترین مانع برای تحقق کریدور زنگزور به شمار می‌رود؛ بنابراین باکو با ایجاد این قائله در خصوص سفارت و با کاهش سطح روابط دیپلماتیک با ایران به دنبال استفاده از فرصت‌ها به منظور پیشبرد اهداف خود در منطقه است.
حتما شنیده اید که صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است، اما آیا می دانید صبحانه شما باید چه مقدار کالری داشته باشد؟ نیازها و اهداف کالری روزانه برای هرکسی متفاوت است.
اهداف هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا پایان سال جاری مشخص شد که توجه به تیم های رده های پایه از مهمترین اینهاست.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلمان مهمترین رکن تحقق اهداف انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت هستند و از این رو تربیت نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان باید در دستور کار باشد.
خمپاره‌ها یکی از مهم‌ترین اهداف احتمالی سلاح‌های لیزری هستند. در روز‌های قدیم، خمپاره‌ها معمولا با زاویه‌هایی بسیار تند به سمت بالا شلیک می‌شدند تا در بازگشت بر روی مواضع دشمن فرود آمده و آن‌ها را از بین ببرند. این سلاح‌ها معمولا گزینه‌هایی ایده‌آل برای استفاده در شرایطی هستند که دید مستقیم نسبت به مواضع دشمن وجود ندارد. این سلاح‌ها به دلیل سادگی استفاده حتی در مبارزات مدرن نیز جنگ افزار‌های محبوبی به شمار می‌روند.
یکی از مهم‌ترین بخش‌های تمرین امروز، شرح اهداف و برنامه‌های تیم ملی از زبان کارلوس کی‌روش بود.
اهدای کاپ قهرمانی جام جهانی ۱۹۶۶ انگلیس به کاپیتان سه شیر در ورزشگاه ویمبلی مهمترین و معروف ترین عکس ورزشی و فوتبالی ملکه انگلیس است
تقویت دفاع همه‌جانبه از یگان‌های دریایی در برابر جنگ سایبری و ارتقاء قابلیت های دفاع از کانون‌های کشتیرانی از مهمترین اهداف تفاهمنامه پدافندغیرعامل و نداجا است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اهداف طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را مشخص کردند که جلوگیری از تمرکز ثروت، ارتقای سلامت و پاسخگویی از جمله مهم‌ترین آنها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ