امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مهمترین پیام ماموریت ناوگروه ۸۶ ارتش این است که امروز ایران برای تامین منافع و منابع اقتصادی در هیچ جای جهان محدودیتی ندارد و تحریم‌گریز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ابعاد مختلف فتنه انگیزی در اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان و تحرکات نظامیان آمریکایی در سوریه از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
منابع وابسته به اقلیم کردستان عراق به اهداف سفر هیئتی به ریاست استاندار اربیل به عربستان اشاره کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در روزهای آینده مذاکرات مختلفی را بین مقامات دو کشور ایران و سوریه در سطوح گوناگون خواهیم داشت.
روابط میان ترکیه و عربستان همواره با فراز و نشیب همراه بوده، و از مرحله سرد و تیرگی چند سال اخیر به مرحله توسعه روز افزون رسیده است و در این میان اردوغان و بن سلمان به دنبال اهداف خود هستند.
جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی دشمن را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.
یک کارشناس تاریخ پژوه گفت: از سخنان ظریف در خصوص ترکمنچای متاسفم، لازم است وی تاریخ بخواند زیرا در ملی شدن صنعت نفت به هدفی آرمانی با امکانات محدود دست یافتیم.
تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: بنابراین عمان امروز نقش ثبات‌دهنده و تنش‌زدایی در منطقه را به ویژه در ارتباط با ایران و کشورهای منطقه و خارج از آن بر عهده دارد که در این زمینه همواره نمره خوبی گرفته است.
معاون فرهنگی اجتماعی فراجا بر استفاده از فناوری و دانش روز برای مدیریت صحیح زمان و اجرای سریع و دقیق ماموریت های محوله در حوزه اجتماعی تاکید کرد.
برای نخستین بار پس از ۵ سال، نخست‌وزیر ژاپن به منظور پیگیری اهداف امنیتی و اقتصادی به کره‌جنوبی سفر کرده است.
لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت میراث فرهنگی به تصویب هیات وزیران رسید و در این لایحه هر کدام از این وظایف و اختیارات تشریح شده اند.
یک رسانه هندی در گزارشی به بررسی و تشریح اهداف سفر ۴ روزه معاون وزیر خارجه اوکراین به دهلی نو پرداخت.
منابع عراقی از ادامه اقدامات مقامات امنیتی این کشور برای برقراری ثبات و امنیت در استان دیالی این کشور خبر دادند.
نشست عقبه در شرایطی برگزار شد که اسرائیل از تشدید عملیات های مقاومتی در اراضی اشغالی به ستوه آمده بود، اما اتفاقاتی که همزمان با این نشست رخ داد شکست راهبرد صهیونیست‌ها را بیشتر نمایان کرد.
رهبر فنلاند می‌گوید: بسیاری از ما صلح را بدیهی می‌دانستند. این باعث شده بود که گارد خود را در قبال مسکو پایین نگه داریم.» جنگ در اوکراین عمیق‌تر از هر رویدادی از زمان پایان جنگ سرد در سال۱۹۸۹، اروپا را متحول کرده است. ذهنیت صلح، که در آلمان قوی‌تر است، جای خود را به این آگاهی داده که قدرت نظامی برای تعقیب اهداف امنیتی و استراتژیک مورد نیاز است.
قمر‌های موافق‌گرد تازه کشف شده مشتری می‌توانند اهداف بسیار خوبی برای ماموریت‌های آینده‌ای باشند که قرار است به سمت مشتری پرواز کنند، از جمله ماموریت جوس (JUICE) آژانس فضایی اروپا که قرار است در ماه آوریل پرتاب شود و همچنین ماموریت اروپا کلیپر (Europa Clipper) ناسا که قرار است در ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ پرتاب شود.
رئیس جمهوری مصر در دومین روز سفر غیر منتظره خود به باکو، با «الهام علی اف» رئیس جمهوری این کشور دیدار کرد.
بعد از حضور کریسیتانو رونالدو در تیم فوتبال النصر، عربستانی‌ها قصد دارند هشت ستاره دیگر فوتبال جهان از جمله لیونل مسی، لوکا مودریچ، سرخیو راموس و ... را هم جذب کنند.
مأموران اطلاعاتی- نظامی انگلیس در حال ایجاد و آموزش یک «یگان تروریستی سِری» در اوکراین هستند که مأموریت دارند به نیابت از دولت کی‌یف، در کریمه به اهداف روسیه حمله کنند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، توقف جهت افزایش سرمایه این نماد، یورو توافقی حدود ۵ درصد گران‌تر شد، میثم فدایی مدیر عامل فرابورس رفت| محمدعلی شیرازی کیست؟، چه طلایی بخریم؟، واریز سود سهام عدالت | میزان سود واریزی چقدر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا معتقد است در نقل و انتقالات ژانویه نیاز به تقویت دارد و به خصوص در دو پست حتما باید بازیکنانی جدید به خدمت بگیرد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: اهداف تروریستی در ایران به دستور مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد.
منابع عراقی از حضور هیئت عالی رتبه امنیتی در استان میسان در شرق این کشور و اهداف سفر این هیئت خبر دادند.
رئیس فدراسیون تیروکمان با اشاره به تکمیل کادر فنی تیم های ملی این رشته با حضور مربیان کره ای و ایرانی در مورد اهداف مورد نظر از تغییرات ایجاد شده و رویکرد پیش بینی شده توضیح داد.
روبرت پریچ کومشیچ در ماه مارس با تصمیم مشکلی مواجه شد اما کاملا مطمئن بود که چه برنامه‌ای دارد: ماموریتم مشخص بود: می‌خواستم مادرم درمان شود. برایم بقیه چیزها مهم نبودند یا بهتر بگویم که کاملا بی اهمیت بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ