اسلحه ساخته شده به مسلسل ماکسیم توکارف معروف شد و حدود 3 هزار قبضه از آن درکل تولید شد که تقریبا همگی به نیروهای جمهوری خواه در اسپانیا و نیروهای چپ چین در دهه 30 میلادی، اهدا شد. این سلاح در خدمت اتحاد شوروی با مسلسل سبک DP27 و بعدتر DPM جایگزین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اطلاعات ۹ مرداد ۱۳۴۲ در صفحه حوادث خود نوشت که حسن نیازی، مستخدم مطب یک پزشک عمومی در خیابان کارون تهران با همدستی مرد جوانی به نام مجید خطیبی با استفاده از غیبت پزشک، خود را به عنوان دکتر جا زده و بیماران را ویزیت می‌کرده.
کارآگاهان پس از تحقیقات ابتدایی از طعمه‌های گرفتار شده در نقشه فریبکارانه مرد شیاد تجسس‌های میدانی را آغاز کردند و با استفاده از دوربین‌های مداربسته در نزدیکی بانک و اداره تأمین اجتماعی تصویر مرد جوان را به دست آوردند و جالب اینکه متهم برای اجرای نقشه‌اش در خیابان‌ها و بانک‌های شمالی تهران سوژه‌هایش را شناسایی کرده بود.
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
براساس گزارش روزنامه اطلاعات ۲ مرداد ۱۳۵۲ این مرد که سرپرستی یک خانواه شلوغ را برعهده داشته، صبح‌ها در حاشیه خیابان‌ها از رهگذران اجناس دست دوم را یا می‌خریده و یا با اجناس نوی ارزان تعویض می‌کرده.
برای اولین بار در تهران قلب یک مرد ۴۸ ساله که بر اثر مرگ مغزی درگذشته بود، با قلب یک نوجوان ۱۲ ساله تعویض شد.
برای بسیاری از ما سکسکه چیزی آزاردهنده حساب می‌شود. خوشبختانه اما این سکسه‌ها در اکثر موارد کوتاه‌مدت هستند و در موارد معدودی ممکن است چند روز باقی بمانند که البته آن هم به نظر بسیار زیاد است.
گاو وحشی که همراه با کشیدن یک مرد وارد تصویر دوربین های یک منزل مسکونی شد تمام تلاش خود را برای زخمی کردن او کرد سپس از منطقه خارج شد./خبرفوری
نیمار که تصویر مرد عنکبوتی را پشت خودش تتو کرده، با بازیگر این نقش در فرمول یک ملاقات کرد.
محققان امیدوارند ارائه تصویر این مرد باستانی بتواند درک بهتری برای باستان‌شناسان درباره نحوه تکامل انسان در طول زمان ایجاد کند.
در این عکس نیکلا تسلا را همراه با پتر دوم یوگسلاوی(سومین و آخرین شاه یوگسلاوی) در نیویورک سال 1942 مشاهده می کنید.
طبق گزارش فوربس ثروتمندترین مرد روسیه آندری ملنیشنکو (تصویر، به همراه همسرش)، سهامدار ارشد شرکت صنایع شیمیایی یورو کِم و همچنین مالک شرکت انرژی زغال‌سنگ سیبری است. میزان دارایی‌های او بیش از ۲۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود
در این بخشنامه که تصویر آن در ادامه آمده است، به «جداسازی محیط بانوان در محل کار» و «عدم استفاده از مسئول دفتر زن برای مدیران مرد و برعکس» حداکثر تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ تاکید شده است.
ویدیویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که راه رفتن مردی در استخر شفاف یک برج را به تصویر می‌کشد.
فعال محیط زیست نوشت: نگران علیرضا شهرداری هستم. این مرد دارد آب می‌شود. پیروزش و همه امیدش در برابر دیدگانش در حال آب شدن است.
نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال توسط آکادمی لاروس اعلام شد.
محققان موفق شدند تا دو نتیجه به دست بیاورند که هر دو مرد جوانی با بینی و لب‌های پهن را به تصویر می‌کشد. یکی از تقریب‌ها شامل مو و ابرو است و دیگری زوزو را با چشمان بسته و بدون مو نشان می‌دهد.
هرچند اگر به تصویر نگاه کنید، شاید بگویید هیچ زنی آن اطراف نیست، اما خوب همین مسئله حل آزمون بینایی همسر پیرمرد را چالش برانگیز کرده است. بیایید تصویر را یک بار دیگر از نظر بگذرانیم؛ یک مزرعه سرسبز، یک خانه که پشت سر مرد قرار دارد، یک بوته سبز کنار دست پیرمرد و یک نرده چوبی سمت چپ پیرمرد قرار دارد. خود پیرمرد نیز دستش را سایه بان چشم هایش کرده تا همسرش را پیدا کند. اما همسرش کجا است؟ آیا همان سمتی است که چشم مرد به آن دوخته شده یا قسمت دیگری از تصویر؟
ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم خبر داد: بنابر گزارشات رسیده، یک نانوایی صف زن و مرد را در قم یکی کرده بود که با پیگیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم اقدام لازم بازرسی اداره کل صنعت معدن تجارت قم، این موضوع اصلاح شد.
«من به قطر نرفتم و در دبی هستم، این شخصی هم که در تصویر هست، من نیستم.»
تصویر این مرد متن مربوط به روزهایی است که پژمان جمشیدی در تقلا برای اثبات خود در جمع بهترین‌های فوتبال ایران بود.
سارق حرفه‌ای پس از مذاکرات اولیه با رانندگان درخصوص تعیین قیمت باربری سوار بر کامیون و خودرو شده و سپس با چرب‌زبانی و یا با چاقو به آنها آبمیوه خورانده و برای سرقت اموال اقدام به آدم‌ربایی کرده است.
هرچند ساخته بری لوینسون در زمان خود با موجی از تحسین مواجه شد و همچنان یکی از درام‌هایی است که روابط برادرانه را به تصویر کشیده، با گذر زمان می‌توان کمی انتقادی‌تر به فیلمی نگاه کرد که در سال ۱۹۸۹ به عنوان یک شاهکار مورد توجه عموم تماشاگران و منتقدین قرار گرفت.
ساخته قدرتمند کوین کاستنر که از قضا با نقش آفرینی دیدنی کاستنر اینچنین درخشان شده، روایتی متفاوت را سوای کلیشه‌ها در به تصویر کشیدن نژادها و اقشار مختلف در آمریکای در حال شکل گیری پیش روی تماشاگر قرار می‌دهد و این روایت آنچنان با زندگی روزمره یک مرد در هم آمیخته که تماشاگر متوجه گذر زمان طولانی این فیلم نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ