شاگردان حسین عبدی به یکی از مهم‌ترین اهداف خود پس از چندین ماه تلاش بی وقفه دست یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضاییه گفت: دشمن بیشتر از یک سال پیش برای خرابکاری و اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بود و فوت خانم مهسا امینی بهانه‌ای بود که اگر هم فوت نمی‌کرد، این اغتشاش‌ها توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود و آن را اجرایی می‌کرد که با هوشیاری مردم برنامه‌های دشمن شکست خورد.
جمع ازدواج‌های زیر ۱۵ سال در ۴ فصل منتهی به ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که در این یک سال ۲۷ هزار و ۴۴۸ دختر زیر ۱۵ سال در ایران ازدواج کرده‌اند. براساس اطلاعات این جدول آمار ازدواج دختران زیر ۱۵ سال در پاییز ۱۴۰۱ نسبت به تابستان همان سال ۹۳۳ مورد افزایش یافته است. همچنین در بازه سنی ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ دختر بیشتر نسبت به فصل گذشته یعنی تابستان ۱۴۰۱ ازدواج کرده‌اند.
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: در یک سال گذشته گونه‌های شاخصی از قبیل گربه وحشی و شاه روباه توسط محیطبانان منطقه برای اولین بار ثبت شده است و هم اکنون تصویر گونه زیبا، کمیاب و منحصر به فرد گربه شنی هم توسط دوستدار طبیعت ثبت شد که این خود نوید بخش برنامه ریزی برای حفاظت بیشتر جهت زنده کردن نسل این گربه سانان کوچک در زیستگاه‌های شهرستان خوسف است.
امارات و روسیه به طور یکسان به نهادهای رسمی اطلاعاتی متکی نیستند بلکه بیشتر به اطلاعات غیررسمی شبکه‌های اطلاعاتی وابسته‌اند؛ بنابراین نه‌تنها روابط رسمی نهادی میان سرویس‌های اطلاعاتی روسیه و همتایان اماراتی‌اش مهم است بلکه روابط شخصی استراتژیک به همگام‌سازی فعالیت‌های روسیه و امارات در سایه کمک کرده است.
مرتضی نبوی گفت: ما مسئله کرامت انسانی و حفظ حرمت شهروندی و احترام به مردم و یکسان نگاه‌کردن به کل مردم ایران را باید بیشتر مورد توجه قرار دهیم و نباید در مواجهه با اقلیت‌های مذهبی که نسبت به شیعیان در اقلیت هستند، تبعیضی قائل شویم. این از شعار‌های اصلی و مهم انقلاب ما بود. در مورد اقوام دیگر و اصلاً همه شهروندان کشور - از این جهت که انسان هستند - باید از کرامت انسانی، آزادی‌های قانونی، حق انتخاب شغل و ارتقای آن برخوردار باشند.
کیفیت یک کامودیتی مشخص، یکنواخت و یکسان است هر چند ممکن است از تولید کننده‌ای به تولیدکننده دیگر تفاوت اندکی وجود داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با کامودیتی ها بهتر است که با انواع بازار و دسته بندی آنها آشنا شویم.
پژوهشگران دریافتند مبتلایان به کووید نسبت به افرادی که به آن مبتلا نشده بودند، یک سال بیشتر علائم گوارشی داشتند.
دختر جوان گفت: هنوز یک سال نمی‌شود که ازدواج کرده‌ام، اوایل زندگی خوبی داشتم، اما نمی‌دانم چه شد که اختلافاتم با همسرم روزبه‌روز بیشتر شد. از این موضوع خیلی ناراحت بودم. در این میان یکی از دوستانم پیشنهاد داد که برای حل مشکلم به رمال مراجعه کنم. مرد رمال پول زیادی از من گرفت و مدعی بود که طلسم شده‌ام و ارواح خانه‌ام را محاصره کرده‌اند.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
با استفاده از داده‌های حاصل از آزمایش چای سبز مینه‌سوتا، یک مطالعه بزرگ در مورد تأثیر چای سبز بر سرطان سینه، تیم تحقیقاتی بررسی کردند که آیا افرادی که دارای تغییرات ژنتیکی خاص هستند، پس از یک سال مصرف روزانه ۸۴۳ میلی‌گرم از یکی از آنتی اکسیدان‌های غالب در چای سبز، موسوم به اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) که به نام کاتچین شناخته می‌شود، بیشتر از دیگران علائم استرس کبدی را داشتند.
ملیسا های‌اسمیت زمانی که ربوده شده یک سال بیشتر نداشت. در آن زمان مادرش که در یک رستوران مشغول به‌کار بود، تصمیم گرفت برای مراقبت از دختر یک‌ساله‌اش پرستار بچه استخدام کند. او ۵۰سال پیش در یک روزنامه محلی آگهی استخدام پرستار بچه منتشر کرد و کمی بعد زنی با او تماس گرفت. این زن می‌گفت که در خانه‌اش که حیاط بزرگی دارد از چند کودک نگهداری می‌کند و می‌تواند در کنار آن‌ها از ملیسا هم مراقبت کند.
دکتر پیام محبی، رئیس بیمارستان دامپزشکی تهران گفت: اگر برای پیروز جفتی شبیه خودش را پیدا کنیم که در شرایط یکسان با او رشد یافته و در اسارت بزرگ شده باشد و خیلی خلق‌وخوی وحشی نداشته باشد، ممکن است روند جفتگیری راحت‌تر صورت بگیرد. نمی‌توان در این خصوص با قطعیت نظر داد؛ چون پیروز اولین یوزپلنگی است که در اسارت متولد و بزرگ شده و آزمون و خطا در این حوزه، کار خطرناکی است.
در هفته چهارم آبان‌ ماه بورس انرژی ایران تعداد ۱۲۳ هزار و ۷۸۰ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یک‌سال و بیشتر به ارزش ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال معامله شد. در هفته گذشته، ۳ هزار اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال نیز در بورس انرژی ایران دادوستد شد.
مرد جوان گفت: من و فریبا از سال‌ها پیش در یکی از شهر‌های شرقی کشور با هم آشنا بودیم، اما نتوانستیم ازدواج کنیم. مدتی بعد هر دو با افراد دیگری ازدواج کردیم و به تهران آمدیم، اما دیگر از هم خبر نداشتیم. تا اینکه یک سال و نیم قبل دوباره همدیگر را دیدیم و سعی کردیم با رفت و آمد خانوادگی بیشتر به هم نزدیک شویم، اما شوهرش محمود متوجه ماجرا شد و ارتباط خانوادگی ما قطع شد.
روزنامه‌های منتقد که امروز تعدادشان از انگشتان دو دست هم بیشتر نیست، در این یکسالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، بابت هر خبر و گزارش منتشر شده‌ای که به مذاق دولت خوش نمی‌آمده، تکذیبیه دریافت کرده‌اند؛ گاهی در طول یک هفته، ده تکذیبیه در پاسخ به گزارش اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی یک روزنامه ارسال شده و جالب اینکه در متن آنچه به عنوان تکذیبیه به دفتر روزنامه می‌رسد، هیچ جمله‌ای در رد گزارش و خبر رسانه به چشم نمی‌خورد، چون باز هم پای کم‌سوادی و نافهمی نویسنده و امضا‌کننده و ارسال‌کننده تکذیبیه در میان است.
پیش بینی قیمت های ۲۹۵ تا ۳۲۰ دلاری برای هرتن متانول در یک سال آینده، چالش بیشتری برای چند شرکت پتروشیمی ایجاد کرده است.
تاج‌گذاری الیزابت دوم در ۲ ژوئن ۱۹۵۳ اتفاق افتاد. الیزابت دوم در سن ۲۵ سالگی و پس از مرگ جرج ششم در تاریخ ۶ فوریه سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید اما تاج‌گذاری سلطنتی بیشتر از یک سال بعد در کلیسای وست‌مینستر برگزار گردید. دلیل این فاصله، سنتی است که برگزاری چنین مراسمی را در دوران سوگواری برای پادشاه درگذشته، نامناسب می‌داند. در مراسم تاج‌گذاری، الیزابت به برقراری قانون و ریاست کلیسای انگلستان سوگند یاد کرد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
سرپرست سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: هزار واحد مسکن با تکنولوژی جدید ساخته و تلاش می‌شود که از شروع ساخت تا تحویل کلید واحدها به مجموعه حرم عبدالعظیم یک سال زمان بیشتر صرف نشود.
وزیر اطلاعات ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: دولت در این مدت یک‌ساله، منشأ تحولات قابل توجهی بود که به اذن حضرت احدیت، آثار مبارک آن از این پس، بیشتر و عمیق‌تر دیده خواهد شد.
آقای رئیسی! شاید توجه ندارید که با وجود شعار‌های شما، اقتصاد این دوران بیشتر از همیشه به برجام گره خورد. انتظار سال‌ها در این یک سال جدی‌تر شده. هم شما و هم ملت تجربه‌دیده می‌دانند که از امضای برجام معجزه‌ای برنمی‌خیزد؛ اما این انتظار آسیب‌های روحی و اقتصادی بسیاری به جای می‌گذارد.
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد گفت: موضوع بحث جعل و سو استفاده از مدارک تحصیلی از زمان تشکیل مؤسسات آموزشی وجود داشته و سابقه زیادی دارد؛ اما امروزه به خاطر گستردگی ارتباطات در حوزه فضای مجازی و اینترنت، این موضوع خیلی ملموس‌تر و بیشتر شده است، چرا که منافع مالی گسترده‌ای را برای سو استفاده گران این عرصه فراهم می‌کند.
یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خسارات شیلات، دام‌ها، کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارات به اماکن توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارات به خودرو‌ها و جاده‌ها توسط کارشناس اداره راه برآورد می‌شود و به صورت یکجا تماما به تهران می‌آید و حتماً به مردم پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ