خجسته مهر گفت: جمع آوری و جلوگیری از سوزانده شدن ۵۰۰ میلیون فوت مکعب روزانه گازهای همراه میادین غرب کارون از مهم ترین اهدف اجرای طرح ان جی ال ۳۲۰۰ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی گلرهای نساجی مثل همیشه با حساسیت خاصی کار شاگردان خود را زیر نظر دارد.
آلوارو موراتا و دیه‌گو سیمئونه جلسه ای خصوصی برای تعیین تکلیف این ستاره برگزار کردند.
مجموع این فشار‌ها به نظر می‌رسد که دولت را از یکسو و از سوی دیگر مجلس را به سمت رفع دغدغه منتقدان لایحه حجاب سوق داده است. تا جایی که حتی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس روز پنج‌شنبه در سخنانی با اشاره به افزایش مواد قانونی لایحه عفاف و حجاب به ۶۰ ماده و ابراز امیدواری برای تصویب در مجلس تا ۲ ماه آینده، گفت: مجلس لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب را جوابگوی نیاز‌های جامعه نمی‌داند و به همین دلیل به صورت شبانه‌روزی روی این موضوع کار می‌کند.
«تفاوت بین هزینه‌های واقعی زندگی و درآمد‌ها نه تنها منجر به کوچک شدن سفره مردم می‌شود، بلکه به افزایش نارضایتی‌های عمومی و اجتماعی نیز دامن می‌زند. شهروندان، در تلاشند با کمک شغل دوم از پس وضعیت تورم بر آمده و هزینه‌های زندگی را تامین کنند. اما کارمندی که روزی ۱۰ تا ۱۵ ساعت کار می‌کند، به سرعت فرسوده و بیمار می‌شود و توانایی کار کردن خود را از دست می‌دهد.»
باشگاه النصر امارات به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در ترکیب و نیمکت خود برای موفقیت در فصل آینده لیگ ادنوک است.
افغانستان بر خلاف معاهده اجازه دسترسی به آمار و اطلاعات ایستگاه آب‌سنجی دهراوود را به کمیسار و متخصصان آبی ایران نمی‌دهد؛ لذا برخلاف ادعا‌های همیشگی مقامات افغانستان (چه قبل و چه طالبان) آن‌ها متأسفانه به معاهده پایبند نبوده و همیشه مانع اجرای مفاد معاهده شده‌اند
زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.
زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.
دو دستیار امیر قلعه نویی بازی تیم های استقلال و نساجی را به دقت زیر نظر گرفتند.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ماموریت ویژه‌ای را به دستیارانش برای آنالیز رقبای ایران در جام ملت‌ها محول کرده است.
کاپیتان صنعت نفت طی ده دقیقه ابتدایی بازی تیمش یک گل زد و یک کارت قرمز دریافت کرد.
پرتغالی ها زیر و بم آمار مهدی طارمی در ماه رمضان را درآورده اند و اعتقاد دارند که او حتی در زمان روزه داری، عملکرد بهتری در زمین ارائه می کند.
روایت رئیس کمیته ملی المپیک از دیدار اخیرش با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک اگرچه به ظاهر شفاف‌سازی از این دیدار بود اما به واقع بر ابهامات و پیچیدگی‌های احوالات ورزش اضافه کرد.
در خوی حدود ۵ ماه است که درگیر زلزله هستیم. یعنی بعد از آنکه در این شهرستان یک زلزله بزرگ رخ داد، همچنان مردم آنجا درگیر زلزله هستند. این موضوع در ایران بی سابقه بوده و عملا تجربه‌ای در این زمینه وجود نداشته است. زیرا ۵ ماه است که نیرو‌های هلال احمر آذربایجان در حال ارائه خدمات در یک شهرستان هستند.
انتظار می‌رود که برای بازی با ملوان، چندین تغییر در ترکیب استقلال بخصوص در خط دفاعی صورت گیرد.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی، ضمن صحبت کردن درباره آخرین وضعیت این فدراسیون تازه تاسیس، گفت: متاسفانه برخی‌ها سعی دارند با عناوین مختلف در رشته‌های ما فعالیت کنند که درست نیست.
جوکار درباره تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: «حیطه وظایف و اختیارات سازمانی که مدنظر ما است، صرفا محدود به داخل قوه قضائیه می‌شود. آن‌ها حق انجام هیچ‌گونه اقدامی در خارج از این قوه را ندارند. بیشتر هدف ما این است که مسائل داخل قوه قضائیه رصد بیشتری شود.»
نفرات حاضر در فهرست نهایی تیم ملی انگلیس نکات جالب توجهی در دل خود دارد.
بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی و سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است مربی گل‌گهر به دروغ به داور گفته ساپینتو با زبان پرتغالی توهین می‌کند.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، بار دیگر به روزهای اوجش برگشته و فوتبال فرانسه را محو تماشای درخشش خود کرده است.
برتری با چهار گل، عادت ژاوی و بارسلونا در چند ماه اخیر بوده است.
در پی اعلام گزارش حضور یک گروه شکارچی در منطقه بیستون، محیط بان برومند نجفی با همکاران خود راهی منطقه‌ای می‌شود که گزارش شده بود شکارچیان در آن‌جا حضور دارند، و بنا بر اظهارات وکیل این محیط‌بان، در همین محل به قصد متوقف کردن خودرو پرایدی که به فرمانده برومند نجفی حمله‌ور شده است درگیری رخ می‌دهد.
محمدمهدی عسگرپور، هم سینماگر است، هم سال‌ها کار صنفی کرده و با زیر و بم مسائل این عرصه آشناست، هم در تلویزیون مدیر بوده و هم سینما. او که بعد از پایان کارش به عنوان دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر مسئولیت دبیری انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین (VOD) را برعهده گرفته است؛ در گفت‌و‌گویی حاضر شد و به تمامی سئوال‌هایی که مربوط به رویداد‌های مهم سینما در سال گذشته بود و اغلب ریشه در سال‌های دور داشتند پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ