دیدار‌های دوجانبه با مقامات عربستانی و حضور و ایراد سخنرانی در نشست‌های بانک توسعه اسلامی از مهم‌ترین اهداف این سفر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامانه «اولین موکب» با هدف تسهیل سفر اربعین حسینی توسط یک شرکت عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد.
منابع مصری از سفر یک وزیر مصری به ترکیه خبر دادند که در نوع خود اولین سفر از ۱۰ سال گذشته تاکنون است.
«ثور» نخستین کسی است که به دور دنیا و تمام کشورهای جهان بدون بازگشت به خانه سفر کرد.آقای پدرسون در وبلاگ خود نوشت: «سه نفر تا کنون توانسته‌اند به هر کشوری دوبار سفر کنند. دونفر تا به امروز از تمام کشورها بدون بازگشت به خانه‌شان در میانه سفر، بازدید کرده‌اند و امروز، یک نفر توانست بدون پرواز به تمام کشورهای دنیا سفر کند. چه می‌توانم بگویم؟ برای نفر دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.»
برای کاهش بیشتر اثرات زیست‌محیطی «اکوجت»، این شرکت در نظر دارد فقط وعده‌های غذایی گیاهی را در طول پرواز به مشتریان ارائه دهد، این کمپانی متعهد شده است که از پلاستیک یکبار مصرف استفاده نکند و کارکنان خود را مجبور خواهد کرد که لباس‌های دوستدار محیط زیست بپوشند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما کمپانی‌های بزرگ هوایی که به دنبال هیدروژن برای سوخت هوانوردی سبزتر هستند عبارتند از ایرباس، زیروآویا و رولز رویس.
رسانه‌های آمریکا می‌گویند برای اولین بار پس از شش سال و پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به چین، یک کشتی جنگی این کشور از تنگه تایوان عبور کرده است.
نویسنده اولین نامه به رئیس جمهور در جریان سفر به آذربایجان شرقی زهراخانوم ۵ ساله بود که زودتر از همه به نامه اش رسیدگی شد و یک قواره چادر کوچک صورتی گل گلی هدیه گرفت.
کارلوس دل سرو گرانده سفر طولانی و اختصاصی خود به عنوان داور را با اولین فینال اروپایی خود در روز چهارشنبه رقم خواهد زد.
سردار کریمی رئیس پلیس بین‌الملل گفت: با همکاری پلیس بین‌الملل و با صدور اعلان قرمز ، فردی که ۶ ماه پیش با اتهام قتل، از کشور خارج و به دو کشور سفر کرده بود به کشور بازگردانده شد.
زلنسکی در توصیف سفر دبیر کل ناتو به کی‌یف اظهار کرد: این سفر ینس استولتنبرگ اولین سفر از زمان شروع جنگ است. ما آن را به عنوان نشانه‌ای تفسیر می‌کنیم که ناتو آماده شروع یک فصل جدید در روابط با اوکراین است؛ یک فصل از تصمیم‌های بلند پروازانه.
فصیل مقداد امروز به دعوت فیصل بن فرحان، همتای عربستانی اش وارد فرودگاه جده شد. این اولین سفر یک وزیر خارجه سوریه به عربستان از سال ٢٠١١ و زمانی است که جنگ سوریه آغاز شد.
گراند هتل اولین هتل مدرن و پیشرفته زمان قاجار بود که هر موقع میهمان ویژه و مشهوری به تهران سفر می‌کرد، برای اقامتشان این هتل در نظر گرفته می‌شد. این هتل دارای ۲۵ اتاق و یک سالن نمایش ۶۰۰ نفری بود که به محلی برای رفت و آمد اشراف تبدیل شده بود.
در هر اتاق این خزانه جعبه‌هایی از بذر‌ها قرار دارد و بازدیدکنندگان مجازی می‌توانند آن‌ها را از نزدیک ببینند. اولین بار است که این تور مجازی برگزار می‌شود و مردم می‌توانند از راه دور داخل این انبار بذر را ببینند. افراد تا زمانی که در یک سفر سازماندهی شده و به همراه یک راهنمای تور هستند، می‌توانند از این خزانه بازدید کنند. اما بازدید آن برای عموم آزاد نیست.
کیشیدا اولین سفر خود را به واشنگتن از زمان انتخابش در اکتبر۲۰۲۱ انجام داد و یک ماه پس از آن بود که دولت کیشیدا برنامه‌هایش را برای تقویت قابلیت‌های نظامی و افزایش قابل توجه هزینه‌های نظامی در مواجهه با افزایش قدرت چین و آزمایش‌های مکرر موشکی کره‌شمالی اعلام کرد.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
سفر معلولان به کیش برای ارزیابی شرایط سفر،تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد، برگزاری اولین نشست خبری معاون میراث فرهنگی پس از یک سال از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
سفر معلولان به کیش برای ارزیابی شرایط سفر،تصحیح اشتباه وزیر اقتصاد، برگزاری اولین نشست خبری معاون میراث فرهنگی پس از یک سال از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
«محمدعلی محلاتی» معروف به سیاح در ۲۳سالگی، سفرِ ۱۸ ساله خود به دور دنیا (اقصی نقاط اروپا و آمریکای شمالی و همچنین کشور‌های شرق ازجمله ژاپن و هندوستان) را آغاز کرد. او جهانگرد معروف و نخستین ایرانی بود که پا به خاک قاره آمریکا گذاشت و به همین دلیل به حاجی سیاح معروف شد.
بعد از اولین پیروزی سریک در رقابت های لیگ برتر والیبال زنان سردار آزمون که مالک این تیم است به اعضای تیمش پاداش داده است.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این کمیسیون به زاهدان خبر داد و درباره تعداد بازداشتی ها در ناآرامی‌های اخیر گفت: با توجه به اینکه اکثرا اولین بار بود که در صحنه حضور داشتند، آن‌ها با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند.
عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای در توئیتی نوشت: رئیسی برای اولین بار از محیط گلخانه‌ای که یک تیم سیاسی خاص، پنج سال است برایش ساخته، خارج شده و ناگهان در محیطی باز، با خبرنگاران و رسانه‌ها مواجه میشود.
دانشجوی دختر دانشگاه علامه طباطبایی از ماجرای آزادی دو زندانی با هزینه سفر اربعینش می گوید.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در اولین سفر استانی به خوزستان و مرکز آب و فاضلاب رفتم، همه گفتند برنامه چند ساله داریم، گفتم اصلا نباید این‌طور باشد و باید یک ساله به نتیجه برسید.
تیم نوجوانان که برای انجام بازی های دوستانه به تاشکند سفر کرده است در اولین بازی دوستانه مقابل ازبکستان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اقدامات رئیس جمهور تاجیکستان در گسترش زبان فارسی تقدیر و با اشاره به اولین سفر خارجی آقای رئیسی به تاجیکستان تأکید کردند: انجام این سفر نشان‌دهنده اهتمام دولت برای گسترش روابط با تاجیکستان است و در یک‌سال گذشته نیز سطح روابط افزایش یافته است اما با نقطه مطلوب بسیار فاصله دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ