اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که از ابتدای ماه آگوست تا پایان ماه ژانویه سال آینده روزانه معادل ۲۳.۸ میلیون دلار یوآن چین به بازار ارز این کشور تزریق خواهد کرد.
دولت روسیه اعلام کرد که بانک جی پی مورگان آمریکا این هفته انجام تراکنش‌های پرداخت برای بانک کشاورزی روسیه را متوقف کرده است.
بانک روسیه اعلام کرد که میزان ذخایر بین‌المللی این کشور در ماه ژوئن نزول کرده است.
بانک مرکزی ایتالیا اعلام کرد که بخش دیگری از دارایی‌های روسیه را مسدود کرده است.
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
رئیس کل بانک مرکزی روسیه در سفر چند روزه خود به تهران قصد دارد مذاکرات دوجانبه‌ای با رئیس کل بانک مرکزی ایران درباره توافقات و مذاکرات انجام‌شده‌ی یک‌سال اخیر داشته باشد و از سوی دیگر روسیه در این اجلاس عضو ناظر است.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه فردا به تهران می‌آید تا ضمن شرکت در اجلاس اتحادیه پایاپای آسیایی، مذاکراتی درباره اسناد و توافقات امضاء شده با مسئولان بانک مرکزی ایران داشته باشد.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه قرار است به ایران سفر کند و مذاکراتی درباره توافق‌های پولی و بانکی با مقامات کشورمان انجام خواهد داد.
معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: بانک VTB به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه در حال افتتاح دفتر نمایندگی در تهران است و شعب دو بانک ایرانی در روسیه نیز افتتاح می‌شود.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از افتتاح نمایندگی اولین بانک روسیه در ایران خبر داد.
براساس داده‌های بانک جهانی، روسیه در سال ۲۰۲۲ به جمع ۱۰ اقتصاد برتر جهان بازگشت.
بانک روسیه نرخ بهره اصلی را بدون تغییر در ۷.۵۰ درصد باقی گذاشت.
بانک روسی «اسبربانک» (Sberbank) رقیب چت جی پی تی به نام «گیگاچت» را ارائه کرده است. این فناوری در حال حاضر در وضعیت آزمایشی است و افراد با استفاده از دعوتنامه می توانند از آن استفاده کنند.
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: با اتصال سامانه‌های بانکی ایران و روسیه از سوئیفت بی نیاز می‌شویم.
رییس کل پیشین بانک مرکزی در توییتر نوشت: یادتان هست روایتم از دیدار با رئیس بانک مرکزی روسیه که شرطش برای همکاری با ایران را پیوستن به FATF خواند؟ دو هفته قبل، از ارتباط با بانک‌های روسی خبر داده و گفتند: «دیدید زبان دنیا را بلد نیستید» نه، شما بلدید.
تیم های بانک شهر ایران و پادوبنی روسیه در دور دوم رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان به پیروزی رسیدند.
ایران و روسیه به صورت رسمی وارد توافقی شده‌اند تا سیستم‌های پرداخت بین بانکی خود را به یکدیگر متصل کنند و 158 بانک دو کشور در این پروژه به یکدیگر متصل خواهند شد.
بانک روسیه استفاده آزمایشی از ارزهای دیجیتال برای پرداخت های بین المللی را دنبال می کند.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه اعلام کرده است که از توسعه دارایی‌های دیجیتال استقبال می‌کند.
تیم کشتی آزاد بانک شهر برای حضور مقتدرانه در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر با ۲ کشتی‌گیر عنواندار روس قرارداد بست.
تیم کشتی آزاد بانک شهر برای حضور مقتدرانه در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر با ۲ کشتی‌گیر عنواندار روس قرارداد بست.
اسبربانک روسیه اعلام کرد که دفتر تامین مالی اسلامی در کازان، پایتخت تاتارستان افتتاح می‌کند.
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که این کشور می‌خواهد برای روز مبادا ارز چند کشور دوست را ذخیره کند.
دولت هنوز زمان دقیق واریز یارانه نقدی تیرماه ۱۴۰۱ را اعلام نکرده است، اما بررسی ما نشان می‌دهد که دولت در ماه های اخیر، بیستم هر ماه یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که حدود سه هفته دیگر دولت برای واریز یارانه مرحله ۱۳۷ دست به کار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ