رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از افتتاح نمایندگی اولین بانک روسیه در ایران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه در اظهاراتی تاکید کرد که این رژیم اجازه افتتاح دفتر نمایندگی عربستان در اراضی تحت اشغال این رژیم را نخواهد داد.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
پروژه خط ریلی فولاد شهریار روز 31 خرداد ماه جاری با حضور مقام های گروه مالی گردشگری، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقام های استان آذربایجان شرقی به طور رسمی افتتاح می شود.
اردبیل- نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا مهرماه مدرسه دارالفنون در شهر اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.
معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: بانک VTB به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه در حال افتتاح دفتر نمایندگی در تهران است و شعب دو بانک ایرانی در روسیه نیز افتتاح می‌شود.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از افتتاح اولین نمایندگی یک بانک روسی در ایران خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح احداث غرفه های عرضه مستقیم محصولات پروتئینی در مجموعه سردخانه ای شباهنگ در جنوب تهران بازدید کردند.
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان، گفت: قرار است در این سفر پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی دو کوهه با هدف تامین بخشی از تقاضای شبکه سراسری برق افتتاح شود.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین با بیان اینکه اجرایی شدن توافقات به همت و عزم جدی فعالان اقتصادی مربوط می‌شود، گفت: از اواخر بهار امسال افتتاح چهار دفتر نمایندگی ایران در چین برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در بازار‌های هدف در کشور چین برگزاری نمایشگاه برای معرفی و عرضه محصولات را در دستور کار قرار دهیم
نماینده مردم تبریز در مجلس افتتاح سفارت آذربایجان در تلاویو خطای بزرگ راهبردی خواند و گفت: جمهوری آذربایجان مراقب باشد در دام رژیم صهیونیستی نیفتد.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن اردبیل-میانه به عنوان خط ریلی سراسری تا شهریور ماه سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی مراسمی با حضور وزیر نیروی کابینه سیزدهم نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی پاسارگاد در جنوب شهرستان دامغان به بهره‌برداری رسید.
مشهد ـ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران گفت: یازدهمین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان چناران در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می‌شود.
با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خط تولید باک بنزین خودروهای پارس و دنا در شرکت تکلان راه‌اندازی شد.
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی به سنندج، گفت: سفر رئیس‌جمهور نشان داد امنیت همچنان برقرار است و قوم کرد پای کار نظام ایستاده‌اند.
دفتر نمایندگی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در عراق، در پایتخت این کشور افتتاح شد.
الهام علی‌اف روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: جمهوری آذربایجان بر اساس منافع ملی خود تصمیم به افتتاح یک سفارت در «اسرائیل» و یک دفتر نمایندگی در «فلسطین» گرفت.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس با اشاره به سفر احتمالی دور دوم رئیس جمهور به استان سمنان گفت: چهار پروژه اولویت دار برای افتتاح در دامغان وجود دارد.
باشگاه السد قطر یکی از تیم‌هایی است که بیشترین نماینده را در جام جهانی قطر دارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.
نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت، سفیر ایران در روسیه، نمایندگان مجلس و مدیران اتاق تعاون در روسیه افتتاح شد.
«اوزون» پلتفرم تجارت الکترونیک روسیه، دفتر نمایندگی خود را در ترکیه افتتاح می‌کند.
چهارمین سایت 5G ایرانسل در شهر تبریز، به نمایندگی از ۸۷ سایت جدید نسل پنج ایرانسل، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات افتتاح شد.
مشهد ـ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی چناران و گلبهار گفت: هم‌زمان با هفته دولت پنج واحد اقامتی در شهرستان‌های چناران و گلبهار افتتاح می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ