بانک روسیه اعلام کرد که میزان ذخایر بین‌المللی این کشور در ماه ژوئن نزول کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت بازار سرمایه هم از تعداد نمادهای منفی و هم از وضعیت ارزش معاملات به هیچ وجه خوب نیست.
در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران و اعزام ۴ تیم ارزیاب به محل حادثه خبر داد.
اکنون شاهد ریزش کوه در محور هراز هستیم و اینکه این محور مسدود می‌ماند و اینکه چه زمانی بازگشایی می‌شود باید بررسی شود.
در حالی که یک هفته از جلسه ستاد عالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبر رسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
در حالی که یک هفته از جلسه ستاد عالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبر رسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
در حالی که یک هفته از جلسه ستادعالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبررسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازیهای آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
مشهد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ریزش کوه در محدوده گردنه فخر، جاده گناباد-فردوس را مسدود کرد.
سکه امامی با کاهش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
در حالی که فعالان بازار سرمایه انتظار رشد در شاخص کل بورس را داشتند اما شاخص به صورت غیرمنتظره ریزش سنگینی را تجربه کرد.
این حادثه ۳ فوتی داشت که نجاتگران هلال احمر طی تلاش۴ ساعته هر سه نفر فوتی حادثه را رهاسازی و تحویل مراجع ذی صلاح دادند.
بر اثر ریزش یک پل جاده ای در حال ساخت در پایتخت تایلند حداقل دو نفر کشته شدند.
۴۷۸ نماد بورسی هم اکنون قرمز هستند که به هیچ وجه شرایط خوبی نیست.
افزایش قیمت خوراک به ۷ هزار تومان به صورت محرمانه به شرکت‌های پتروشیمی ابلاغ شد؛ کارشناسان پتروشیمی می‌گویند با اجرای این مصوبه سهام شرکت‌ها ۱۰۰ میلیارد ریزش کرده و ۵۲ همت خسارت به صنایع وارد می‌شود.
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش بیش از ۱۸ هزار واحدی مواجه شده و بیشتر نمادهای بازار در وضعیت منفی قرار گرفتند.
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار به دلیل افزایش ارزش دلار و اظهارات تندرو مقامات فدرال رزرو، به سمت بزرگ‌ترین کاهش هفتگی خود در بیش از چهار ماه گذشته رفت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
بهارستان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ریزش آوار در گلستان تاکنون چهار مصدوم داشته است.
از صبح امروز دور جدیدی از ریزش سکه و طلا آغاز شده و سکه امامی به قیمت ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت طلا امروز(پنجشنبه) با توجه به افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا و تقویت دلار، به پایین‌ترین حد در سه ماه گذشته رسید.
پروژه استفاده از نرمه و گندله های ریز دانه بخش اولیه پخت و غبارهای گرفته شده از سیستم فیلتراسیون هوای داغ حاصل از مکش و دمش فنهای پروسس و باز یافت مجدد آنها به چرخه تولید با موفقیت انجام شد.
دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی راهکارهای پیشرفت و تحول صنعت مس در ایران، بر برنامه ریزی برای تحقق درآمد 10 میلیارد دلاری از صنعت مس با توجه به رتبه پنجم ایران از ذخایر مس دنیا تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ