تفاهم نامه تولید مشترک خودرو در ونزوئلا با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و وزیر حمل و نقل کشور ونزوئلا به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع جمهوری بلاروس با وزیر دفاع ایران دیدار و گفتگو کرد و تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع ایران و بلاروس امضا شد.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد کل کشور با حضور وزیر نیرو و رئیس سازمان ثبت اسناد به امضا رسید.
نخست وزیر عراق که در مصر به سر می برد اعلام کرد که یازده تفاهم‌نامه در نقشه راه روابط عراق و مصر امضا شد.
در جریان سفر پادشاه عمان به کشورمان، تفاهم نامه مشترک همکاری ایران خودرو با عمان در زمینه صادرات و فعال سازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در حضور سرپرست وزارت صمت ایران و وزیر صنعت، تجارت و سرمایه‌گذاری عمان به امضا رسید.
وزیر داخله اقلیم کردستان عراق بار دیگر بر پایبندی به تفاهم‌نامه امنیتی امضا شده با ایران درباره امنیت مرزها تاکید کرد.
مراسم امضای تفاهم نامه همکاری حقوقی و قضائی امروز با حضور امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران و ژنرال تولام وزیر امنیت ویتنام برگزار شد.
با امضای تفاهم نامه بین وزیر ارتباطات و سرپرست وزارت آموزش و پرورش تا ۲ سال آینده تمام مدارس شهری کشور به شبکه فیبرنوری متصل می‌شوند.
در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای ایران و عمان؛ تفاهم نامه همکاری جهت راه‌اندازی سرویس های فناوری اطلاعات و پستی بین دو کشور ایران و عمان امضا شد.
در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای ایران و عمان؛ تفاهم نامه همکاری جهت راه اندازی سرویس مالی و پستی بین دو کشور ایران و عمان امضا شد.
وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان برای امضای تفاهمنامه سرمایه گذاری مشترک و موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دو کشور به توافق رسیدند.
هیأتی از تهران در سفر دو روزه به روسیه با معاون وزیر ساخت و ساز فدراسیون روسیه تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه گردشگری امضا کردند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر آموزش و پرورش در زمینه آموزش‌های رسمی بخش فرهنگی و هنری در هنرستان‌ها و آموزشگاه‌های مهارتی کشور یک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
وزیر نفت گفت:از امضای توافق‌نامه‌ های نفتی، پالایشی و پتروشیمی بین ایران و عمان خبرداد.
وزیر راه و شهرسازی با امضای تفاهم نامه همکاری با مدیر عامل بانک ملی برای پرداخت تسهیلات ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در سراسر کشور تفاهم کردند.
تفاهم نامه حج تمتع ۱۴۰۲ برای اعزام حجاج کشورمان میان رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.
تفاهم‌نامه فی‌مابین بانک مرکزی و وزارت صمت ظهر امروز در مراسمی با حضور صالح‌آبادی رئیس‌کل بانک مرکزی و فاطمی امین وزیر صمت در ساختمان بانک مرکزی امضا می شود.
وزیر جهاد کشاورزی ایران و معاون نخست‌ وزیر و وزیر تجارت قزاقستان تفاهم‌نامه همکاری در زمینه کشاورزی، تجارت، صنایع ، لجستیک و ترابری و تبادل فناوری بین دو کشور را امضا کردند.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و وزیر حمل و نقل کشور ونزوئلا تفاهم نامه تولید مشترک خودرو در ونزوئلا به امضا رسید.
تفاهم‌نامه‌ای میان معاون گردشگری و معاون وزیر راه در راستای تقویت هماهنگی‌ در نحوه صدور مجوز و واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط و توافقنامه دیگری با وزارت راه امضا شد.
مشهد ـ با حضور وزیر کشور تفاهم‌نامه خرید و سرمایه‌گذاری ۹۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهرداری مشهد و یک گروه خودروسازی امضا شد.
یوسف نوری با بیان اینکه راهپیمایی اربعین ان شاء الله زمینه ساز ظهور است، گفت: ان شاء الله با رئیس جامعه مداحان کشور تفاهمنامه ای ببندید آموزش مداحی به 400 نفری که در این گردهمایی حضور دارند را به صورت مجازی و حضوری شروع کنید و این عزیزان در کل کشور نیرو تربیت کنند.
معاون وزیر صمت گفت: با حضور در نمایشگاه خودروی روسیه توانستیم ۷۰۰ میلیون یورو تفاهم‌نامه را به امضا برسانیم که تا به نتیجه رسیدن آنها را پیگیری خواهیم کرد.
وعده راه اندازی بازارچه صنایع دستی، قول استفاده از ظرفیت کروز در جام جهانی قطر، ایجاد پایگاه ملی شهرری و امضای دو تفاهمنامه از جمله برنامه های وزیر میراث فرهنگی در سفر به شهرری بود.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی از امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان‌های مردم نهاد برای حمایت از کشاورزان جوان روستایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ