وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان برای امضای تفاهمنامه سرمایه گذاری مشترک و موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دو کشور به توافق رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری های مشترک بین این دو نهاد ورزشی را فراهم کرد.
تفاهم نامه سه جانبه میان وزارت آموزش و پرورش، مجمع خیرین و سازمان نظام پزشکی کشور به منظور هم افزایی و همگرایی در فعالیت‌های خیر خواهانه منعقد شد.
تفاهمنامه همکاری سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه دومین جشنواره ملی «من فناوری هسته‌ای هستم» با حضور اعضای کابینه دولت سیزدهم به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون هنری حوزه هنری و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد.
رئیس فدراسیون فوتبال از تلاش برای امضای یک تفاهمنامه «مهم» با عربستان خبر داد و گفت: شورای امنیت ملی ورود زنان به ورزشگاه را تصویب کرده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، قدم موثری در تثبیت مالکیت وزارت نیرو بر حریم‌های کیفی و کمی و بستر رودخانه برداشته می‌شود.
تفاهم‌نامه همکاری دفتر توسعه سرمایه گذاری اقتصاد تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف حمایت از تأسیس صندوق تعاونی‌های سرمایه‌گذاری ریسک پذیر منعقد و امضاء شد.
رئیس هیأت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: به موجب یک تفاهمنامه، شرکت سنگ آهن مرکزی می‌تواند از منابع صندوق به عنوان سرمایه اهرمی برای پروژه‌های محیط زیستی خود استفاده کند.
امضای تفاهم نامه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان
در حاشیه رقابت‌های جهانی باکو، تفاهمنامه همکاری میان ۲ فدراسیون تکواندو ایران و هند به امضا رسید.
در جریان سفر پادشاه عمان به کشورمان، تفاهم نامه مشترک همکاری ایران خودرو با عمان در زمینه صادرات و فعال سازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در حضور سرپرست وزارت صمت ایران و وزیر صنعت، تجارت و سرمایه‌گذاری عمان به امضا رسید.
مدیرکل امور بیمه‌ای بیمه مرکزی گفت: امروز تفاهم نامه مشترک بیمه‌ای بین ایران و سوریه امضا می‌شود
شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه به منظور افزایش عمق ساخت داخل تفاهم‌نامه همکاری با شرکت قطعه گستر را با حضور مدیر عامل شرکت مس منعقد کرد.
مدیران عامل راه‌آهن ایران و عراق ضمن بازدید از راه‌آهن شلمچه_بصره از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه ریلی قرار گرفتند.
شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخابرات ایران به‌منظور تأمین ارتباط پایدار و امن روی زیرساخت‌های شبکه سوخت‌رسانی کشور، تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.
تفاهم نامه همکاری بین روسای فدراسیون وزنه برداری و ملی ورزش‌های دانشگاهی به امضا رسید.
هیأتی از تهران در سفر دو روزه به روسیه با معاون وزیر ساخت و ساز فدراسیون روسیه تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه گردشگری امضا کردند.
شرکت سنگ آهن مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با هدف ایجاد و توانمند سازی پارک علم و فناوری در دانشگاه بافق تفاهم نامه مشترک امضا کردند.
تفاهم نامه همکاری شرکت دارویی برکت و سرمایه گذاری دارویی تأمین به منظور حمایت از صادرات داروی ایرانی، امضا شد.
تفاهم‌نامه‌ای میان معاون گردشگری و معاون وزیر راه در راستای تقویت هماهنگی‌ در نحوه صدور مجوز و واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط و توافقنامه دیگری با وزارت راه امضا شد.
معاونت گردشگری و شرکت فرودگاه‌ها برای ایجاد زمینه همکاری و بهره‌مندی ازظرفیت‌های ملی و بین‌المللی کشور و توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اراضی متعلق به شرکت فرودگاه‌ تفاهمنامه امضا کردند.
تفاهم‌نامه خرید و سرمایه‌گذاری ۹۰۸ دستگاه اتوبوس بین گروه خودروسازی بهمن و شهرداری مشهد با حضور وزیر کشور به امضای طرفین رسید.
مشهد ـ با حضور وزیر کشور تفاهم‌نامه خرید و سرمایه‌گذاری ۹۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهرداری مشهد و یک گروه خودروسازی امضا شد.
تفاهم‌نامه همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، بانک رفاه کارگران و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف اجرای مصوبه ستاد ملی زن و خانواده با موضوع تسهیل ضمانت وام اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار، امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ