نخست وزیر عراق که در مصر به سر می برد اعلام کرد که یازده تفاهم‌نامه در نقشه راه روابط عراق و مصر امضا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان و فرانسه برای ساخت مجموعه‌ای از تأسیسات پتروشیمی یک قرارداد ۱۱ میلیارد دلاری امضا کردند.
شرکت نفت عربستان سعودی (آرامکو) و شرکت فرانسوی «توتال» در بیانیه‌ای مشترک خبر از امضای توافقی ۱۱ میلیارد دلاری دادند.
بوگاتی رزیدنس دارای ۱۷۱ عمارت و ۱۱ پنت هاوس خواهد بود که همگی دارای طراحی‌های داخلی و چیدمان‌های معماری منحصر به فرد هستند. اولین امکانات اقامتی بوگاتی در جهان شامل ساحل الهام گرفته از ریویرا، استخر خصوصی، جکوزی اسپا، باشگاه بدنسازی، میز سرآشپز، خدمتکار خصوصی، و باشگاه اعضای خصوصی است.
سفر دو روزه رئیس جمهور به اندونزی منجر به امضای ۱۱ سند همکاری بین دو کشور شد و علاوه‌ بر آن می‌تواند فرصتی جهت تعمیق روابط میان سازمان منطقه‌ای آسه‌آن و کشورمان باشد.
مراسم امضای اسناد و تفاهمنامه‌های همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و اندونزی برگزار شد و مقامات دو کشور ۱۱ سند همکاری امضا کردند.
گردان‌های (سرایا) القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که در حملات پنج روزه دشمن صهیونیستی به غزه ۱۱ نفر از فرماندهان و مجاهدان این گردان‌ها به شهادت رسیدند.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تجارت غیرنفتی ایران با اعضای شانگهای به بیش از ۳۸.۸ میلیارد دلار رسید.
زهرا، ۱۴ ساله؛ دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان عترت شهر دبیران در شهرستان زرین دشت استان فارس بود، دختری که ۱۱ اسفند سال گذشته به مدرسه رفت و هرگز به خانه بازنگشت و از آن روز تاکنون، چشم‌های اشکبار پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده، به در دوخته شده است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند.
سردسته این باند حرفه‌ای، یک مرد سابقه‌دار است که بار‌ها به جرم‌های مختلف به زندان رفته است. او آخرین بار وقتی از زندان آزاد شد می‌خواست خودش رئیس باشد و به بقیه دستور بدهد. برای همین دزدان را دور خودش جمع و خلاف‌ها را یکی‌یکی لیست کرد و نقشه‌هایشان را به اجرا درآورد. او برای اینکه سهم اعضای گروهش را درست‌ودقیق پرداخت کند، وظیفه هرکدام از اعضا و نحوه خلافکاری‌هایشان را در یک دفترچه ثبت کرده بود
خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، ظهر یکشنبه، ۱۱ دیماه با مقام معظم رهبری دیدار و گفتگو کردند.
اعضای هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک با رای خود ترکیب جدید هیات رئیسه و هیات اجرائی این کمیته را مشخص کردند.
ترکیب تیم‌های ملی غنا و اروگوئه در آخرین مسابقه مرحله گروهی مشخص شد.
معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.
پس از حدود ۱۱ سال در ۱۶ مهر ۱۳۸۷ برج میلاد در مراسمی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران با شعار «آسمان نزدیک است» افتتاح و در آن به روی مردم گشوده شد.
رشت- فرمانده نیروی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان املش خبر داد.
سخنگوی گمرک از رشد ۳۱ درصدی تجارت غیر نفتی کشورمان با ۱۱ کشور عضو سازمان همکاری شانگهای در ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد.
سخنگوی گمرک از رشد ۳۱ درصدی تجارت غیر نفتی کشورمان با ۱۱ کشور عضو سازمان همکاری شانگهای در ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد.
به تازگی نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد چند روز قبل از هک، این مسئله اطلاع داده شده بود، بگونه‌ای در این نامه که به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و به امضای محمدرضا زارع علی مدیرکل سابق امورمالی شهرداری تهران رسیده، به حراست شهرداری اطلاع داده شده که برخی از نیرو‌های شهرداری گفته‌اند که اخیرا بر روی سیستم هایشان پیامی مبنی بر اینکه «سیستم شما توسط فرد دیگری در دسترس می‌باشد. دستور فرمایید با توجه به اهمیت موضوع و به حداقل رساندن هرگونه تهدید، سوء استفاده احتمالی و آسیب پذیری خارجی و داخلی این موضوع بررسی شود» عنوان می‌شود.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.
روز سوم شهریور سال ۱۴۰۰ مجلس یازدهم به همه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به جز وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد داد و رسما کابینه دولت شکل گرفت. از آن روز بیش از ۱۱ ماه از مسئولیت وزرا گذشته است.
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
خیزش گرد و خاک و بارش پراکنده در برخی نقاط کشور
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ