وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر آموزش و پرورش در زمینه آموزش‌های رسمی بخش فرهنگی و هنری در هنرستان‌ها و آموزشگاه‌های مهارتی کشور یک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این واکنش پپ گواردیولا به گل زیبای خولین آلوارز در دیدار مقابل نیوکسل است.
نمایندگان وزن ۵۶- کیلوگرم پسران ایران در رده های نوجوانان و جوانان به مدال طلا و نقره مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافت.
تفاهم‌نامه تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال میان صندوق نوآوری و شکوفایی و یک بانک منعقد شد.
تفاهم‌نامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و یک بانک به منظور تسهیل ضمانت شرکت‌های دانش‌بنیان در انتشار صکوک نوآوری در بازار سرمایه منعقد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال از تلاش برای امضای یک تفاهمنامه «مهم» با عربستان خبر داد و گفت: شورای امنیت ملی ورود زنان به ورزشگاه را تصویب کرده است.
گزارشات حاکی از آن است که عراق و قطر یک تفاهم‌نامه برای ساخت یک پالایشگاه با ظرفیت پالایش ۱۵۰ هزار بشکه در روز را به امضا رساندند.
رئیس هیأت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: به موجب یک تفاهمنامه، شرکت سنگ آهن مرکزی می‌تواند از منابع صندوق به عنوان سرمایه اهرمی برای پروژه‌های محیط زیستی خود استفاده کند.
با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و یک شرکت دانش بنیان نیازهای گلوگاهی و استراتژیک نفتی برطرف می شود.
تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق نوآوری و شکوفایی و یک شرکت صنایع پتروشیمی با هدف حمایت از توسعه زیست‌بوم شرکتی صنایع بزرگ در سال «مهار تورم و رشد تولید» منعقد شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از توسعه مناطق محروم و کم برخوردار در بخش هوایی و توجه مضاعف به ورزش‌های هوایی و هوانوردی عمومی در یک سال و نیم گذشته خبر داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، از امضای یک تفاهمنامه با سازمان امور مالیاتی برای پرداخت کمک هزینه معیشتی به بازنشستگان وزارت متبوع خبر داد.
منابع عراقی از امضای یک تفاهم نامه امنیتی میان بغداد و ریاض برای نخستین بار از سال ۱۹۸۳ میلادی، خبر دادند.
در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پویش «ایران سرسبز-ایران قوی» رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور و معاونت تولیدات امور دامی وزارت جهاد کشاورزی با هدف اجرای طرح مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر در حوزه پتروشیمی با انعقاد تفاهم‌نامه ای بین معاونت علمی و یک هلدینگ حوزه پتروشیمی راه اندازی می شود.
ناتو و اتحادیه اروپا امروز با امضای یک تفاهمنامه همکاری مشترک، بر ادامه حمایت از اوکراین تاکید کردند.
تفاهم‌نامه همکاری برای ساخت پروژه‌های مسکونی در مناطق کم برخوردار تهران، بین اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران و اداره موقوفات مروی منعقد شد.
در خلاء یک سیاست‌گذاری خارجی عمل‌گرایانه از سوی تهران، چینی با رویکردی اقتصادی محور و مبتنی بر سود حداکثری، همکاری با بازیگران عرب منطقه را بر نزدیکی به تهران ترجیح داده‌اند. امضای قرارداد گازی با قطر و اخیرا امضای تفاهم‌نامه استراتژیک با عربستان، مصداق‌های این سیاست‌گذاری است؛ لذا پیام و درس دیگر برای تهران این است که شرکت‌ها و دولت چین، حاضر به پذیرش ریسک همکاری با ایران تحت تحریم را نمی‌پذیرند و آن‌جا که منافع اقتصادی آن‌ها توجیه کند، در حوزه مسائل سیاسی نیز علیه ایران موضع خواهند گرفت
نخستین دور مذاکرات ایران و عربستان درباره حج ۱۴۰۲ به صورت وبینار انجام شد و بر این اساس، مقامات حج دو کشور تا یک ماه آینده در عربستان با یکدیگر دیدار و تفاهم‌نامه حج را امضاء می‌کنند.
از سه سال قبل تاکنون و به دنبال انعقاد تفاهمنامه حوزه‌های علمیه با وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد کل نیرو‌های مسلح، مقرر شد طلبه‌های دارای مدارک حوزوی سطح یک (معادل کاردانی و فوق دیپلم) به بالا، از طریق شرکت در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه فرهنگیان یا از طریق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی و همچنین از طریق دریافت امریه «سرباز طلبه» در تمام مدارس کشور و در تمام مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس شوند.
سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری از تبادل تفاهم‌نامه با اپراتور همراه برای اجرای پروژه توسعه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری (FTTx) در کشور خبر داد.
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و یک شرکت دانش‌بنیان به‌منظور همکاری علمی و فنی برای ساخت پیگ هوشمند، نشت‌یاب و انشعاب‌یاب خطوط لوله، تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.
براساس این گزارش، هم‌چنان مقامات بهداشتی دو کشور بر همکاری‌های مشترک در بخش‌های مختلف درمانی در افغانستان بر اساس یک تفاهم‌نامه وعده همکاری دادند.
مشهد ـ با حضور وزیر کشور تفاهم‌نامه خرید و سرمایه‌گذاری ۹۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهرداری مشهد و یک گروه خودروسازی امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ