در جریان سفر پادشاه عمان به کشورمان، تفاهم نامه مشترک همکاری ایران خودرو با عمان در زمینه صادرات و فعال سازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در حضور سرپرست وزارت صمت ایران و وزیر صنعت، تجارت و سرمایه‌گذاری عمان به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، به امضای دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول رسید.
با پیگیری‌های صورت گرفته بین دو کشور ایران و سوریه تفاهمات خوبی به امضا رسیده است.
رییس کمیته ملی المپیک و رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به منظور بزرگداشت مفاخر ورزش ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت نفت و وزارت کشور با هدف اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید سوخت حاصل از مواد زائد و استفاده از آن به‌عنوان جایگزین سوخت‌های فسیلی امضا شد.
تفاهم نامه همکاری میان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با هدف حمایت، هدایت و راهبری برنامه های ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت امضا شد.
در مراسمی با حضور مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت لبنیات پاستوریزه پاک، تفاهم نامه واگذاری چهار هزار دستگاه وانت زامیاد به این ارگان ها منعقد شد.
با حضور مسئولان آسیایی تفاهم نامه رسمی میزبانی از مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در اصفهان امضا شد.
با حضور مسئولان آسیایی تفاهم نامه رسمی میزبانی از مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در اصفهان امضا شد.
تفاهمنامه همکاری بین وزارت دفاع و وزارت آموزش و پرورش اجرایی شد.
پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش رونمایی شد.
تفاهم نامه مشترک همکاری اقتصادی ایران و عراق با محورهای حمل و نقل، تجارت، نیرو، برق، گاز، آب و تعاملات بانکی و مالی امضا شد.
سیدرضا فاطمی امین گفت: امروز بین ایران و ۱۰ کشور آفریقایی نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار قرارداد و بیش از یک میلیارد دلار تفاهم نامه در حوزه صادرات خودرو، خدمات فنی و مهندسی و ... امضا می شود.
نماینده مجلس گفت: تفاهم نامه همکاری وزارت نفت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می تواند در راستای دانش بنیان شدن صنعت نفت و گاز کشور بسیار راهگشا باشد و با کمک شرکت های دانش بنیان به سمت توسعه ی صادرات منابع نفت و گاز، فرآوری و بهبود زیرساخت ها گام برداریم و از خام فروشی فاصله بگیریم.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک صادرات، جمعی از اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد دو مجموعه، تفاهم نامه همکاری با موضوع گسترش همکاری های فی ما بین امضا شد.
تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.
دبیر انجمن قطعه سازان ایران اعلام کرد که تفاهم‌نامه‌ای برای صادرات خودرو از ایران به روسیه به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار بین دو کشور امضا شده است.
آبادان- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: با توجه به تفاهم‌نامه با کشور چین همه باید کمک کنند تا صادرات شیلات به طور مستقیم به این کشور انجام شود.
تفاهم نامه همکاری شرکت دارویی برکت و سرمایه گذاری دارویی تأمین به منظور حمایت از صادرات داروی ایرانی، امضا شد.
مدیر صادرات آسیا، اروپا، آمریکا و CIS ایران خودرو از امضای تفاهم‌نامه برای صادرات تارا و دنا پلاس در سال‌های آینده به ونزوئلا خبر داد.
افتتاح و شروع به کار طرح‌های متعدد توسعه میادین نفتی، طرح‌های گازرسانی و پتروشیمیایی و پروژه صادرات دریایی گاز مایع و انعقاد تفاهمنامه با کشور نیجریه از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی بود.
تفاهم نامه همکاری میان گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت اپتیماتک از شهر مینسک بلاروس برای صادرات سالانه ۱۵۰۰ تن قطعات ریخته‌گری منعقد شد.
در تفاهم نامه ای که به امضای معاون صادرات و اموربین الملل ایران خودرو و شرکت روسی کلوچ آوتو رسید، بعد از گذشت بیش از یک دهه توقف صادرات خودرو به روسیه محصولات سواری شرکت ایران خودرو به بازار روسیه صادر خواهد شد.
پنج میلیون نفر تا ۱۰ روز آینده رایگان بیمه می‌شوند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تیراندازی بعد از کری‌خوانی/ مرگ دو برادر در جزیره ناز/ دختری در دنیای هزار چهره!/ رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد/ ماجرای قتل موتورسوار جوان در مشهد/ کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری/ عامل ۲ جنایت مسلحانه وحشتناک اعتراف کرد/ سقوط از طبقه سوم برای پنهان کردن راز خیانت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ