وعده راه اندازی بازارچه صنایع دستی، قول استفاده از ظرفیت کروز در جام جهانی قطر، ایجاد پایگاه ملی شهرری و امضای دو تفاهمنامه از جمله برنامه های وزیر میراث فرهنگی در سفر به شهرری بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمازجمعه تهران نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران، ۸ اردیبهشت۱۴۰۲ به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: از صفات خداوند این است که پای قول و وعده خود ایستاده؛ از جمله وعده‌های خداوند این است که اگر مومنین پای دین خود ایستادگی کنند، خداوند دنیا و آخرت آن‌ها را آباد می‌کند. گفتنی است پیش از خطبه‌های نماز جمعه امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به ایراد سخنرانی پرداخت.
پاکو خمس در حاشیه تمرین امروز تراکتور اعلام کرد به هیچ وجه به هواداران این تیم وعده قهرمانی نمی‌دهد.
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار امیرعبداللهیان گفت: امنیت ایران را امنیت خود می‌دانیم و در همکاری با، جمهوری اسلامی ایران، در عرصه مبارزه با تروریسم کاملا جدی هستیم.
رونالدو می گوید که النصر به مرور زمان و با انجام بازی های مختلف پیشرفت می کند.
مدیریت باشگاه استقلال به بازیکنان و کادرفنی وعده داده که تا روز سه‌شنبه بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
رسول خطیبی وعده داد در روزهای آینده سه بازیکن سطح بالا را به جمع پیکانی ها اضافه کند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد مشکلات این تیم حل می شود و حواشی از بین می رود.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری با همتای ارمنستانی خود گفت: تهران و ایروان بر اهمیت مسیر‌های ترانزیتی تاکید دارند، آقای الهام علی‌اف اطمینان داد که به دنبال بستن مسیر تاریخی ایران و ارمنستان نخواهد بود.
آندره اونانا با انتشار پیامی بلند با هواداران اینتر خداحافظی و پیوستنش به منچستریونایتد را رسما اعلام کرد.
سیمونه اینزاگی به طرفداران اینتر قول داد یک تیم سرسخت را برای فصل آینده آماده کند.
سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، قول داد که بازیکنان این تیم در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان موهایشان را رنگ کنند.
چهره شاخص فوتبال ایران و جهان در جریان حضور در اردوی تیم ملی کاراته، به ملی‌پوشان ایران قول داد که در صورت قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، پاداش برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.
آردا گولر، بازیکن جوان فنرباغچه، تصمیم دارد با توجه به علاقه بارسلونا به رئال مادرید منتقل شود.
قول نکونام به استقلالی‌ها در مراسم معارفه
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان بعد از باخت این تیم مقابل ایران گفت: قول می دهم اگر دوباره با ایران روبرو شویم، این بار بازی کاملا متفاوتی انجام خواهیم داد.
کسانی که معتقدند هیچ راهی برای متوقف کردن تغییرات اقلیمی از طریق رشد و توسعه وجود ندارد، به نقل قول از آلبرت انیشتین علاقه دارند که «ما نمی‌توانیم مشکلات خود را با همان تفکری حل کنیم که در زمان ایجاد آن‌ها استفاده می‌کردیم». این نقل قول دو مشکل دارد: یکی اینکه هیچ مدرکی وجود ندارد که انیشتین واقعاً آن را گفته است؛ دوم اینکه تغییر طرز تفکر جهان، فرد به فرد، کاری بلندپروازانه‌تر از تغییر روش‌هایی است که جهان از طریق آن نیروی الکتریسیته خود را تولید و توزیع می‌کند.
آیت الله جوادی آملی گفت: دین ما را به وحدت دعوت کرده است و وحدت حق است و ـ خدای ناکرده ـ اگر اختلاف باشد، ارباً ارباً خواهد شد و همه آسیب می‌بینند، لذا بر ما واجب کرده است تا متّحد باشیم.
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسشريال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
در یک تغییر شدید دیگر، توییتر اعلام کرده بود که کاربران دیگر نمی‌توانند به فیس‌بوک، اینستاگرام، ماستودون و دیگر پلتفرم‌هایی که شرکت آن‌ها را «ممنوع» توصیف می‌کند، پیوند بزنند. اما این اقدام آنقدر انتقادات فوری را به همراه داشت، حتی از سوی مدافعان گذشته مالک میلیاردر جدید توییتر، که ماسک قول داد بدون نظرسنجی آنلاین از کاربران، دیگر تغییر عمده‌ای در سیاست‌های توییتر ایجاد نکند.
ما خانواده ایران بزرگ هستیم. در یک خانواده ممکن است تنش ایجاد شود. هر خانواده کمبود دارد و همه می‌دانیم مشکلاتی هست.  اما اعضای خانواده مشکلات را در بیرون نشان نمی‌دهند
یک کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه با متوقف شدن پروژه‌های انبوه‌سازی بخش خصوصی، عملا ساخت و ساز مسکن در کشور وارد رکود سنگینی شده است، اضافه کرد: دولت نیز با توجه به این که قول داده بود سالی یک میلیون مسکن بسازد، عملاً تاکنون با گذشت یک سال از عمر دولت هیچگونه اقدام عملی برای ساختن این واحد‌ها انجام نداده که این موضوع بخواهد رونقی در بخش ساخت و ساز کشور ایجاد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ