تورم افسارگسیخته در آرژانتین باعث شده مردم این کشور در اعتراض به دولت اقدام به برپایی نمایشگاه مبادله لباس‌های خود با مواد غذایی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: تورم امسال به کانال ۳۰ درصد می‌رسد.
سخنگوی دولت در نشست سیاسی دانشجویان طرح ولایت در دانشگاه شهید بهشتی گفت: هر کسی گفته شاخص‌ها نشان می‌دهد افزایش تورم خواهیم داشت یا اقتصاد بلد نیست یا دروغگوست.
به اعتقاد نیلی، نرخ تورم ۵۰ درصد نقطه‌گذار به نظر می‌رسد و سیاست‌گذار فعلا قدرت انتخاب کاهش نرخ از این نقطه به سطوح ۲۰ درصد را دارد. در صورت خطا محاسباتی این ریسک وجود دارد که نرخ تورم از سطح ۵۰ درصد به کانال‌های بالاتر صعود کند.
نیلی اعتقاد دارد: نحوه مقابله با تورم ذی نفعان بالا رفتن نرخ تورم را گسترده کرده، و کار به جایی رسیده که اگر کسی در وضعیت کنونی اقتصاد اوضاعش بهبود یابد، سوار بر تورم است. راه دیگری به غیر از تورم در وضعیت کنونی برای متمول و ثروتمند شدن افراد وجود ندارد.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در در شهرهای مختلف با نقش پردازی های شیادانه خود را به عوان سردار به سوژه هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد سازی به بهانه ازدواج ، فروش حواله خودرو، دریافت وام زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.
برخی افراد ادعا دارند که تبلیغاتی را دیده‌اند که تور غذا رسانی به خرس‌ها در کوه‌های سبلان برگزار شده است. در این فیلم نان خشک را جلوی خرس‌ها ریخته و گردشگران فیلم میگیرند! غذارسانی به حیوانات درون شهر کار اشتباهی است، اما غذا دادن به حیات وحش و طبیعت اشتباهی به مراتب بزرگتر است. باید دید چه کسانی این تورها را برگزار می‌کنند و آیا مجوز برگزاری این تورها را دارند؟
این پرواز متعلق به شرکت «ایران ایر تور» بود که رای ساعت ۱۴:۳۰ کیش را به مقصد تبریز ترک کرد اما نیمه راه مجبور به بازگشت به جزیره شد.‌
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس در حالی برگزار می‌شود که برخی اتفاقات در حاشیه آن، باعث رقم خوردن مشکلاتی برای رکابزنان کشورهای مختلف شده است. اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه باعث شده است تا مردمی که در مسیر حرکت دوچرخه‌سواران قرار دارند، دست به اقداماتی بزنند که مشکلاتی برای آنها ایجاد شود. همچنین تصاویری از دوچرخه‌های رکابزنانی همچون الکسی لوتسنکو منتشر شده است که به وسیله میخ‌های پخش شده در جاده، پنچر شده‌اند. منبع: آخرین خبر
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
دکتر افشین دوست محمدی، جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه با تاکید بر اینکه فشار خون بالایی که ناگهانی بروز کند یا برای طولانی مدت تداوم داشته باشد و همراه با تصلب شرائین در فرد باشد می‌تواند تهدیدی جدی برای بینایی محسوب شود، می‌افزاید: در چنین شرایطی خطر بروز خونریزی داخل چشم، بسته شدن عروق شبکیه و و تورم عصب بینایی و در نهایت کاهش بینایی بیمار شود؛ بنابراین خیلی مهمه که ما فشار خون بالا را جدی بگیریم.
قالیباف گفت: تورم محصول رشد نقدینگی است و از ناترازی عملیاتی بودجه و ناترازی بانک‌ها نشئت می‌گیرد. این روشن است. نتیجه آن سلطه مالی بر سلطه پولی می‌شود. به معنای دیگر، انهدام همه تولید در کشور و ایجاد سوداگری‌ای که در پیش چشمان ماست. تا درباره این مسائل تصمیم نگیریم و آن‌ها را شفاف در برنامه هفتم تبدیل به قانون نکنیم و پای آن نایستیم، همین آش و کاسه‌ای که امروز هست در اقتصاد نابسامانمان ادامه خواهد داشت.
محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی دیروز مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: و ما ادارک گرانی! و ما ادارک تورم! و ما ادارک بی‌پولی. حقوق و مزایای من و شما نمی‌گذارد، ما گرانی و بی‌پولی را درک کنیم، فکری بردارید که برنمی‌دارید، نه اینکه نخواهید، مشکل اصلی آن نظارت است که به آن نمی پردازید.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
آیت الله علوی بروجردی گفت: اصلا بانک‌ها غیراسلامی نبود که ما بیاییم اسلامی اش کنیم، بانک از اول مشکل نداشته است. اصلا ورود ما به عنوان اسلامی کردن اشتباه بوده است.
یک کارگر خوزستانی به مخبر گفت: اگر نمی‌توانید استعفا دهید. تجربه نشان داده شما نمی‌توانید تورم را پایین بیاورید.
دنیامالی گفت: ما الان تمام فشار‌ها را روی مالیات می‌گذاریم. مالیات زمانی است که شما رونق اقتصادی داشته باشید. وقتی که تورم است و کشور با رکود مواجه است چرا ما اینقدر با مالیات بر مردم فشار وارد می‌کنیم؟
مجری برنامه ثریا از برنامه اقتصادی دولت انتقاد کرد و گفت: به پیش بینی و تذکر‌ها درباره مهار بانک‌ها برای خلق پول و نقدینگی که نتیجه آن تورم و گرانی است توجه نکردند. دولت مدعی است رشد ۴۳ درصدی خلق پول را به ۳۸ درصد رسانده اند که رقم بسیار کمی است و تاثیری ندارد. برخی از بانک‌های خصوصی بدلیل بنگاه داری و مال سازی، افزایش تورم و گرانی مسکن و ارز به نفع آن‌ها است. /منیع: خبرگزاری دانشجو
یک بازی بسکتبال در لیگ دسته دوم پورتوریکو، به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم پایان یافت. در آخرین لحظات پایان بازی خاویر تورس بازیکن آجونتاس به صورت یکی از بازیکنان سالیناس مشت زد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را رد و بدل می‌کردند، هواداران به سرعت به زمین هجوم می‌بردند.
لیونل مسی هنگام شروع مصاحبه خود با شبکه TyC Sports خطاب به واوت وگهورست بازیکن تیم ملی هلند گفت: «به چی نگاه می‌کنی احمق؟! آره با خود توام، از اینجا دور شو احمق...»
بیرون زدگی چشم زمانی به وجود می‌آید که یک یا هر دو چشم به علت برخی از انواع ضایعات و اختلالات چشمی از قبیل تورم عضلات شرقی و بافت‌های پشت چشم از درون کاسه چشم بیرون بیاید.
فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
رئیس جمهور آمریکا گفت که تورم در حال حاضر به دلیل جنگ در عراق، تأثیر آن بر نفت و آنچه روسیه انجام می‌دهد، یک مشکل جهانی است.
اتفاق هایی که شاید فقط در ایران می‌افتد؛ چسباندن تور به تیر دروازه با چسب نواری!
لیدیا تورپ، سناتور استرالیایی که از تبار بومیان این کشور پیش از ورود مهاجران اروپایی است، هنگام سوگند در پارلمان استرالیا ملکه الیزابت دوم را «استعمارگر» خواند. رئیس سنا در واکنش روند سوگند این نماینده عضو حزب سبز را متوقف کرد و از او خواست دوباره به ملکه الیزابت دوم سوگند وفاداری بخورد. خانم تورپ بعد از آن که هفته گذشته در مراسم سوگند دسته‌جمعی سناتور‌ها شرکت نکرد، امروز در پارلمان به تنهایی سوگند خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ