لیونل مسی هنگام شروع مصاحبه خود با شبکه TyC Sports خطاب به واوت وگهورست بازیکن تیم ملی هلند گفت: «به چی نگاه می‌کنی احمق؟! آره با خود توام، از اینجا دور شو احمق...»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شباهت عجیب گل مسی در پاریس و اینتر میامی‌ را ببینید.
علی پروین در گفت‌وگویی در تجمجید از لیونل مسی گفت: بعد از مرگ مسی باید مغزش را در بیاورند و روی آن تحقیق کنند ببینند داخلش چه چیزی است.
با رای کاربران وب‌سایت یوفا گل لیونل مسی مقابل بنفیکا به عنوان بهترین گل فصل ۲۰۲۲/۲۳ لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
تیم ملی آرژانتین در یک بازی دوستانه در شهر پکن، پایتخت کشور چین به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در جریان این دیدار یک هوادار چینی برای رساندن خودش به لیونل مسی از میان تماشاگران از روی سکو‌ها وارد زمین چمن شد و در نهایت هم موفق شد خودش را به لیونل مسی و همچنین امیلیانو مارتینز برساند. اما نحوه خروج او از زمین جالب نبود. نیرو‌های امنیتی ورزشگاه از دست‌ها و پا‌های او گرفتند و او را به بیرون زمین بردند.
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
لیونل مسی ۳۵ ساله روز سه شنبه به دلیل این که بدون اجازه باشگاه به عربستان سعودی سفر کرد، دو هفته محروم شد.
۱۸ سال پیش در چنین روزی، لیونل مسی اولین گل از ۶۷۲ گلش برای بارسلونا را روی پاس دیدنی رونالدینیو به ثمر رساند.
لحظه در آغوش گرفتن کریستین رونالدو و لیونل مسی در ورزشگاه عربستان پس از یک دهه تاریخ ساز شدن.
مجسمه لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین طی مراسمی در مقر کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در شهر لوکه پاراگوئه رونمایی شد.
یک ماه از قهرمانی آرژانتین در قطر می‌گذرد. ستاره آلبی سلسته در این رقابت‌ها مسی بود. به‌همین خاطر هر کسی به شکلی قدردانی خود را از مهاجم آرژانتینی نشان می‌دهد. کشاورز اهل کوردوبا در زمینش چهره مسی را به تصویر کشید. او با بهره‌گیری از یک الگو به شکلی بذرپاشی کرد که چهره ستاره آرژانتینی در زمینش نقش ببند. ماکسیمیلیانو اسپیناتسه آن را به مهاجم تیم ملی کشورش تقدیم کرد و گفت: برای مسی که شکست‌ناپذیر است.
لیونل مسی یک ماه پس از قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین در پستی اینستاگرامی درباره احساس خود نوشت.
پنجشنبه شب در بازی دوستانه بین پاری‌سن‌ژرمن و منتخب فوتبال عربستان، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو رقیب قدیمی دنیای فوتبال شاید برای آخرین بار مقابل یکدیگر قرار گیرند. حالا در انیمیشنی این تقابل به تصویر کشیده شده است./خبرآنلاین
به مناسبت قهرمانی تیم آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، یک هنرمند کلمبیایی بزرگترین پیراهن بادی جهان را به افتخار لیونل مسی تولید کرده است.
بی محلی مسی به نصرت، سرآشپز معروف ترک در جشن قهرمانی آرژانتین باعث واکنش‌های زیادی شده است.
لیونل مسی و دیگر بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی به کشورشان بازگشتند. لیونل مسی در حالی که جام قهرمانی را در دست گرفته بود از هواپیما خارج شد. آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پس از تساوی مهیج ۳-۳ در طول ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی فرانسه را شکست داد و قهرمان جهان شد.
ویدئویی از مسی و امباپه پس از پایان جام جهانی قطر منتشر شده که تاکید کرد رابطه این دو ستاره همچنان فوق العاده است.
در نیمه دوم وقت‌های اضافه لیونل مسی به زیبایی دروازه هوگو لوریس را باز کرد تا آرژانتین ۳-۲ پیش بیفتد.
جواد خیابانی در شبکه ورزش گفت: حرکات‌ در مغز مسی آرام‌تر صورت می‌گیرد.
جواد خیابانی در شبکه ورزش گفت: حرکات‌ در مغز مسی آرام‌تر صورت می‌گیرد.
سباستین فیلورامو پسر نابینای ونزوئلایی با پیراهن فوتبال آرژانتین، روبروی پدرش نشسته است که دستان او را گرفته و به تقلید از حرکات مسی، روی ماکتی از زمین مقابل آن‌ها هدایت می‌کند.
درگیری البلیهی بازیکن شماره پنج عربستان با لیونل مسی در بازی روز گذشته عربستان و آرژانتین مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
علی فتح‌الله‌زاده که دوباره به صندلی ریاست باشگاه استقلال برگشته است، در برنامه شب های فوتبالی وعده خرید لیونل مسی برای باشگاه استقلال را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ