به اعتقاد نیلی، نرخ تورم ۵۰ درصد نقطه‌گذار به نظر می‌رسد و سیاست‌گذار فعلا قدرت انتخاب کاهش نرخ از این نقطه به سطوح ۲۰ درصد را دارد. در صورت خطا محاسباتی این ریسک وجود دارد که نرخ تورم از سطح ۵۰ درصد به کانال‌های بالاتر صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلگرام از جمله پیام‌رسان‌هایی است که به دلیل داشتن ابداعات کاربردی مانند ایجاد کانال، پیام‌های رمز گذاری شده و زمان‌دار و... از محبوبیت ویژه‌ای در میان مردم کشور‌های مختلف برخوردار است. اما گا‌ها دولت‌ها از این قضیه احساس خطر کرده و با محدود کردن دسترسی به آن سعی در کنترل ناملایمات و حل مشکلات کشور خود دارند.
این ویدئو که در ایالت کرالا در جنوب شبه قاره هند ضبط شده است، فرایند برش و پخت یک ماهی تن 100 کیلوگرمی را به نمایش می گذارد.
این ویدئو که در یک کارخانه مدرن فرآوری محصولات لبنی ضبط شده است، فرایند مدرن ساخت پنیر را در نمای نزدیک به نمایش می گذارد.
این ویدئو نحوه تهیه بریانی گوسفند شکم پر به روش هندی را در یکی از روستاهای این کشور به نمایش می گذارد.
این ویدئو که در خیابان های بانکوک تایلند ضبط شده است، فرایند برش زدن و پخت تمساح ماهی کمیاب توسط یکی از مشهورترین آشپزهای خیابانی این کشور را به نمایش می گذارد.
فیلم منتشر شده از عاقبت توهین ورزشکار روس به ایرانی ها در قفس MMA به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای ورزشی در اینستاگرام تبدیل شد.در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، علی هیبتی رزمی کار ایرانی توهین ورزشکار چچن روسیه به ایران را بدون جواب نمی گذارد.
چین فرودگاهی را بر روی کوهی به ارتفاع ۱۸۰۰ متر ساخت. چین، برای ساختن چنین فرودگاهی ۷ سال صرف ساخت و ساز، سرمایه گذاری ۲۵۳ میلیون دلاری و منفجر کردن قله کوه تائوهوا کرد./ منبع: Viral Vids
رئیس مجلس گفت: ما مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت کشور را هدر می‌دهیم و از بین می‌بریم، بعد منتظر فلان شرکت اروپایی برای ۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در کشور هستیم.
فاطمی امین وزیر صمت در دفاعیه خود در جلسه استیضاح مجلس: دیروز اولین سری از خودرو‌ها از گمرک ترخیص شد و تا الان ۱۰۰ هزار خودرو ثبت سفارش شده است. /یکی از کار‌ها برای ثبات بازار خودرو عرضه خودرو در بورس بود. /در سال گذشته هفت میلیون خودرو شماره گذاری شده است. /با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت کاهش پیدا کرد و اگر ادامه پیدا میکرد مرجعی برای قیمت گذاری خودرو‌های کار کرده بود که این ابزار را از ما گرفتند. /وضعیت فعلی بازار خودرو مقصران پنهانی دارد که ضربه‌ها را زدند و قایم شدند.
بعضی از انسان‌ها به خاطر خوش شانس بودن خطر از بیخ گوششان میگذرد. مواقعی اتفاقاتی برایمان پیش آمده که با خود گفتیم: خطر از بیخ گوشمان گذشت. حال در این ویدئو، گلچینی از موقعیت‌هایی را تماشا کنید که خطر از بیخ گوش آدم‌ها گذر می‌کند.
در ویدیویی گذر زمان بر تکامل مدل‌های مختلف برند بی ام و را ببینید.
رئیس جمهور سابق آمریکا به ویدئوی جدیدی که از یورش حامیان وی به ساختمان کنگره این کشور در ششم ژانویه ۲۰۲۱ منتشرشده، واکنش نشان داد.
ثبت پلنگ ایرانی توسط دوربین تله ای در سوادکوه در 5 اسفند ماه 1401 ؛ این پلنگ در هوای بسیار سرد جهت حفظ بقا از مسیرهای پربرف و صعب العبور گذر می‌کند تا به شکار مورد علاقه خود برسد و تغذیه کند. این فیلم کم نظیر را علی اکبر ایمانی، محیط بان مازندرانی ثبت و در صفحه شخصی‌اش به دوستداران محیط زیست تقدیم کرده است.
آسمانخراش مکعب یکی از چندین پروژه عظیمی است که در حال حاضر عربستان برای ساخت آن سرمایه گذاری کرده و تنوع بخشیدن به اقتصاد این کشور را هدف قرار داده است.
ادبیات عجیب و تمسخرآمیز زاکانی خطاب به خبرنگار زن خبرساز شد. علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ سوال خبرنگار بابت پلاک نشدن اتوبوس‌ها با خنده پاسخ داد: ما مسئول پلاک گذاری نیستیم.
النا یکی از هفت بانوی منتخب کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار گفت: ایران را خیلی دوست دارم، خوشحالم که در این‌کنگره شرکت کردم و توانستم جایزه این کنگره را کسب کنم. مردم ایران همانند آداب و رسومی که دارند خونگرم و صمیمی هستند./ منبع: تسنیم
فرمانده امنیه طالبان در بدخشان افغانستان بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده کشته شد.
بزرگ‌ترین ساعت آفتابی جهان است؛ برجی با ۹ قرن قدمت که دقت بی‌نظیر آن در محاسبه زمان نشان می‌دهد ایرانی‌ها تا چه اندازه حساب گذر زمان را نگه می‌داشتند. برج طغرل در شهر ری که در زمان سلجوقیان بنا شد، هنوز هم مثل ساعت کار می‌کند و اگر طرز کار آن را بدانید، از دقت آن در محاسبه زمان شگفت‌زده خواهید شد.
رئیس جمهور روسیه با ماشین خود از پل کریمه عبور کرد و در آنجا با کارگران ساخت‌وساز گفتگو کرد و از روند بازسازی پل پس از بمب گذاری آن مطلع شد.
بر اثر انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در موگادیشو پایتخت سومالی دستکم ۱۰۰ نفر کشته شدند.
یک روز پس از یک بمب گذاری انتحاری که منجر به کشته شدن ده‌ها دانش آموز عمدتاً دختر شد که برای امتحان ورودی دانشگاه در کابل آماده می‌شدند، ده‌ها زن افغان با برپایی تظاهرات خواستار اجرای عدالت شدند. یشتر قربانیان این انفجار تروریستی که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت از اقلیت هزاره بودند.
شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی یک نمونه اولیه از خودروی پرنده خودکار خود، که آن را به عنوان «نمونه اولیه پهپاد مسافربری پیشرفته» توصیف می‌کند، راه اندازی کرده است. این ماشین پرنده رسما VMO نام گذاری شده است، اما به دلیل رنگ مشکی و طلایی، آن را با نام مستعار «ببر پرنده» نام گذاری کرده است.
دقایقی قبل سیلابی با جریان حداقلی پس از گذر از موانع متعدد در مسیر رودخانه هیرمند داخل خاک افغانستان، بالاخره به سیستان رسید.
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ