رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متن سوال از قبل تنظیم شد و به انگلیسی نوشته شد، اما نکته این بود که صدای من خوب شنیده نشد و بعد از توضیحات من به مجری، رئیس جمهور محترم آذربایجان، استقبال خوبی از این اقدام ایرنا کرد.
سلاجقه رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: قبل از اینکه خودم مسئول شوم هر وقت از جلوی سازمان محیط‌ زیست رد می‌شدیم به‌خاطر آلایندگی‌ها می‌گفتم رئیس این سازمان باید اعدام شود. الان هر روز پسرم از من می‌پرسد بابا رئیس سازمان محیط‌زیست را می‌خواهید چه‌کارش کنید؟/فارس
رئیس جمهور دقایقی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «بشار اشد» همتای سوری خود وارد دمشق شد؛ این نخستین سفر خارجی رئیسی در سال ۱۴۰۲ است.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
جلال محمودزاده نماینده مهاباد طی تذکری به رئیس مجلس و اعضای هیأت رئیسه به عدم ارجاع سوالات خود از وزیر کشور به صحن علنی اعتراض شدیدی کرد و گفت: یعنی باید برای پیگیری سوال ملی و قانونی خود از سردار جوکار به سردار قالیباف شکایت کنم؟!
رئیس جمهور گفت: رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق برخی از امار‌ها ۵ و خورده‌ای بوده؛ طبق برخی از امار‌ها ۴.۴ درصد؛ اما شما میانگین را ۴ در نظر بگیرید.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره واکنش به توافق میان تهران - ریاض، پای اسرائیل را وسط کشید و گفت: هر چی روابط بین اسرائیل و همسایگان عربی بهتر باشد، برای همه بهتر است. منبع: خبرآنلاین
نیرو‌های امنیتی رئیس مافیای ایتالیا را که ۳۰ سال مخفی شده بود را دستگیر کردند.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت آذرماه ۱۴۰۰ گفته بود: در سال‌های آینده درباره نرخ ارز مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت. این در حالی است که امروز و پس از 1 سال از صحبت های محسن رضایی، قیمت ارز به 40 هزار تومان رسید. این ویدیو از صحبت های محسن رضایی در کانالهای خبری وایرال شده است.
رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس یک بیمارستان خاص ندارد؛ نمایندگان هم مثل بقیه از بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنند. آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کرد؛ اصلا در صحبت‌های پزشکیان اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.
حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: سرویس‌های غربی-عبری می‌خواستند در انتخابات سال۹۲ با حذف یک فرد ۲ تابعیتی در داخل؛ مثل سال ۸۸ اغتشاش بپا کنند، که پیشگیری شد.
رئیس جمهور آمریکا در حال خوردن بستنی، و در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد قدرت دلار و اقتصاد آمریکا، می‌گوید: اقتصاد آمریکا به شدت قوی ست
رئیس جمهور آمریکا در حال خوردن بستنی، و در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد قدرت دلار و اقتصاد آمریکا، می‌گوید: اقتصاد آمریکا مثل جهنم قوی است.
رئیس جمهور در همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع‌سازی باشد، این مسائل بخشنامه‌ای فقط نیست و باید افکار عمومی اقناع و به سوالات و شبهات پاسخ داده شود، از این رو تصمیمات فرهنگی باید همراه با اقناع‌سازی باشد.
ابراهیم رئیسی: دشمن ۴۳ سال است که تصور می‌کند ایران هم مثل کشورهای دیگر است. اینجا ایران است، سرزمین دلیران است مگر می‌توانید با فتنه بر ایران سلطه پیدا کنید؟ مگر مردم این اجازه رو به شما میدهند؟ ای مگس این عرصه نه جولانگه توست.
الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در گفتگو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص فرار روس‌ها از بسیج عموم گفت: بگذار ۳۰ یا حتی ۵۰ هزار نفر فرار کنند. به نظرت اگر آن‌ها بمانند جزو مردمان ما هستند؟ پس بگذار فرار کنند! من نمی‌دانم تو به چه چیزی فکر می‌کنی، اما من در سال ۲۰۲۰ زمانی که مردم بلاروس در جریانات پس از انتخابات فرار کردند، اصلاً نگران نبودم. آن‌ها بعد‌ها التماس کردند که به کشور بازگردند. پس قطعاً فراری‌های روس هم بازمی‌گردند. اما در آن زمان تصمیم با توست که با آن‌ها چه کنی و چه تصمیمی برای‌شان بگیری. اینکه اجازه بدهی برگردند یا همان‌جایی که رفتند بمانند. در همین حال رسانه‌ها حرکات پای پوتین را، نشانه‌ای از اضطراب و نگرانی او تحلیل کرده‌اند.
رئیس‌‌جمهور در نشست خبری با رسانه‌های خارجی: سال گذشته در آمریکا چند نفر کشته شدند ؟ آیا این موضوع پیگیری شده؟ /بیش از ۸۰ زن طی ۲ هفته در آمریکا کشته شدند آیا کسی این مسایل را پیگیری کرده است؟ / ما در مورد هر شهروندی ایرانی اجازه نمی دهیم حق کسی ضایع شود. / چه مجامع بیرونی اظهار نظر کنند چه نکنند ما وظایف خود را انجام می دهیم.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در حالی در نمایشگاه نظامی نیرو‌های مشترک یمنی حضور یافت که سوار بر خودرویی زرهی بود که نیرو‌های یمنی در خلال نبرد‌ها با نیرو‌های ائتلاف به غنیمت گرفته اند.
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: سال ۹۸ جلسه‌ای در حوزه ریاست آقای رئیسی برگزار شد و گفتند اگر اقدامات دادسرا و گشت ارشاد ادامه پیدا بکند رای آقای رئیسی کاهش می‌یابد!
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پاسخ به سوال عجیب مجری «سی‌بی‌اس» آمریکا گفت: موسیقی اگر باعث ارتقاء روحی و روانی انسان شود مورد تایید است.
روز ۲۴ مرداد ماه، در سالگرد خروج ایالات متحده از افغانستان، زمانی که جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا، در حال دوچرخه سواری در سواحل جنوبی کالیفرنیا بود در پاسخ به سوال خبرنگاری که از اون خواست پیش آن‌ها بیاید و با آن‌ها صحبت کند، با خنده گفت: «نه! باید برم چندتا مایو بگیرم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ