دامغان- سفیر کوبا در ایران با بیان اینکه مردم کشورهای ایران و کوبا دارای اشتراکات زیادی هستند، گفت: حق طلبی یکی از وجوه مشترک مردم این دو کشور محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام در دیدار مقابل منچستریونایتد در دقایق اول نیمه دوم توسط په‌په سار، هافبک سنگالی‌اش به گل رسید.
پاکو خمس به تصور انگیزه بالا تمامی بازیکنانی که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند در ترکیب تیمش قرار داد.
یکی از روش‌های اصلی افزایش سرمایه شرکت‌ها در بازار بورس افزایش سرمایه از طریق آورده‌ی نقدی سهامداران و انتشار حق تقدم است. در این گزارش به حق تقدم‌هایی که در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت‌ها تصویب شده است و تا پایان شهریور ۱۴۰۲ مهلت دارند پرداخته شده است.
بازیکن گیلانی تیم فوتبال ذوب آهن به شدت نسبت به امکانات زیرساختی ورزشگاه سیروس قایقران و چمنش معترض است.
قائمشهر- مربی تیم نساجی مازندران حق نساجی را کسب سه امتیاز در بازی مقابل پیکان تهران دانست و گفت: بدشانس بودیم.
مالک تراکتور می‌گوید در صورت پرداخت حق پخش، باشگاه‌های ایرانی هم می‌توانند مثل تیم‌های عربستانی بازیکن جذب کنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۷۱ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت خبر داد.
ملی‌پوش سابق والیبال ایران معتقد است با توجه به مصدومیت میثم صالحی، حق معنوی نژاد بود که در ترکیب تیم باشد.
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه قراردادش با این تیم تا ششم شهریور اعتبار دارد، گفت: می‌توانستم از فدراسیون ایران شکایت کنم اما از حق خود گذشتم.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس می‌گوید: در قرآن آمده «وَ لِلَّهِ عَلَی النَّاسِ حِجُّ الْبَیْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَیْهِ سَبِیلاً» حج بر کسی واجب است که مستطیع باشد؛ یعنی مستطیع مالی، جسمی و عقلی. پس اینکه بیاییم طلب ارزی مملکت که حق ملت است را برای حجاج یعنی افرادی که باید مستطیع مالی باشند، خرج کنیم، حتماً کار اشتباهی است.
فرزین با اشاره به بهبود شاخص‌های اقتصادی کشورمان در ۲ سال گذشته به رغم تشدید تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، خواستار حمایت این صندوق از برنامه‌های تقویت بانکداری بین‌الملل به منظور ارتقای و گسترش روابط اقتصادی و تبادلات تجاری با کشور‌های مختلف شد.
حق میزبانی از تیم‌های بدون بلیت‌فروشی الکترونیکی سلب شد
وزیر ورزش و جوانان به موضوع پذیرفته نشدن انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایران از سوی فدراسیون جهانی این رشته ورزشی واکنش نشان داد.
مجتبی فریدونی در مورد درآمدهای باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از حق پخش یادداشتی را منتشر کرده است.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی آرمان‌های بزرگ و الهی ملت و روز گرامیداشت سال‌ها مجاهدت، استقلال‌خواهی، عدالت‌جویی، حق‌طلبی، آزادیخواهی و روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر اینکه دشمنان ما با ایران قوی و مستقل مخالفند، گفت: ریشه اصلی دشمنی دیرینه دولت های استکباری با جمهوری اسلامی ایران، ماهیت حق‌طلبی، عدالت‌محوری، ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومان جهان است.
سایت رسمی بوندس‌لیگا دقایقی پیش با انتشار یادداشتی به حمایت از سادیو مانه پرداخت و گفت توپ طلای امسال حق این ستاره سنگالی بایرن مونیخ است.
بهترین گلزن جام ملت‌های آسیا با وجود نمایش درخشان در بازی فینال نتوانست به جام قهرمانی برسد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل صدای حق طلبی بوده است.
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از سر خانمی بردارند و نیروی انتظامی را کتک زنند، دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
لژیونر ایرانی پالما امیدوار است همراه با حسین طیبی بتوانند نمایش خوبی در این تیم داشته باشند و برای قهرمانی بجنگند.
لژیونر ایرانی پالما امیدوار است همراه با حسین طیبی بتوانند نمایش خوبی در این تیم داشته باشند و برای قهرمانی بجنگند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۰۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۷۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بود و نبود این مجلس علی السویه است و جا دارد مردم از دست این مجلس عزای عمومی اعلام کنند چون این مجلس رفت که بار از روی دوش مردم بردارد اما بارهای فراوانی روی دوش مردم گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ